Τα παπιά άνοιξαν τα φτερά τους και πετούν πιο ψηλά έτοιμα για μάχη, δίνοντας νέα πνοή και στοιχεία μοτοσυκλέτας σε μια κατηγορία που έχει γαλουχήσει ολόκληρες γενιές στην Ελλάδα και όχι μόνο.
Αν νομίζετε ότι το 2019 τα παπιά θα αποτελούν μόνο εργαλείο δουλειάς για διανομείς κάνετε λάθος και τα δύο μοντέλα του συγκριτικού είναι η καλύτερη απόδειξη. Είναι σχεδόν αδύνατο να βρεις έμπειρο μοτοσυκλετιστή που να μην είχε ποτέ στην κατοχή του παπί και αυτό σίγουρα κάτι σημαίνει. Μπορεί τα τελευταία χρόνια τα scooter να παραγκώνισαν την κατηγορία που ¨λαβώθηκε¨ από τους κανονισμούς Euro 4, όμως τα παπιά ανέκαθεν επιτελούσαν παραπάνω από έναν σκοπούς και αυτό ακόμα και σήμερα δεν αλλάζει. Για μερικούς θα είναι το πρώτο βήμα στον χώρο των δύο τροχών, για άλλους εργαλείο δουλειάς και για κάποιους το μέσο που με πολύ λιγότερα χρήματα τους φέρνει κοντά στην μοναδική αίσθησηπου σου παρέχει η μοτοσυκλέτα.
Οι τελευταίοι πρέπει να αισθάνονται τυχεροί, γιατί στις επιλογές τους προστέθηκαν τα Honda GTR 150 και SYM VF185, δύο παπιά που προτάσσουν με περηφάνια το μοτοσυκλετιστικό DNA τους.
Λοιπόν σχετικά με αυτό το θέμα της βροχής, μπορώ να ομολογισω ότι μετά από 35 χρόνια χρησης διαφόρων δικύκλων υπό την κατοχή μου, το vfm είναι το πρώτο δίκυκλο που δεν μου λερώνει τα παπούτσια επειδή είναι τέτοια η κατασκευή της καρίνας που δεν αφήνει τα νερά να φύγουν προς τα πλάγια. Για να μην παρεξηγηθουμε εννοούμε πάντα σε συνθήκες κίνησης πόλης και μέχρι 50 χ/ω ταχύτητα. Αυτά μετά από καθημερινή χρηση και όλο τον χειμώνα έως σήμερα. Το έχω ήδη στην κατοχή μου 7 μήνες με ήδη 8000 χιλιομετρα στο κοντέρ. Απλή πιστοποίηση κάνω για τα σχόλια περί βρεγμενων ποδιών σε βροχή.
Δεν αντιλέγω ωραία και τα δύο άλλα με εξωφρενική τιμή του Χόντα.
3.500 και όταν βρέχει καλύτερα να μην τα κυκλοφορίας.
Προστασία ποδιών μηδέν,και μην μου πει κάποιος ε πάει σε στυλ μηχανής.
Αν πηγαίνει σε στυλ μηχανής με αυτά τα λεφτά αγοράσεις εργαλείο!!!!
Θα προτιμούσα με αυτά τα χρήματα ένα σκούτερ,και προστασία αέρα βροχής,και χώρο για αντικείμενα.
Νομίζω ότι πάνε να μας πιάσουν τον κωλο!!!
Λοιπόν σχετικά με αυτό το θέμα της βροχής, μπορώ να ομολογισω ότι μετά από 35 χρόνια χρησης διαφόρων δικύκλων υπό την κατοχή μου, το vfm είναι το πρώτο δίκυκλο που δεν μου λερώνει τα παπούτσια επειδή είναι τέτοια η κατασκευή της καρίνας που δεν αφήνει τα νερά να φύγουν προς τα πλάγια. Για να μην παρεξηγηθουμε εννοούμε πάντα σε συνθήκες κίνησης πόλης και μέχρι 50 χ/ω ταχύτητα. Αυτά μετά από καθημερινή χρηση και όλο τον χειμώνα έως σήμερα. Το έχω ήδη στην κατοχή μου 7 μήνες με ήδη 8000 χιλιομετρα στο κοντέρ. Απλή πιστοποίηση κάνω για τα σχόλια περί βρεγμενων ποδιών σε βροχή.
Δεν αντιλέγω ωραία και τα δύο άλλα με εξωφρενική τιμή του Χόντα. 3.500 και όταν βρέχει καλύτερα να μην τα κυκλοφορίας. Προστασία ποδιών μηδέν,και μην μου πει κάποιος ε πάει σε στυλ μηχανής. Αν πηγαίνει σε στυλ μηχανής με αυτά τα λεφτά αγοράσεις εργαλείο!!!! Θα προτιμούσα με αυτά τα χρήματα ένα σκούτερ,και προστασία αέρα βροχής,και χώρο για αντικείμενα. Νομίζω ότι πάνε να μας πιάσουν τον κωλο!!!