V-Strom 650

SV 650

V-Strom 1000

Suzuki

V-Strom 650
H εμπορική επιτυχία του V-Strom συνεχίζεται με την τρίτη γενιά που υπόσχεται να μας ταξιδέψει άνετα και γρήγορα σε νέους προορισμούς. Ο κινητήρας των 645 κυβικών εκατοστών, με τον οποίο είναι εξοπλισμένο το V-Strom 650, είναι τετράχρονος, υδρόψυκτος V-2 με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, απόδοσης 69.7  ίππων στις 8.800 σαλ και 6,3 κιλών ροπής στις 6.500 σαλ. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει και το traction control, η παρεμβατικότητα του οποίου μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο επίπεδα ή να απενεργοποιηθεί τελείως. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 43 χιλιοστών εμπρός, χωρίς ρυθμίσεις, ενώ το πίσω αμορτισέρ μπορεί να ρυθμιστεί ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, αλλά και την απόσβεση επαναφοράς. Για την επιβράδυνσή του, έχουν επιστρατευτεί δύο δίσκοι 310 χιλιοστών με διπίστονες δαγκάνες εμπρός και ένας δίσκος 260 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω ενώ το δικάναλο ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό. Καλύτερο από τους προκατόχους του συνολικά, πιο εύκολο από ποτέ σε καθημερινή χρήση και με ταξιδιωτικές δυνατότητες που εξακολουθούν να είναι από τις κορυφαίες στην κατηγορία, είναι σίγουρα μια από τις επιλογές για αυτούς που θέλουν μια μοτοσυκλέτα για όλες τις χρήσεις.
Tαξινομήσεις: 95

SV 650
Το SV650 είναι μια γυμνή μοτοσυκλέτα με λεπτή και λιτή σιλουέτα, όπως άλλωστε πρέπει να είναι ένα γυμνό V2, με διαχρονικές αλλά και σύγχρονες λεπτομέρειες, όπως η ψηφιακή LCD οθόνη. Ο κινητήρας του SV650 καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 4, αποδίδοντας 75 ίππους στις 8.500 σ.α.λ και 6,5 κιλά ροπής στις 8.100. Στον τομέα των αναρτήσεων μπροστά συναντάμε ένα συμβατικό πιρούνι 41 χλστ., άνευ ρυθμίσεων, ενώ το αμορτισέρ ρυθμίζεται μόνο ως προς την προφόρτισή του. Την πέδηση αναλαμβάνουν οι διπίστονες δαγκάνες της Tokico που συνεργάζονται με δίσκους διαμέτρου 290 χλστ. ενώ από τον εξοπλισμό δεν απουσιάζει το ABS, το οποίο είναι μια ολοκαίνουρια μονάδα της Nissin, σχεδόν ένα κιλό ελαφρύτερη από εκείνη του προηγούμενου μοντέλου. Το SV650 εκπληρώνει άριστα τον ρόλο του ως μοτοσικλέτα καθημερινής χρήσης και δεν σταματά εκεί, αφού οι δυνατότητές του δεν το περιορίζουν μόνο στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον. Προσθέστε στα παραπάνω την υψηλότατη ποιότητα κατασκευής, το διαχρονικό look και τον ευχάριστο χαρακτήρα της μοτοσικλέτας και τότε καταλαβαίνετε ότι έχετε μπροστά σας μια πρόταση που δύσκολα αγνοείται.
Tαξινομήσεις: 30


V-Strom 1000
Το V-Strom 1000 είναι  μια adventure μοτοσυκλέτα με ασφάλτινο κυρίως προσανατολισμό, και  με βασικά χαρακτηριστικά την πολυχρηστικότητα και τον ροπάτο κινητήρα. Ο δικύλινδρος V των 1.037 κυβικών  καλύπτει τις προδιαγραφές euro 4, αποδίδοντας 100 ίππους στις 8.000 σαλ. και 10,5 κιλά ροπής στις 4.000 σαλ. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα κάνουν την εμφάνιση τους, αφού πέρα από το Traction Control 3 θέσεων, υπάρχει και το σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης (low rpm assist). Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο περιμετρικό δύο δοκών, ενώ στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε  ένα ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι  43 χιλ και ένα αμορτισέρ με μοχλικό, επίσης ρυθμιζόμενο χωρίς τη χρήση εργαλείων.  
Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν 2 τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά με δίσκους 310 χιλ και μια διπίστονη δαγκάνα πίσω με δίσκο 260χιλ. που συνεργάζονται για πρώτη φορά με σύστημα cornering ABS. Είναι λοιπόν μία μοτοσυκλέτα, που κάθε φορά που την οδηγείς σε βάζει στην πρίζα για εκδρομή. Δεν χρειάζεται να σε απασχολεί πώς θα πας, αλλά πού θα πας αφού το V-strom 1000, είναι ικανό να σε ταξιδέψει με άνεση παντού. 
Tαξινομήσεις: 17

To top 10 συμπληρώνουν:
4. Address 110
5. RV 200
6. Burgman 200
7. GSX-R 1000
8. V-Strom 650 XT
9. GSX-S 750
10. GSX 250R