Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον

Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον

- Με διαχρονικό στυλ και ιστορία πάνω από έναν αιώνα.
- Μονοκύλινδρος κινητήρας 20 ίππων και 27 Nm ροπής.
- Χαμηλή κατανάλωση και κόστος χρήσης.
- Πληθώρα αξεσουάρ και χρωματισμών για να τις φέρεις στα μέτρα σου.

Με διαχρονικό στυλ και ιστορία πάνω από έναν αιώνα

Η Royal Enfield είναι μια εταιρεία που δεν χρειάζεται συστάσεις. Η ιστορία της ξεκίνησε το 1901 και αποτελεί την μακροβιότερη εταιρεία που παράγει συνεχόμενα μοτοσυκλέτες, καθώς όχι μόνο άντεξε, αλλά άνθισε κατά τα «πέτρινα χρόνια» της αγγλικής βιομηχανίας μοτοσυκλετών, που είδε τους περισσότερους κατασκευαστές από τη Γηραιά Αλβιόνα να βάζουν λουκέτο, προσωρινά ή μόνιμα. Επίσης η Royal Enfield κατέχει και το ρεκόρ συνεχόμενης παραγωγής ενός μοντέλου, καθώς η θρυλική Bullet, παράγεται ασταμάτητα στις διάφορες μορφές της από το 1932 μέχρι και σήμερα!
Η απλή και αποδοτική φιλοσοφία της Royal Enfield μπορεί να συνοψιστεί στο «Αν κάτι κάνει τη δουλειά του, μην το αλλάζεις» και ανέκαθεν στην ιστορία της οι αλλαγές που έκανε στα μοντέλα της ήταν στοχευμένες και μελετημένες, χωρίς να αλλάζει τον πυρήνα της και το διαχρονικό της στυλ. Την ίδια φιλοσοφία χρησιμοποιεί και για την σειρά των 350αριών της - η οποία πλέον αποτελείται από 4 μοντέλα που μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα – πατώντας στο πλούσιο παρελθόν της για να αντλήσει στιλιστική έμπνευση για το παρόν και το μέλλον.  

Μονοκύλινδρος κινητήρας 20 ίππων και 27 Nm ροπής

Η τελευταία γενιά του μονοκύλινδρου κινητήρα των 350cc της Royal Enfield παρουσιάστηκε το 2020 με την Meteor και πλέον χρησιμοποιείται και στις HNTR, Bullet και Classic, καλύπτοντας όλη την γκάμα των 350cc της εταιρείας. Ήταν ο πρώτος κινητήρας της Royal Enfield που απέκτησε επικεφαλής εκκεντροφόρο και η χωρητικότητά του ανέβηκε στα 349cc από τα 346cc που είχε ο UCE 350 κινητήρας που αντικατέστησε. Ο λόγος συμπίεσης ανέβηκε στα 9,5:1 σε σχέση με τα 8,5:1 και η απόδοσή του έφτασε τους 20,2 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. και τα 27 Nm ροπής στις 5.250 σ.α.λ. και συνεργάζεται με πεντατάχυτο κιβώτιο. Με βάση τη δική μας οδηγική εμπειρία από τα 350άρια της Royal Enfield, πρόκειται για έναν κινητήρα που σε ξαφνιάζει ευχάριστα στην πραγματική ζωή, καθώς μπορεί τα νούμερα στο χαρτί να μην εντυπωσιάζουν, όμως η γλυκιά και στρωτή απόδοση της δύναμης κάνει τις μοτοσυκλέτες που τον χρησιμοποιούν έναν φιλικό σύντροφο στην καθημερινότητα, με μια μεστότητα που θα κάνει το χειρισμό εύκολο για έναν αρχάριο αναβάτη, αλλά θα ικανοποιήσει και τους έμπειρους που ψάχνουν μια μοτοσυκλέτα με στιλ για χαλαρό Cruising και για καθημερινή συνύπαρξη.

Μοντέλο Τιμή Ισχύς Hp / Στροφές Ροπή Nm / Στροφές Υψος Σέλας Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ Βάρος (πλήρες υγρών)
BULLET 350    20,2 27 805 13 195
CLASSIC 350    20,2 27 805 13 195
HNTR 350    20,2 27 790 13 181
METEOR    20,2 27 765 12,5 191

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Χαμηλή κατανάλωση και κόστος χρήσης

Η όλη λειτουργία συμβάλλει στο να κρατηθεί η μέση κατανάλωση σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Μετρώντας την κατανάλωση της HNTR κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, είδαμε ότι χρειάζεται μόλις 3 λίτρα καυσίμου για να διανύσει 100 χιλιόμετρα, καθιστώντας την έτσι μια οικονομικότατη μοτοσυκλέτα, που θα μπορείς να ευχαριστιέσαι κάθε μέρα και όχι να τρέμεις να την βγάλεις στο δρόμο εκτός από Κυριακές και αργίες. Όμως η κατανάλωση είναι μόνο ένα κομμάτι του κόστους χρήσης μιας μοτοσυκλέτας. Ένα άλλο κομμάτι είναι τα σέρβις και το κόστος συντήρησης. Και επιστρέφουμε στην πρώτη παράγραφο και στη γενικότερη φιλοσοφία της Royal Enfield. Απλές μοτοσυκλέτες, με όσο το δυνατόν λιγότερα κινητά μέρη, με τους κινητήρες να μην δουλεύουν στα όρια, σχεδιασμένες και φτιαγμένες για να αντέχουν. Αυτό μεταφράζεται και σε χαμηλό κόστος σέρβις, καθώς οι εργασίες συντήρησης είναι λίγες και οι "βασικές" θα λέγαμε, κάνοντας την επίσκεψη στο συνεργείο μια απλή και μη κοστοβόρα υπόθεση. 

Πληθώρα αξεσουάρ και χρωματισμών για να τις φέρεις στα μέτρα σου

Ας μη γελιόμαστε, σε μια κλασσική και ρετρό μοτοσυκλέτα έχει πάντα σημασία η εμφάνιση, το στυλ και η «προσωπικότητα». Η μοτοσυκλέτα είναι επέκταση του εαυτού του αναβάτη (όπως ήταν η Stratocаster του Rory Gallagher προέκταση του χεριού του) και έτσι το κοινό αυτό θέλει πολλές επιλογές Customization. Προφανώς ιστορικά αυτό γινόταν After Market, με τον κάθε αναβάτη να «πειράζει» τη μοτοσυκλέτα του κατά το δοκούν, όμως πλέον οι εταιρείες αφουγκράζονται αυτή την ανάγκη και πετάνε και τις δικές τους προτάσεις. Αυτό κάνει και η Royal Enfield, η οποία προσφέρει σε όλα τα μοντέλα της μια πληθώρα χρωματικών επιλογών - ενδεικτικό παράδειγμα η Meteor που προσφέρεται σε 8 διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων και αξεσουάρ ήδη από το εργοστάσιο. Βάζοντας στην εξίσωση και τον μεγάλο κατάλογο αξεσουάρ, καταλαβαίνει κανείς ότι τα 350άρια της Royal Enfield αποτελούν εξαρχής μια καλή βάση για Customization, με τον αναβάτη να μπορεί να εξατομικεύσει τη μοτοσυκλέτα και να τη φέρει στα μέτρα του.