Κινητήρας: Ό,τι χρειαζόταν

    Ο υδρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας 745 κυβικών, συνεχίζει να αποδίδει 54 ίππους και 6.9 κιλά ροπής, όμως πλέον η απόδοση διατηρείται για μεγαλύτερο εύρος στροφών, καθώς ο κόφτης επεμβαίνει στις 7.500 σ.α.λ , 900 σ.α.λ υψηλοτέρα από το μοντέλο του 2017. Ακόμα μια προσθήκη που πλέον είναι must, είναι το Traction Control το οποίο ρυθμίζεται σε 2 επίπεδα ενώ μπορεί και να απενεργοποιηθεί. Τέλος, το νέο X-ADV εφοδιάζεται και με την λειτουργία G mode που έχουμε συναντήσει στο Africa Twin , προσφέροντας καλύτερο έλεγχο στο χώμα, μειώνοντας την ολίσθηση του συμπλέκτη στις αλλαγές ταχυτήτων. Για να το ενεργοποιήσεις πρέπει να ακινητοποιηθείς και να πατήσεις το κουμπί που βρίσκεται ακριβώς κάτω από την οθόνη. Οι υπόλοιπες λειτουργίες του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT δεν έχουν αλλαγές με τα D και S mode να παραμένουν, όπως και η δυνατότητα για χειροκίνητες αλλαγές από τους διακόπτες στο αριστερό μέρος του τιμονιού. Αύξησε την ισχύ του Honda X-ADV με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • maik

      Θα σου πω εγω γιατι ειχα και το NC 700dct 1.Το ενα εχει διπλους δισκους μπρoστα κλασης ανωτερα φρενα... 2.Οι αναρτησεις του μπρος πισω ειναι μερα με νυχτα σε σχεση με το NC 3.To καντραν του ειναι πληρες και ευαναγνωστο σε σχεση με το NC 4.Το Χ-adv μπορει πραγματικα να περασει μια ομαλη χωματινη διαδρομη ενω με το NC ποναει η μεση σου 5.Το ενα εχει ρυθμιζομενη ζελατινα και μερικη προστασια απο τα στοιχεια της φυσης ενω το NC οχι 6.Και το συμαντικοτερο αν εχεις συνοδηγο (ειδικα γυναικα) σε ταξιδι η δικια μου μετα απο 40 λεπτα γκρινιαζε με το NC κξαι ειχε δικιο φυσικα, με το XD-ADV δεν νομιζω να συμβει αυτο...

        29
    • Konstantinos

      Και ποιος ο λόγος να δωσω τοσα οταν με 10 παιρνω ιδιο κινητήρα ιδια dct σε μοτοσυκλέτα με το nc750x? Δεν μπορώ να βρω κάποιον...

        14