Είναι ικανές αυτές οι μικρές προσθήκες να αλλάξουν τον χαρακτήρα του X-ADV; Φυσικά και όχι, αφού δεν ήταν αυτός ο σκοπός της Honda. Το X-ADV κρατάει τα ίδια χαρακτηριστικά με την περσινή χρονιά, όμως φέτος είναι ακόμα πιο διασκεδαστικό και ασφαλές. Μπορεί οι 900 παραπάνω στροφές του κινητήρα να μην ακούγονται πολλές, είναι όμως όσες χρειάζεσαι για να μην σου χαλάει το παιχνίδι ο κόφτης που ομολογουμένως έκανε νωρίς την εμφάνισή του. Έτσι στις επιταχύνσεις ¨απλώνει¨ πλέον καλύτερα την δύναμή του χωρίς οι αλλαγές να γίνονται νωρίς (ειδικά στο S mode).
Είναι περιττό να αναφέρω ξανά πόσο καλά τα καταφέρνει στην πόλη, στον αυτοκινητόδρομο ή στο χώμα. Η προσθήκη του Traction Control όμως ήταν απαραίτητη, ειδικά σε ένα μοντέλο που σχεδιάστηκε με αφορμή μια επίσκεψη στην χώρα μας. Στους γνωστούς ελληνικούς δρόμους σίγουρα κάποια στιγμή θα φανεί χρήσιμο, αφού μπορεί ο κινητήρας να αποδίδει γραμμικά όμως δεν αρνείται να διώξει εύκολα τον πίσω τροχό στα βίαια ανοίγματα του γκαζιού. Η λειτουργία του (traction) δεν είναι η πιο ομαλή που έχουμε δει, όμως κάνει τη δουλειά του γεμίζοντας εμπιστοσύνη τον αναβάτη ειδικά στις χωμάτινες διελεύσεις. Στην 1η θέση αφήνει τα μικρά γλιστρήματα για να διασκεδάζεις με ασφάλεια, ενώ στη 2η το νιώθεις να επεμβαίνει αρκετά ώστε να μην υπάρχει ίχνος σπιναρίσματος. Βέβαια κρατώντας πατημένο το αντίστοιχο κουμπί απενεργοποιείται και τότε όλα είναι στο χέρι σου… To G mode είναι ακόμα μια απόδειξη ότι το Χ-ADV δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην εκτός δρόμου χρήση, δίνοντάς σου τη δυνατότητα για ακόμη καλύτερο έλεγχο κάθε φορά που εξερευνάς νέα μονοπάτια εκτός δρόμου.
Θα σου πω εγω γιατι ειχα και το NC 700dct
1.Το ενα εχει διπλους δισκους μπρoστα κλασης ανωτερα φρενα...
2.Οι αναρτησεις του μπρος πισω ειναι μερα με νυχτα σε σχεση με το NC
3.To καντραν του ειναι πληρες και ευαναγνωστο σε σχεση με το NC
4.Το Χ-adv μπορει πραγματικα να περασει μια ομαλη χωματινη διαδρομη ενω με το NC ποναει η μεση σου
5.Το ενα εχει ρυθμιζομενη ζελατινα και μερικη προστασια απο τα στοιχεια της φυσης ενω το NC οχι
6.Και το συμαντικοτερο αν εχεις συνοδηγο (ειδικα γυναικα) σε ταξιδι η δικια μου μετα απο 40 λεπτα γκρινιαζε με το NC κξαι ειχε δικιο φυσικα, με το XD-ADV δεν νομιζω να συμβει αυτο...
Θα σου πω εγω γιατι ειχα και το NC 700dct 1.Το ενα εχει διπλους δισκους μπρoστα κλασης ανωτερα φρενα... 2.Οι αναρτησεις του μπρος πισω ειναι μερα με νυχτα σε σχεση με το NC 3.To καντραν του ειναι πληρες και ευαναγνωστο σε σχεση με το NC 4.Το Χ-adv μπορει πραγματικα να περασει μια ομαλη χωματινη διαδρομη ενω με το NC ποναει η μεση σου 5.Το ενα εχει ρυθμιζομενη ζελατινα και μερικη προστασια απο τα στοιχεια της φυσης ενω το NC οχι 6.Και το συμαντικοτερο αν εχεις συνοδηγο (ειδικα γυναικα) σε ταξιδι η δικια μου μετα απο 40 λεπτα γκρινιαζε με το NC κξαι ειχε δικιο φυσικα, με το XD-ADV δεν νομιζω να συμβει αυτο...
Και ποιος ο λόγος να δωσω τοσα οταν με 10 παιρνω ιδιο κινητήρα ιδια dct σε μοτοσυκλέτα με το nc750x? Δεν μπορώ να βρω κάποιον...