Το Super Adventure S έχει σκοπό να μεταφέρει τις ασύγκριτες επιδόσεις ενός ταξιδιωτικού Enduro στην άσφαλτο. Στο τομέα της σχεδίασης το S, έχει ανανεωθεί πλήρως. Το νέο εμπρός φωτιστικό είναι τύπου LED και είναι πολύ-λειτουργικό. Στο μέσο του έχει ένα αλουμινένιο κάθετο κομμάτι που δρα και ως ασπίδα ενάντια στη θερμοκρασία και περιμετρικά έχει δύο φώτα ημέρας. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια TFT οθόνη 6,5 ιντσών πολλαπλών ενδείξεων, η οποία προσαρμόζεται ανάλογα με το φωτισμό του περιβάλλοντος. Ο δικύλινδρος κινητήρας, χωρητικότητας 1301 κυβικών εκατοστών, αποδίδει 160 ίππους και συνδυάζεται με γκάζι ride-by-wire. Το Motorcycle Stability Control (MSC), αποτελείται από μια μονάδα συλλογής πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο και διαχειρίζεται, όλα τα διαθέσιμα ηλεκτρονικά συστήματα. Το Traction Control ανήκει στο βασικό εξοπλισμό, όπως και το Cornering ABS που συνεργάζεται με τα φρένα της Brembo. Οι ημι-ενεργητικές αναρτήσεις προέρχονται από την WP και αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω. Το Super Adventure S είναι ακόμα μια μοτοσικλέτα όλα-σε-ένα από τους Αυστριακούς, που έρχεται να προσθέσει υψηλότερα επίπεδα κύρους, άνεσης και ασφάλειας στη γνωστή σειρά της KTM, την πληρέστερη μεταξύ των μεγάλων adventure/on-off.
Tαξινομήσεις: 38
390 DUKE
Tο «γυμνό» Duke, εντυπωσιάζει με το έντονο χρώμα και τη γεμάτη γωνίες σχεδίασή του. Η απόδοση του μονοκύλινδρου τετράχρονου κινητήρα των 373,2 κυβικών, είναι 44 ίπποι στις 9.500 σ.α.λ. με 3,7 κιλά ροπής στις 7.250 σ.α.λ. που μέσω του συστήματος Ride by Wire για τον έλεγχο του γκαζιού, διαχειρίζονται ομαλά προσφέροντας και χαμηλή κατανάλωση.
Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα 6τάχυτο κιβώτιο μέσω ενός συμπλέκτη ολίσθησης αποτρέποντας τα μπλοκαρίσματα του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα σχέσεων. Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ της WP, ενώ της ίδιας εταιρείας είναι και το αμορτισέρ. Την πέδηση αναλαμβάνει ένας δίσκος 320 χιλ με 4πίστονη ακτινική δαγκάνα εμπρός, ενώ πίσω ένας δίσκος 230 χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα και φυσικά, δικάναλο ABS. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα και έχει βαφτεί στο χαρακτηριστικό πορτοκαλί χρώμα της εταιρίας. Η διασκεδαστική και φιλική συμπεριφορά του το έχουν κάνει ήδη πολύ δημοφιλές, οπότε αν η ευτυχία σας πηγαίνει χέρι-χέρι με αυτά τα χαρακτηριστικά, το 390 Duke είναι μία από τις πλέον άριστες επιλογές που θα μπορούσατε να κάνετε!
Tαξινομήσεις: 25
200 DUKE
Το μοντέλο συμπληρώνει την γκάμα της εταιρίας, αφού τα 200 κ.εκ. φαίνονται ιδανικά για τους μικρότερους σε ηλικία αναβάτες που ψάχνουν για ένα αστικό…διάβολάκι. Εξωστρεφές, με χτυπητό χρώμα που το κάνει να ξεχωρίζει, δείχνει ξεκάθαρα ότι πρόκειται για Δούκα, έστω και μικρό. Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα, το πανέμορφο ψαλίδι, το ανεστραμμένο πιρούνι 41 χλστ της WP και ο 300άρης δίσκος με την 4πίστονη ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα (με ABS) είναι τα πρώτα σημεία αλλά όχι τα μόνα που κερδίζουν τις εντυπώσεις και θυμίζουν sport μοτοσικλέτα. Ο τετράχρονος υδρόψυκτος κινητήρας του αποδίδει 25 ίππους και σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος της μοτοσυκλέτας χαρίζει εντυπωσιακές επιδόσεις παρά τα 200 κ.εκ. Το μικρό Duke λοιπόν, είναι ικανό να εξιτάρει τις αισθήσεις με την εμφάνιση αλλά και τον χαρακτήρα του, προσφέροντας απίστευτη συμπεριφορά, και σπορ αίσθηση σε ένα πακέτο δυναμίτη για την κατηγορία.