3,2,1 πάμε !

    Η άποψή μας

    Αν προέρχεσαι από τον κόσμο της μοτοσυκλέτας και ζητάς απλώς ένα commuter, ή θέλεις το καθημερινό σου ¨εργαλείο¨να προσφέρει και σπορ συγκινήσεις, οι δύο επιλογές σίγουρα θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον σου. Με κορυφαίες επιδόσεις, οικονομία χρήσης και συμπεριφορά μοτοσυκλέτας, προσθέτουν κύρος στην οικογένεια των παπιών που πλέον εμφανίζει σημάδια ανάκαμψης. Το VF δεν ξεφεύγει τιμολογιακά από τα δεδομένα της κατηγορίας και με ισχυρά ατού την τιμή απόκτησης των 2.895 ευρώ, τον δυνατότερο κινητήρα και την πιο άνετη θέση οδήγησης, γέρνει την ζυγαριά προς το μέρος του. Το GTR θα κερδίσει το δικό του κοινό καθώς διαθέτει πιο σπορ χαρακτήρα και καλύτερα φρένα, όμως η διαφορά τιμής των 800 ευρώ στην συγκεκριμένη κατηγορία για τους περισσότερους δεν είναι αμελητέα. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

    • Σακης

      Λοιπόν σχετικά με αυτό το θέμα της βροχής, μπορώ να ομολογισω ότι μετά από 35 χρόνια χρησης διαφόρων δικύκλων υπό την κατοχή μου, το vfm είναι το πρώτο δίκυκλο που δεν μου λερώνει τα παπούτσια επειδή είναι τέτοια η κατασκευή της καρίνας που δεν αφήνει τα νερά να φύγουν προς τα πλάγια. Για να μην παρεξηγηθουμε εννοούμε πάντα σε συνθήκες κίνησης πόλης και μέχρι 50 χ/ω ταχύτητα. Αυτά μετά από καθημερινή χρηση και όλο τον χειμώνα έως σήμερα. Το έχω ήδη στην κατοχή μου 7 μήνες με ήδη 8000 χιλιομετρα στο κοντέρ. Απλή πιστοποίηση κάνω για τα σχόλια περί βρεγμενων ποδιών σε βροχή.

        6
    • Tasos

      Δεν αντιλέγω ωραία και τα δύο άλλα με εξωφρενική τιμή του Χόντα. 3.500 και όταν βρέχει καλύτερα να μην τα κυκλοφορίας. Προστασία ποδιών μηδέν,και μην μου πει κάποιος ε πάει σε στυλ μηχανής. Αν πηγαίνει σε στυλ μηχανής με αυτά τα λεφτά αγοράσεις εργαλείο!!!! Θα προτιμούσα με αυτά τα χρήματα ένα σκούτερ,και προστασία αέρα βροχής,και χώρο για αντικείμενα. Νομίζω ότι πάνε να μας πιάσουν τον κωλο!!!

        55