BMW S 1000 RR 2023: Με τις ευλογίες της αεροδυναμικής

BMW S 1000 RR 2023: Με τις ευλογίες της αεροδυναμικής

BMW S 1000 RR 2023: Με τις ευλογίες της αεροδυναμικής

Στην αναμονή πολλών παρουσιάσεων νέων μοντέλων για το 2023, πληροφορίες για ανανέωση του BMW S 1000 RR είδαν το φως της δημοσιότητας.

Αεροδυναμικά πτερύγια στις προσθήκες για το νέο S 1000 RR

Τα αεροδυναμικά βοηθήματα έχουν κάνει… επέλαση, θα λέγαμε, στις μοτοσυκλέτες υψηλού κυβισμού, μετά την επανάσταση που έφεραν στους αγώνες τα τελευταία 6-7 χρόνια. Όλο και περισσότερες supersport και hypernaked μοτοσυκλέτες εξοπλίζονται με «φτεράκια» ή με στοχευμένες αεροδυναμικές παρεμβάσεις και έτσι  θα γίνει και στο S 1000 RR, σύμφωνα με όσα γίνονται γνωστά. Το μοντέλο της BMW θα αποκτήσει τα αεροδυναμικά πτερύγια του M 1000 RR, τα οποία μπορούν να προσφέρουν κάθετη δύναμη μέχρι και 16,3 κιλά, ωθώντας το εμπρόσθιο τμήμα της μοτοσυκλέτας προς τα κάτω στις υψηλές ταχύτητες και σταθεροποιώντας το.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αύξηση της ισχύς του κινητήρα στους 207 ίππους

Σύμφωνα με όσα λέγονται, ο κινητήρας του BMW S 1000 RR 2023 θα αποδίδει περισσότερους ίππους, συγκεκριμένα φτάνοντας τους 206,5, με την απόδοση της κορυφαίας τιμής στις 13.750 στροφές , αντί για τις 13.500 στροφές. Μιλάμε πάντα για το «βασικό» μοντέλο και όχι το M 1000 RR, το οποίο μπορεί να αποδώσει έως και 209 ίππους, στις απίστευτες 14.500 στροφές, αλλά δεν αποκλείεται το κορυφαίο μοντέλο να επωφεληθεί επίσης, από την αύξηση της ισχύος.
 

Μικρές ακόμα αλλαγές, εμφανισιακά αναμένεται όμοιο

Το νέο S 1000 RR θα μείνει, πιθανότατα, σε μεγάλο βαθμό όμοιο με το υπάρχον μοντέλο, αν εξαιρέσει κανείς βέβαια τις προσθήκες των αεροδυναμικών βοηθημάτων.  Σε επίπεδο γεωμετρίας, γίνεται γνωστή μια αύξηση του μεταξονίου του μοντέλου 2023, κατά 16 χιλιοστά, στα 1.457 –δηλαδή ακριβώς στο μεταξόνιο του M 1000 RR. Η πληροφορία αυτή, σε συνδυασμό με την οριακά χαμηλότερη τελική ταχύτητα που ανακαλύφθηκε σε έγγραφα (302,5 χλμ/ώρα, αντί για… 305,7), μαρτυρούν την χρήση ενός μεγαλύτερου γραναζιού τελικής μετάδοσης στον τροχό, κάτι που ήδη κάνει η M 1000 RR σε σχέση με το βασικό S 1000 RR. Το βάρος του μοντέλου παραμένει στα 197 κιλά (γεμάτο παρακαλώ), ενώ δεν γίνεται γνωστό ακόμα αν θα υπάρχουν μεταβολές, σε αναρτήσεις και φρένα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »