Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Η TS 400 X είναι μία μοτοσικλέτα, που θα αποτελέσει μέρος των καθημερινών υποχρεώσεων, αλλά και των μεγάλων ταξιδιών με βασικές υποχωρήσεις ως προς την άνεση του αέρα και όχι από άποψη κραδασμών του μονοκύλινδρου TR, αλλά από έλλειψη αεροδυναμικών βοηθημάτων. Βέβαια δεν φτιάχτηκε για αυτό, αλλά δεν θα μας βάλει και φρένο σε διαδρομές ψάχνοντας τους χάρτες και τα GPS, όπου το μόνο πράγμα που θα χρειαστεί να πάρεις μαζί σου, είναι ο απαραίτητος σάκος με τα προσωπικά αντικείμενα, καθώς και να γεμίσεις το ρεζερβουάρ των 13 λίτρων. Η χαμηλή κατανάλωση της Scrambler και η αυτονομία που προσφέρει με ένα γεμάτο ντεπόζιτο, αγγίζει τα 300 χιλιόμετρα, ένα νούμερο που θα μας δώσει την ανάλογη ξεγνοιασιά διανυθέντων χιλιομέτρων. Η λειτουργία που γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού της Bosch, αποδίδει άμεσα και χωρίς ίχνος αισθητής πτώσης της καμπύλης ισχύος. Είναι από τις λίγες μικρές μοτοσικλέτες που φαινομενικά η σέλα φαντάζει άβολη, αλλά στην πράξη είναι το εντελώς αντίθετο, καθώς το αφρώδες υλικό και η εργονομική σχεδίαση τη δίνουν αναπάντεχα θετικά αποτελέσματα! Σίγουρα απευθύνεται σε ένα κοινό που θέλει να ξεχωρίζει μέσα στο πλήθος και με στοιχεία που χρειάζεται να σου αρέσουν πριν την οδηγήσεις. Σκεφτείτε όμως αν καταφέρνει να ενθουσιάσει αναβάτες με σπορ γονίδια, τι μπορεί να προκαλέσει και σε κάποιον που θέλει να έχει μία “All around” μοτοσικλέτα μικρού κυβισμού, πραγματοποιώντας τα πάντα μαζί της. Στην πράξη, με το που καθόμαστε πάνω στη σέλα της, μας βγάζει μία έντονη «ήρεμη» δύναμη να κινηθούμε σβέλτα μέσα στους αυτοκινητόδρομους της πόλης και στα σοκάκια αυτής. Συχνά πυκνά πιάσαμε τον εαυτό μας να κινούμαστε κοντά στα κόκκινα στις 10.000 στροφές ανά λεπτό, προκαλώντας τα βλέμματα να γυρνάνε λόγω του ιδιαίτερου ηχοχρώματος που βγάζει η εξάτμιση, αλλά και στον αντίποδα που κινούμασταν σε χαλαρό ρυθμό να γυρνάνε στο πέρασμα μας, λόγω της ρετρό εμφάνισης. Αρκετά όμως με τα τσιμέντα των πόλεων, πρέπει να δούμε πως τα πάει και «εκτός». Εδώ τα πράγματα περιπλέκονται ευχάριστα, μιας και το 400άρι «καλπάζει» πέραν του ικανοποιητικού σε ρυθμούς ταξιδίου, καθώς κινείται με 120χλμ/ώρα κοντά στις 7.000σ.α.λ χωρίς συντονισμούς και χωρίς να τεντώνει τα χέρια. Ταξιδεύεις άνετα με 110-120χλμ/ώρα και με επαρκή διάθεση δύναμης για άνετες προσπεράσεις. Ενώ βρισκόμαστε στην Εθνική οδό, κάτι μας φαγουρίζει στο δεξί χέρι και περιστρέφοντας το γκρίπ του γκαζιού, βλέπουμε το ταχύμετρο να σκαρφαλώνει και να σταματάει στα 162 χιλιόμετρα, που είναι και η τελική της ταχύτητα. Το καλύτερο στοιχείο για το ορεξάτο Scrambler είναι τα φιδίσια ορεινά κομμάτια με τις έντονες εναλλαγές κλίσεων, όπου το πλαίσιο, οι αναρτήσεις και η όρθια θέση οδήγησης θα αποτελέσουν πηγή οδηγικής ευχαρίστησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1Triumph Scrambler 400 X - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά