Triumph Speed 400 RR & Scrambler 400 XE: Ελαφρύτερες με νέα περιφερειακά
Speed 400 RR: Σπορ προσέγγιση με λιγότερα από 170 κιλά
Scrambler 400 XE: Έξτρα χωμάτινο με ακτινωτές ζάντες και προστατευτικά
Κατασκευή στην Ινδία και παρουσίαση το τρίτο τρίμηνο του 2025
Αύξηση πωλήσεων 33% για την Triumph το 2024
Speed 400 RR: Σπορ προσέγγιση με λιγότερα από 170 κιλά
Το Triumph Speed 400 RR αναμένεται να αποτελέσει μια πιο σπορ εκδοχή της υπάρχουσας Speed 400, με σαφή προσανατολισμό προς τη δυναμική οδήγηση. Το μοντέλο θα φέρει μισό φαίρινγκ, χαρακτηριστικό που θυμίζει το Speed Triple 1200 RR, και θα υιοθετήσει μια επιθετική εργονομία με χαμηλό τιμόνι τύπου clip-on. Το βάρος του αναμένεται κάτω από 170 κιλά, γεγονός που θα ενισχύσει την ευελιξία και τις επιδόσεις του. Επιπλέον, θα διατηρήσει τον μονοκύλινδρο κινητήρα των 398 κ.εκ. με απόδοση 40 ίππων, ενώ θα εξοπλιστεί με χυτές αλουμινένιες ζάντες και ελαστικά Pirelli Diablo Rosso για βελτιωμένη πρόσφυση. Παράλληλα, η πίσω ανάρτηση και το σύστημα πέδησης φαίνεται πως θα παραμείνουν ίδια με το υπάρχον Speed 400. Η συνολική του σχεδίαση το τοποθετεί στην κατηγορία των café racers, συνδυάζοντας κλασικά στοιχεία με σύγχρονες τεχνολογίες.
Scrambler 400 XE: Έξτρα χωμάτινο με ακτινωτές ζάντες και προστατευτικά
Το Scrambler 400 XE αποτελεί τη νέα εκδοχή του Scrambler 400 X, με βελτιώσεις που ενισχύουν τις δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου. Η σημαντικότερη διαφορά αφορά την αυξημένη διαδρομή ανάρτησης, που προσφέρει καλύτερη απόσβεση σε ανώμαλα εδάφη. Παράλληλα, οι ακτινωτές ζάντες βελτιώνουν την ανθεκτικότητα και την προσαρμοστικότητα σε χωμάτινες διαδρομές, ενώ η προσθήκη προστατευτικών στον κινητήρα και το πλαίσιο αυξάνει την αντοχή του μοντέλου σε δύσκολες συνθήκες. Το μπροστινό φτερό έχει τοποθετηθεί ψηλότερα, όπως και ένας πρόσθετος ανεμοθώρακας, παρέχοντας μεγαλύτερη προστασία από λάσπη και χαλίκια. Ο κινητήρας των 398 κ.εκ. παραμένει αμετάβλητος, ενώ η διάταξη των τροχών 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω διατηρείται. Το βάρος του αναμένεται κοντά στα 180 κιλά, παραμένοντας διαχειρίσιμο τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα.
Κατασκευή στην Ινδία και παρουσίαση το τρίτο τρίμηνο του 2025
Η Triumph συνεχίζει τη στρατηγική συνεργασία της με την ινδική Bajaj για την παραγωγή των μοντέλων της μεσαίου κυβισμού. Όπως συνέβη με τα Speed 400 και Scrambler 400 X, έτσι και τα νέα Speed 400 RR και Scrambler 400 XE θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Bajaj στο Pune, όπου συναρμολογούνται και διάφορα μοντέλα της KTM. Αυτή η συνεργασία επιτρέπει στην Triumph να μειώσει το κόστος παραγωγής, διατηρώντας παράλληλα υψηλά ποιοτικά στάνταρ. Όσον αφορά την παρουσίαση, αν και δεν υπάρχει επίσημη ημερομηνία, εκτιμάται πως τα νέα μοντέλα θα αποκαλυφθούν μέσα στο τρίτο τρίμηνο του 2025. Η Triumph ακολουθεί συχνά το πρότυπο παρουσίασης που εφαρμόζει και στην Ινδία, όπου οι νέες κυκλοφορίες πραγματοποιούνται στα τέλη καλοκαιριού ή στις αρχές φθινοπώρου, στοχεύοντας σε ένα κοινό που αναζητά φρέσκες προτάσεις πριν από τη νέα αγοραστική περίοδο.
Αύξηση πωλήσεων 33% για την Triumph το 2024
Το 2024 καταγράφηκε ως ένα από τα πιο επιτυχημένα χρόνια στην ιστορία της Triumph, με τις πωλήσεις της να φτάνουν σχεδόν τις 134.000 μονάδες παγκοσμίως. Αυτή η επίδοση αντιπροσωπεύει μια αύξηση της τάξης του 33% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, υπογραμμίζοντας τη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας. Κομβικό ρόλο σε αυτήν την επιτυχία διαδραμάτισαν τα νέα Speed 400 και Scrambler 400 X, τα οποία σημείωσαν υψηλές πωλήσεις τόσο στις ασιατικές όσο και στις ευρωπαϊκές αγορές. Η προσφορά προσιτών, ευέλικτων και μοντέρνων μοτοσυκλετών φαίνεται πως συνέβαλε καθοριστικά στην προσέλκυση νέων αναβατών. Η Triumph, ακολουθώντας αυτήν την επιτυχημένη πορεία, σχεδιάζει να επεκτείνει περαιτέρω τη γκάμα της, εστιάζοντας σε μοντέλα που συνδυάζουν τη βρετανική σχεδιαστική ταυτότητα με την αποδοτικότητα και την αξιοπιστία που προσφέρει η συνεργασία της με την Bajaj.