Xmax 300

Crypton Χ-135

Tracer 900

Yamaha

Xmax 300
Η Yamaha θέλοντας να είναι πάντα στο προσκήνιο,  μπήκε δυναμικά και στην κατηγορία των scooter 300 κυβικών, με το X-MAX 300. Ο υγρόψυκτος κινητήρας 292 κ.εκ, καλύπτει τις προδιαγραφές euro 4  αποδίδoντας 27,6 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 2.95 κιλά ροπής στις 5.750 σ.α.λ. Ελαστικός, οικονομικός, αθόρυβος και δυνατός, έχει όλα τα χαρακτηριστικά ώστε να βρίσκεται ανάμεσα στους κορυφαίους της κατηγορίας. Το πλαίσιο έχει νέα σχεδίαση με σκοπό να είναι άκαμπτο και ελαφρύ, ώστε να συμβάλλει στη σταθερότητα και τη σπορ συμπεριφορά του μοντέλου που έχει συνολικό βάρος 179 κιλά (πλήρες υγρών). Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι τύπου μοτοσυκλέτας με μεγάλη διαδρομή που συνδέεται με δύο πλάκες, ενώ πίσω βλέπουμε δύο αμορτισέρ με ρυθμίσεις προφόρτισης ελατηρίου. Οι τροχοί είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω και το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος 267 χιλ. μπροστά και ένας 245 χιλ. πίσω που συνεργάζονται με σύστημα ABS. Δυναμικός σχεδιασμός, άνεση, χώροι, ηλεκτρονικά βοηθήματα και σπορ συμπεριφορά, καλύπτονται από ένα πέπλο ποιότητας που δεν συναντάς συχνά. Το μοντέλο που ολοκληρώνει τη σειρά των ΧΜΑΧ συνεχίζει την επιτυχία των υπόλοιπων μοντέλων, κρατώντας τη σημαία των sport scooter της Yamaha ψηλά.
Tαξινομήσεις: 447

Crypton Χ-135
Το Crypton-X είναι ικανό να φανερώσει τις sport καταβολές του με μια μόνο ματιά. Η μάσκα και η ποδιά του είναι σίγουρα οι πιο επιθετικές της κατηγορίας, με τις έντονες, αιχμηρές γραμμές να υπερκαλύπτουν κάθε καμπύλη στα πλαστικά. Επιθετικότητα εκπέμπουν και οι δύο προβολείς λίγο πιο πάνω, ενώ και το μπροστινό φανάρι είναι αρκετά μεγάλο και αιχμηρό. Η επιθετική αισθητική του που το κάνει να ξεχωρίζει από κάθε άλλο παπί, σου δίνει την πρώτη γεύση της sport συμπεριφοράς του, αλλά τα ασφαλή συμπεράσματα θα έρθουν μόνο μετά από μια βόλτα στη σέλα του. Ο κινητήρας έχει χωρητικότητα 135κ.εκ. και αποδίδει 12,6 ίππους. Ο κινητήρας λοιπόν είναι δυνατός, οι σχέσεις κοντές, οι αναρτήσεις σφιχτές (και πίσω συναντάμε το σπάνιο για την κατηγορία φαινόμενο του μονού αμορτισέρ) και το πλαίσιο άκαμπτο. Επιπλέον, τα φρένα μπορούν να υποστηρίξουν τη σβέλτη και γρήγορη οδήγηση. Στην πόλη, το παπί της Yamaha θα διαβάσει την παραμικρή κίνηση των χεριών και του σώματος και θα ανταποκριθεί άμεσα. Επιπλέον, οι αναρτήσεις θα επιτρέψουν μεγάλα περιθώρια κλίσης, χωρίς, ωστόσο, να επιτρέψουν στους τροχούς να χάσουν επαφή με το οδόστρωμα, σε περίπτωση κακοτεχνιών.
Tαξινομήσεις: 233


Tracer 900
Το Tracer είναι μια ξεχωριστή ασφάλτινη Adventure μοτοσικλέτα, που καταφέρνει να αριστεύει σε πολλαπλά επίπεδα. Τόσο σε εξοπλισμό, ανέσεις και χρηστικότητα, όσο και σε επίπεδο ενθουσιασμού στην οδήγηση, χαρακτήρα, ζωντάνιας, τσαγανού και ψυχής! Είναι ιδιαιτέρως επιθετικό και αιχμηρό σε αισθητική. Το Tracer έρχεται εξοπλισμένο με ηλεκτρονικό γκάζι YCC-T και με 3 χάρτες ανάφλεξης (D-Mode). Η απόδοση του τρικύλινδρου κινητήρα ανέρχεται στους 115 ίππους στις 10.000σαλ και στα 8,9 κιλά ροπής στις 8.500σαλ. Η συνεργασία πλαισίου και αναρτήσεων είναι ιδανική, ενώ τόσο το ανάποδο πιρούνι των 41χλστ., όσο και το πίσω οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ ρυθμίζονται τόσο σε προφόρτιση, όσο και σε απόσβεση επαναφοράς. Στα φρένα, έχουμε δύο δίσκους 298 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και δίσκο 245 χιλιοστών με μονοέμβολη δαγκάνα πίσω, που συνεργάζονται με δικάναλο ABS. Το Tracer αποδεικνύεται άριστο τόσο σε ρυθμούς βόλτας, όπου όλα δουλεύουν άψογα και σε ηρεμούν σε υπέρτατο βαθμό, όσο και όταν ανεβάσεις ταχύτητα, όπου αποκαλύπτεται ο λυσσασμένος χαρακτήρας του κινητήρα.
Tαξινομήσεις: 228

To top 10 συμπληρώνουν:
4. NMAX 155
5. CRYPTON 110
6. NMAX 125
7. MT-07 TRACER
8. XMAX 250
9. TMAX 530 DX
10. XMAX 400