Το δημοφιλές scooter ήταν αναμενόμενο να βρίσκεται στην 1η θέση της Honda.Οι όμορφες γραμμές συνδυάζονται με LED φώτα εμπρός και πίσω, ενώ τα φλας είναι ενσωματωμένα στο φαίρινγκ για μια “λεία” και μοντέρνα εμφάνιση. Η σέλα του, εκ πρώτης όψεως δείχνει λεπτή, αλλά είναι άνετη και φιλόξενη τόσο για τον αναβάτη, όσο και για τον συνεπιβάτη. Κάτω από τη σέλα, χωράει ένα full face κράνος και το Top Box των 35 λίτρων, που ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό, εκτοξεύει την πρακτικότητα. Επίσης, διαθέτει ντουλαπάκι για μικροαντικείμενα με παροχή ρεύματος 12V. Ο σύγχρονος κινητήρας των 153 κυβικών εκατοστών, αποδίδει 15 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 1,42 κιλά ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Η μέση κατανάλωση κάνοντας χρήση του συστήματος Idle Stop που διαθέτει, δεν ξεπέρασε τα 2,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 7,5 λίτρων, δίνει μεγάλη αυτονομία. Το SH είναι ένα scooter που εντυπωσιάζει ως σύνολο και χάρη στα πολυάριθμα χαρίσματά του τοποθετείται στην κορυφή αυτής της μικρής αλλά πολύ ενδιαφέρουσας κατηγορίας, που αποτελείται από τα ιδανικότερα, ίσως, μοντέλα για να κινείται κάποιος καθημερινά στο αστικό περιβάλλον.
Tαξινομήσεις: 377
Vision 110
Το Vision των 110 κ.εκ. αποτελεί ένα από τα οικονομικότερα σε απόκτηση και κατανάλωση scooter της αγοράς. Ο κινητήρας του είναι λιτός στον σχεδιασμό του και προσφέρει όσα χρειάζεστε για την αστική μετακίνηση. Μέσα στην πόλη δεν πρόκειται να αναζητήσετε περισσότερους από τους 8,8 ίππους του, ενώ έξω από αυτή θα σας επιτρέψει να αγγίξετε ακόμη και να ξεπεράσετε τα 100 χλμ./ώρα. Οι μικρές του διαστάσεις, η χαμηλή σέλα και το μικρό του βάρος το καθιστούν απόλυτα υπάκουο στις εντολές ακόμη και ενός άπειρου αναβάτη και ανάμεσα στα αυτοκίνητα οι μανούβρες αποδεικνύονται παιχνιδάκι. Σε αυτές τις καταστάσεις θα εκτιμήσετε και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, καθώς και τη γραμμική λειτουργία του κινητήρα. Ένα ακόμη εντυπωσιακό στοιχείο του Vision είναι οι χώροι του. Ανάμεσα σε αυτούς ξεχωρίζει ο χώρος κάτω από τη σέλα, ο οποίος, σε πείσμα των μικρών διαστάσεων του scooter, μπορεί να φιλοξενήσει άνετα ένα full face κράνος, αλλά και ελάχιστα μικροπράγματα. Τέλος, το πάτωμα της ποδιάς είναι επίπεδο, γεγονός που σημαίνει πως θα μεταφέρετε απροβλημάτιστα τσάντες και ψώνια, ενώ λίγο ψηλότερα βρίσκονται και δύο ανοιχτού τύπου θήκες.
Tαξινομήσεις: 347
SH 300
Το SH 300 διαθέτει μια «ρευστή» εικόνα με σύγχρονα στοιχεία, όπως ο προβολέας σε σχήμα U και το ελαφρώς προτεταμένο ρύγχος. Φωνάζει «ποιότητα» όπου και αν το κοιτάξεις, με τα υλικά κατασκευής και τη συναρμογή των πλαστικών να βρίσκονται σε πολύ υψηλό επίπεδο. Ο χώρος για τα πόδια είναι επαρκής και το σώμα έρχεται σε φυσιολογική στάση. Η σέλα έχει ιδανικό ύψος, πλούσιο αφρώδες και δεν θα κουράσει κατά την πολύωρη παραμονή πάνω της. Από κάτω υπάρχει αποθηκευτικός χώρος, που θα φιλοξενήσει άνετα ένα full face κράνος. Το Τοp Box, που ανήκει στον standard εξοπλισμό, αυξάνει τους αποθηκευτικούς χώρους που περιλαμβάνουν κι ένα μικρό ντουλαπάκι στην ποδιά. Ο κινητήρας των 279 κυβικών αποδίδει 25,1 ίππους και έχει δεχθεί αλλαγές που μειώνουν τις εσωτερικές τριβές και κατ`επέκταση την κατανάλωση, η οποία κυμαίνεται στα 4,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει το ABS και το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί. Στα μεγαλύτερα του πλεονεκτήματα συγκαταλέγονται, ή απίστευτη ευελιξία του, καθώς και η ομοιογένεια του, ένα παραδοσιακό Honda χαρακτηριστικό.