Πάγια έξοδα, όπως η βενζίνη και τα ασφάλιστρα, καθώς και τα προβλεπόμενα services είναι απαραίτητα και πρέπει να υπολογίζονται μαζί με τα αρχικά της απόκτησης.
Στον πίνακα που ακολουθεί, σας παρουσιάζουμε τα σημαντικότερα πάγια έξοδα ενός μεσαίου scooter, δηλαδή τη βενζίνη, την ασφάλιση, τα τέλη κυκλοφορίας και τα προβλεπόμενα services που πρέπει να γίνουν τα πρώτα δύο χρόνια, λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι ο αναβάτης της Vespa GTS 300 Super που σας παρουσιάζουμε εδώ θα διανύσει 10.000 χλμ. το χρόνο. Έπειτα, σας παρουσιάζουμε το κόστος που επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη του σε καθημερινή βάση, για ρεαλιστικούς υπολογισμούς.
Έχετε υπόψη σας ότι τα ποσά που ακολουθούν είναι ενδεικτικά και εξαρτώνται από την κοστολόγηση του κάθε συνεργείου, τη μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης και τους παράγοντες που επηρεάζουν τα ασφάλιστρα (πόλη διαμονής, ηλικία κτλ.)
Vespa GTS 300 Super: Δαπάνες διετίας
Service 1.000 χλμ.: 65 ευρώ
Service 10.000 χλμ.: 140 ευρώ
Service 20.000 χλμ.: 200 ευρώ
Σύνολο κόστους service: 304 ευρώ
Κατανάλωση στα 20.000 χλμ. (λτ.): 940
Κατανάλωση στα 20.000 χλμ. (ευρώ*): 1.569
Τέλη κυκλοφορίας για 2 έτη: 44 ευρώ
Ασφάλιστρα 2 ετών: 364 ευρώ
Κόστος/ημέρα: 3,1 ευρώ
*Μέση τιμή αμόλυβδης: 1,67 ευρώ/λίτρο
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr