Yamaha Tricity 125-155 2022

Yamaha Tricity 125-155 2022

Yamaha Tricity 125-155 2022

Yamaha Tricity 125-155 2022

Μπροστινό σύστημα

Μπροστινό σύστημα

Νέος κινητήρας Blue Core

Νέος κινητήρας Blue Core

Οθόνη LCD και συνδεσιμότητα με Smartphone

Οθόνη LCD και συνδεσιμότητα με Smartphone

Χώρος για κράνος κάτω από την σέλα.

Χώρος για κράνος κάτω από την σέλα.

  • Yamaha Tricity 125-155 2022
  • Yamaha Tricity 125-155 2022
  • Μπροστινό σύστημα
  • Νέος κινητήρας Blue Core
  • Οθόνη LCD και συνδεσιμότητα με Smartphone
  • Χώρος για κράνος κάτω από την σέλα.

Νέα Yamaha Tricity 125-155 2022: Παρουσίαση

Η Yamaha ανακοινώνει την ανανέωση του Tricity, στις εκδόσεις των 125 και 155 κυβικών, με νέο κινητήρα και άλλες αλλαγές που το φέρνουν στο επίπεδο του σήμερα.

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

Yamaha Tricity: Το μοναδικό τρίτροχο scooter στα μικρά κυβικά

Το Yamaha Tricity παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2014, προτείνοντας κάτι διαφορετικό στα τρίτροχα scooters που υπήρχαν μέχρι τότε: Μικρότερα κυβικά, για μια ακόμα πιο ευρεία χρηστικότητα. Για το 2022, το μοντέλο εξακολουθεί να γίνεται διαθέσιμο στα 125 και 155 κυβικά, με το μοναδικό ατού ότι μπορεί να οδηγηθεί και με δίπλωμα αυτοκινήτου B, χωρίς την ανάγκη ύπαρξης διπλώματος Α1 ή Α.


Yamaha Tricity 125-155 2022

Yamaha Tricity 125-155 2022

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Νέος κινητήρας Blue Core EURO 5

Τόσο το Tricity 125 όσο και το Tricity 155 εξοπλίζονται με νέους κινητήρες, προδιαγραφών Euro 5, που έχουν κατασκευαστεί με την τεχνολογία Blue Core της Yamaha για ελαχιστοποίηση των εκπομπών ρύπων και την εξασφάλιση υψηλής απόδοσης. Και οι δύο κινητήρες χρησιμοποιούν σύστημα μεταβλητής λειτουργίας βαλβίδων VVA, ενώ η κεφαλή του κινητήρα είναι νέας σχεδίασης, με μεγαλύτερη βαλβίδα εισαγωγής και αυξημένη σχέση συμπίεσης.

Σύστημα μίζας-γεννήτριας και start-stop

Το Tricity φέρει μια νέα ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου σε 32-bit, αλλά και το σύστημα Smart Motor Generator που ενοποιεί την μίζα και την γεννήτρια ρεύματος, στο ίδιο τμήμα που είναι συνδεδεμένο απευθείας με τον στροφαλοφόρο άξονα. Έτσι, είναι δυνατή η χρήση συστήματος Start-Stop, που σβήνει και ενεργοποιεί τον κινητήρα μέσα σε συνθήκες αστικής κυκλοφορίας, για εξοικονόμηση καυσίμου.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »