Μπορεί να έκλεψε τις εντυπώσεις πριν 2 χρόνια, όμως η Honda δεν επαναπαύτηκε στις δάφνες της, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο το Χ-ADV που σχεδιάστηκε με έμπνευση την Ελλάδα.
+: Εμφάνιση, συμπεριφορά εντός και εκτός δρόμου, κιβώτιο -: Τιμή, τοποθέτηση διακόπτη Traction
Ας θυμηθούμε όμως σύντομα την Ιστορία πίσω από το Honda X-ADV. Ο Daniele Lucchesi, ένας εκ των δύο Ιταλών δημιουργών του, έχει επισκεφτεί την χώρα μας αρκετές φορές για διακοπές. Βρισκόμενος στην Ίο με την γυναίκα του θέλησε να εξερευνήσει το Μαγγανάρι, μια πανέμορφη αλλά απομονωμένη παραλία του νησιού, όμως το μικρό νοικιάρικο scooter που είχε στην διάθεσή του δεν κατάφερε να αντεπεξέλθει στις δύσκολες συνθήκες εκτός δρόμου. Έτσι, η ιδέα που τριγυρνούσε στο μυαλό του για ένα συνδυασμό μεταξύ Scooter και μοτοσυκλέτας εκτός δρόμου, πήρε σάρκα και οστά στο τμήμα R&D στη Ρώμη, με το X-ADV να ξεκινά την εμπορική του καριέρα το 2017. Περιμένοντας λοιπόν μόνο νέους χρωματισμούς για το 2018, η Honda μας εξέπληξε ευχάριστα προσθέτοντας μικρές λεπτομέρειες, ικανές να τελειοποιήσουν το ήδη επιτυχημένο μοντέλο.
Θα σου πω εγω γιατι ειχα και το NC 700dct
1.Το ενα εχει διπλους δισκους μπρoστα κλασης ανωτερα φρενα...
2.Οι αναρτησεις του μπρος πισω ειναι μερα με νυχτα σε σχεση με το NC
3.To καντραν του ειναι πληρες και ευαναγνωστο σε σχεση με το NC
4.Το Χ-adv μπορει πραγματικα να περασει μια ομαλη χωματινη διαδρομη ενω με το NC ποναει η μεση σου
5.Το ενα εχει ρυθμιζομενη ζελατινα και μερικη προστασια απο τα στοιχεια της φυσης ενω το NC οχι
6.Και το συμαντικοτερο αν εχεις συνοδηγο (ειδικα γυναικα) σε ταξιδι η δικια μου μετα απο 40 λεπτα γκρινιαζε με το NC κξαι ειχε δικιο φυσικα, με το XD-ADV δεν νομιζω να συμβει αυτο...
Θα σου πω εγω γιατι ειχα και το NC 700dct 1.Το ενα εχει διπλους δισκους μπρoστα κλασης ανωτερα φρενα... 2.Οι αναρτησεις του μπρος πισω ειναι μερα με νυχτα σε σχεση με το NC 3.To καντραν του ειναι πληρες και ευαναγνωστο σε σχεση με το NC 4.Το Χ-adv μπορει πραγματικα να περασει μια ομαλη χωματινη διαδρομη ενω με το NC ποναει η μεση σου 5.Το ενα εχει ρυθμιζομενη ζελατινα και μερικη προστασια απο τα στοιχεια της φυσης ενω το NC οχι 6.Και το συμαντικοτερο αν εχεις συνοδηγο (ειδικα γυναικα) σε ταξιδι η δικια μου μετα απο 40 λεπτα γκρινιαζε με το NC κξαι ειχε δικιο φυσικα, με το XD-ADV δεν νομιζω να συμβει αυτο...
Και ποιος ο λόγος να δωσω τοσα οταν με 10 παιρνω ιδιο κινητήρα ιδια dct σε μοτοσυκλέτα με το nc750x? Δεν μπορώ να βρω κάποιον...