R1200 GS / Adventure

G310R

S1000XR

BMW

R1200 GS / Adventure
Η ιστορία της έκδοσης Adventure, σχεδόν συμβαδίζει με την 34χρονη ιστορία της επιτυχημένης σειράς που ξεκίνησε με την ονομασία G/S και δημιούργησε μια ολόκληρη κατηγορία, τα γνωστά και αγαπημένα σε όλους mega on-off. Το νέo μοντέλο, “κουβαλά” πάνω του όλα αυτά τα χρόνια εξέλιξης και εμπειρίας και το δείχνει με το παραπάνω βρισκόμενο στην καλύτερη δυνατή φάση της ιστορίας των GS. Ο Αεροϋδρόψυκτος δικύλινδρος boxer κινητήρας αποδίδει 125 ίππους έχοντας αποδείξει την αξία του μέσα στα χρόνια. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαισίο  χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως το κύριο φέρον τμήμα του διατηρώντας χαμηλά το κέντρο βάρους, ενώ οι αναρτήσεις Telelever και Paralever έχουν δεχτεί βελτιώσεις από τους μηχανικούς της γερμανικής εταιρίας ώστε να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο την απόδοσή τους. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και διπίστονη πίσω με δίσκους 305 χιλ και 276 χιλ αντίστοιχα, ενώ δεν θα μπορούσε να λείπει και το σύστημα ABS. Το βαυαρικό “κοκτέιλ” λοιπόν θεωρείται άκρως επιτυχημένο και βάζει δύσκολα σε κάθε τουριστική ή On-Off μοτοσικλέτα από όπου και αν προέρχεται αυτή. 
Tαξινομήσεις: 176

G310R
Το G 310 R, είναι… μικρό και μεγάλο ταυτόχρονα σε όλα του, καταφέρνοντας να αντεπεξέρχεται άριστα σε όλες τις απαιτήσεις όσο μικρές ή μεγάλες και αν είναι αυτές! Το πλαίσιο του G 310 R αποτελείται από ατσάλινο χωροδικτύωμα ενώ από το ίδιο υλικό είναι κατασκευασμένο και το μη αφαιρούμενο υποπλαίσιο. Στο μπροστινό σύστημα δεσπόζει και ξεχωρίζει το USD πιρούνι της KYB, διαμέτρου 41 χλστ. καθώς και η τετραπίστονη δαγκάνα της BYBRE, που συνεργάζεται με μονό δίσκο διαμέτρου 300 χλστ. Πίσω, έχουμε μονό αμορτισέρ, και μονοπίστονη δαγκάνα που “πιάνει” σε ένα δισκόφρενο διαμέτρου 240 χλστ. Τα φρένα ελέγχονται από μονάδα ABS. Ο κινητήρας αποτελεί το πιο “προχωρημένο” τεχνολογικά τμήμα του G 310 R. Το σύνολο κυλίνδρου και κεφαλής, έχει περιστραφεί κατά 180 μοίρες σε σχέση με τους συμβατικούς κινητήρες και έτσι η εισαγωγή βρίσκεται πλέον μπροστά και η εξαγωγή πίσω. Έχει χωρητικότητα 313 κ.εκ. και αποδίδει 34 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 2,85 kg-m ροπής στις 7.500 σ.α.λ. Με λίγα λόγια το G 310 R εκπληρώνει όλες τις απαιτήσεις της κατηγορίας του, προσφέροντας περισσότερα δυναμικά χαρακτηριστικά από αυτά που χρειάζονται. 
Tαξινομήσεις: 51

S1000XR
Παρά το γεγονός ότι η BMW έχει παρουσιάσει μοντέλα, όπως τη σειρά 1200 GS και Adventure με δικύλινδρους κινητήρες, που καλύπτουν επαρκώς την κατηγορία των παραδοσιακών μοτοσυκλετών περιπέτειας, αποφάσισε να λάβει σοβαρά υπόψη το τμήμα της σπορ περιπέτειας που αποτελείται από μοτοσυκλέτες που έχουν περισσότερο αθλητικά  ασφάλτινα γονίδια. Αντί να ξοδέψει πολύτιμο χρόνο για να τροποποιήσει ένα GS, στην παρά εκτός δρόμου ικανότητες, η Βαυαρική εταιρία αποφάσισε να χρησιμοποιήσει μια τετρακύλινδρη πλατφόρμα για να μπει στο παιχνίδι κατασκευάζοντας  το XR. Κινητήρας από το 1000RR, ρυθμισμένος στα δεδομένα της κατηγορίας με απόδοση 165 ίππων, περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου δύο δοκών και κορυφαία περιφερειακά,  είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του μοντέλου. Στον τομέα της ανάρτησης συναντάμε ανεστραμμένο πιρούνι 46χιλ και μονό αμορτισέρ, ενώ στο βασικό εξοπλισμό διαθέτει και stabilizer, για ευστάθεια στις μεγάλες ταχύτητες. Τα φρένα αποτελούνται μπροστά, από δύο δίσκους 320 χιλιοστών, τους οποίους δαγκώνουν δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων της Brembo, ενώ πίσω έχει επιλεγεί ένας δίσκος 265 χιλιοστών που συνεργάζεται με δαγκάνα 2 εμβόλων, με το σύστημα ABS φυσικά να είναι στον στάνταρ εξοπλισμό. Το S1000XR είναι μια ξεχωριστή πρόταση στη κατηγορία των ασφάλτινων τουριστικών μοτοσυκλετών, ικανή να προσφέρει απόλαυση και αδρεναλίνη σε όποιον βρεθεί στη σέλα του.
Tαξινομήσεις: 38

To top 10 συμπληρώνουν:
4. F700 GS / Adventure
5. F800GS / Adventure
6. R NINE T Scrambler
7. R 1200 RT
8. R NINE T
9. S1000 R
10. K1600 GT