Σίγουρα το X-ADV μπορούσε να συνεχίσει την επιτυχημένη του πορεία και το 2018 χωρίς καμία αλλαγή όντας μοναδικό στο είδος του, αλλά αυτό δεν εμπόδισε την Honda από το να το κάνει ακόμα καλύτερο. Μοτοσυκλέτα ή scooter δεν έχει καμία σημασία από τη στιγμή που εκπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο τον σκοπό του σχεδιαστή. Η τιμή των 12.990 ευρώ μπορεί να ακούγεται ακριβή, ωστόσο υπάρχουν scooter που κοστίζουν παραπλήσια χωρίς να σου δίνουν τη δυνατότητα να εξερευνήσεις κάθε γωνιά της Ελλάδας και μοτοσυκλέτες που δεν έχουν την πρακτικότητα των scooter. To X-ADV συνδυάζει με μαεστρία τα καλύτερα στοιχεία των 2 κόσμων συνεχίζοντας και το 2018 να είναι πρωτοποριακό.
Θα σου πω εγω γιατι ειχα και το NC 700dct
1.Το ενα εχει διπλους δισκους μπρoστα κλασης ανωτερα φρενα...
2.Οι αναρτησεις του μπρος πισω ειναι μερα με νυχτα σε σχεση με το NC
3.To καντραν του ειναι πληρες και ευαναγνωστο σε σχεση με το NC
4.Το Χ-adv μπορει πραγματικα να περασει μια ομαλη χωματινη διαδρομη ενω με το NC ποναει η μεση σου
5.Το ενα εχει ρυθμιζομενη ζελατινα και μερικη προστασια απο τα στοιχεια της φυσης ενω το NC οχι
6.Και το συμαντικοτερο αν εχεις συνοδηγο (ειδικα γυναικα) σε ταξιδι η δικια μου μετα απο 40 λεπτα γκρινιαζε με το NC κξαι ειχε δικιο φυσικα, με το XD-ADV δεν νομιζω να συμβει αυτο...
Θα σου πω εγω γιατι ειχα και το NC 700dct 1.Το ενα εχει διπλους δισκους μπρoστα κλασης ανωτερα φρενα... 2.Οι αναρτησεις του μπρος πισω ειναι μερα με νυχτα σε σχεση με το NC 3.To καντραν του ειναι πληρες και ευαναγνωστο σε σχεση με το NC 4.Το Χ-adv μπορει πραγματικα να περασει μια ομαλη χωματινη διαδρομη ενω με το NC ποναει η μεση σου 5.Το ενα εχει ρυθμιζομενη ζελατινα και μερικη προστασια απο τα στοιχεια της φυσης ενω το NC οχι 6.Και το συμαντικοτερο αν εχεις συνοδηγο (ειδικα γυναικα) σε ταξιδι η δικια μου μετα απο 40 λεπτα γκρινιαζε με το NC κξαι ειχε δικιο φυσικα, με το XD-ADV δεν νομιζω να συμβει αυτο...
Και ποιος ο λόγος να δωσω τοσα οταν με 10 παιρνω ιδιο κινητήρα ιδια dct σε μοτοσυκλέτα με το nc750x? Δεν μπορώ να βρω κάποιον...