Το ερώτημα scooter ή μοτοσυκλέτα παραμένει και εδώ, αφού τα πόδια έχουν αρκετές θέσεις για να βολευτούν όπως σε ένα scooter, αλλά με δυνατότητα να εξερευνήσεις το χώμα όρθιος χάρη στα ξεχωριστά αναδιπλούμενα μαρσπιέ. Το φαρδύ τιμόνι μόνο scooter δεν θυμίζει, δημιουργώντας μια ξεχωριστή θέση οδήγησης που ξενίζει μόνο εμφανισιακά. Όταν ανέβεις πάνω στην μέτριας σκληρότητας σέλα νιώθεις αμέσως άνετα, όπως και ο συνεπιβάτης που έχει στη διάθεσή του φαρδιά μαρσπιέ και χειρολαβές που συμβάλλουν στην άνεση ακόμα και σε πολύωρα ταξίδια.
Οι αναβάτες με ύψος κάτω του μέσου όρου, όπως στις περισσότερες Off-Road μοτοσυκλέτες έτσι και στο X-ADV θα δυσκολευτούν για να πατήσουν και τα δύο πόδια τους στο έδαφος, όχι λόγω του ύψους της σέλας (820χιλ) αλλά του φάρδους στο κάτω μέρος. Το 2018 δεν έφερε καμία αλλαγή στην ρυθμιζόμενη (5 θέσεις) ζελατίνα και στον πίνακα οργάνων που βρίσκεται σχεδόν κάθετα τοποθετημένος και περιλαμβάνει μια ψηφιακή οθόνη με όλες τις απαραίτητες ενδείξεις που μπορεί να χρειαστείς. Απλώς το λογότυπο X-ADV μεταφέρθηκε στο κέντρο και στη θέση του τώρα υπάρχει η ένδειξη για το traction control. Το κουμπί του τελευταίου δεν ενσωματώνεται σε κάποιον διακόπτη αφού έχει τοποθετηθεί ξεχωριστά, σε μια βάση που θυμίζει αρκετά after market κατασκευές χωρίς να διεκδικεί πρωτεία design. Είναι όμως εύχρηστο, με τις ρυθμίσεις να αλλάζουν εν κινήσει, χωρίς να χρειάζεται να ψάχνεις σε διαφορετικά μενού που σου αποσπούν την προσοχή.
Θα σου πω εγω γιατι ειχα και το NC 700dct
1.Το ενα εχει διπλους δισκους μπρoστα κλασης ανωτερα φρενα...
2.Οι αναρτησεις του μπρος πισω ειναι μερα με νυχτα σε σχεση με το NC
3.To καντραν του ειναι πληρες και ευαναγνωστο σε σχεση με το NC
4.Το Χ-adv μπορει πραγματικα να περασει μια ομαλη χωματινη διαδρομη ενω με το NC ποναει η μεση σου
5.Το ενα εχει ρυθμιζομενη ζελατινα και μερικη προστασια απο τα στοιχεια της φυσης ενω το NC οχι
6.Και το συμαντικοτερο αν εχεις συνοδηγο (ειδικα γυναικα) σε ταξιδι η δικια μου μετα απο 40 λεπτα γκρινιαζε με το NC κξαι ειχε δικιο φυσικα, με το XD-ADV δεν νομιζω να συμβει αυτο...
Θα σου πω εγω γιατι ειχα και το NC 700dct 1.Το ενα εχει διπλους δισκους μπρoστα κλασης ανωτερα φρενα... 2.Οι αναρτησεις του μπρος πισω ειναι μερα με νυχτα σε σχεση με το NC 3.To καντραν του ειναι πληρες και ευαναγνωστο σε σχεση με το NC 4.Το Χ-adv μπορει πραγματικα να περασει μια ομαλη χωματινη διαδρομη ενω με το NC ποναει η μεση σου 5.Το ενα εχει ρυθμιζομενη ζελατινα και μερικη προστασια απο τα στοιχεια της φυσης ενω το NC οχι 6.Και το συμαντικοτερο αν εχεις συνοδηγο (ειδικα γυναικα) σε ταξιδι η δικια μου μετα απο 40 λεπτα γκρινιαζε με το NC κξαι ειχε δικιο φυσικα, με το XD-ADV δεν νομιζω να συμβει αυτο...
Και ποιος ο λόγος να δωσω τοσα οταν με 10 παιρνω ιδιο κινητήρα ιδια dct σε μοτοσυκλέτα με το nc750x? Δεν μπορώ να βρω κάποιον...