Το Α και το Ω σε μία μοτοσικλέτα είναι το πόσο θα μας συνεπάρει περιστρέφοντας το δεξί γκρίπ του γκαζιού. Στην περίπτωση της Scrambler 400 X, τα εγκεφαλικά κύτταρα θα κλονιστούν με τέτοιον τρόπο που θα αναρωτιέσαι αν βρίσκεσαι στον δρόμο για την εργασία σου ή σε προετοιμασία για κάποιον αγώνα Six Day Trial. Οι πιστονιές που χτυπάνε μέσα στον υγρόψυκτο, 4-βάλβιδο, μονοκύλινδρο κινητήρα Euro5 προδιαγραφών με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου της Bosch, με δύο εκκεντροφόρους, αποκαλούμενος και ως TR (Triumph Trophy), από τις μονοκύλινδρες αγωνιστικές μοτοσικλέτες, οι οποίες παραγόντουσαν στις αρχές του 20ου αιώνα, θα προκαλέσει ένα «ήρεμο» ρίγος στα εσώψυχα μας. Η απόδοση των 398,15 κυβικών εκατοστών, ανέρχεται στους 40 ίππους στις 8.000 στροφές ανά λεπτό και στα 37,5Nm ροπής στις 6.500 στροφές ανά λεπτό. Σημαντική δουλειά έχει γίνει στο σύστημα βαλβίδων μέσω της αντιτριβικής επίστρωσης DLC που φέρουν, επιτυγχάνοντας καλύτερη απόδοση και ευστροφία. Οι αλλαγές των 6 σχέσεων του κιβωτίου ταχυτήτων γίνονται χωρίς κόπο και σε συνδυασμό με τον συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, προσφέρουν μαλακή αίσθηση, εξαλείφοντας πιθανές αναπηδήσεις του πίσω τροχού σε απότομα κατεβάσματα των ταχυτήτων. Η κατανάλωση κυμαίνεται στα 3,0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και σε μεικτό κύκλο στα 4,3 λίτρα. Ο ήχος που βγαίνει από την εξάτμιση, είναι ανατριχιαστικός στο άκουσμα του, με διάταξη εξαγωγής των σωλήνων 1-1-1 και τελική απόληξη δύο σιγαστήρων. Τέλος, στις μετρήσεις επιδόσεων είδαμε ότι τα 50 χιλιόμετρα έρχονται σε 2,4, τα 100 σε 7,1 δευτερόλεπτα και η επιτάχυνση από τα 50 στα 100 σε 4,46 δευτερόλεπτα.