Μιας και μιλάμε για “X” καταστάσεις, η ραχοκοκαλιά της Scrambler αποτελείται από ένα άκαμπτο, ατσάλινο, περιμετρικό πλαίσιο στρόγγυλης διατομής με ξεχωριστό υποπλαίσιο αλουμινίου. Η διαχείριση του βάρους της γίνεται με ευκολία, καθώς τα 179 κιλά που έχει πλήρης υγρών, την καθιστούν μια μοτοσικλέτα που δε θα δυσκολέψει σε επιτόπιες μανούβρες, σε παιχνίδια σε λασπωμένα τερέν, και ελιγμούς ανάμεσα από άλλα οχήματα. Καθώς οι αναζητήσεις σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές είναι βούτυρο στο ψωμί της, είναι εξοπλισμένη με ένα Big Piston μπροστινό, ανεστραμμένο πιρούνι 43mm, άνευ ρυθμίσεων και διαδρομής 150mm, ενώ πίσω συναντάμε ένα αμορτισέρ με προφόρτιση ελατηρίου και διαδρομή 150mm, εδραζόμενο πάνω σε ένα μαύρο αλουμινένιο ψαλίδι. Ως πρώτη τοποθέτηση ελαστικών, επιλέχθηκαν τα Metzeler Karoo Street, με διαστάσεις 100/90 εμπρός και 140/80 πίσω, σε 19 και 17 ιντσών τροχούς αντίστοιχα, με πεντάδιπλες ακτίνες από χυτό αλουμίνιο. Τα φρένα της νέας Scrambler 400 X, απαρτίζονται από έναν δίσκο 320mm με τετραπίστονη δαγκάνα της Bybre (θυγατρική της Brembo) μπροστά και έναν δίσκο 230mm με μία μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, επίσης της Bybre. Καθώς πατάμε μίζα στη Βρετανίδα και ηχεί το γουργούρισμα του TR, η προειδοποιητική ένδειξη καλής λειτουργίας του συστήματος αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, μένει αναμμένη μέχρι να πιάσουμε τα πρώτα 10 χιλιόμετρα στο ταχύμετρο. Αν παρόλα αυτά θελήσουμε να παίξουμε μαζί της και να θυμηθούμε πως ήταν η εποχή χωρίς ηλεκτρονικά υποβοηθήματα, σταματάμε στην άκρη με τον κινητήρα στο ρελαντί και επιλέγουμε την απενεργοποίηση του ABS (βγαίνει μπρος - πίσω) και του Traction control. Η μέτρηση που πραγματοποιήσαμε σε φρένα πανικού, έδειξε ότι η Triumph Scrambler 400 x χρειάζεται 44,2 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ/ώρα.