Παρουσιάστηκε η BMW R 1300 GS! - Δείτε όλες τις λεπτομέρειες
Παρουσιάστηκε η BMW R 1300 GS! - Δείτε όλες τις λεπτομέρειες
Παρουσιάστηκε η BMW R 1300 GS! - Δείτε όλες τις λεπτομέρειες
Παρουσιάστηκε η BMW R 1300 GS! - Δείτε όλες τις λεπτομέρειες
Παρουσιάστηκε η BMW R 1300 GS! - Δείτε όλες τις λεπτομέρειες
Παρουσιάστηκε η BMW R 1300 GS! - Δείτε όλες τις λεπτομέρειες
Παρουσιάστηκε η BMW R 1300 GS! - Δείτε όλες τις λεπτομέρειες
Παρουσιάστηκε η BMW R 1300 GS! - Δείτε όλες τις λεπτομέρειες
  • Παρουσιάστηκε η BMW R 1300 GS! - Δείτε όλες τις λεπτομέρειες
  • Παρουσιάστηκε η BMW R 1300 GS! - Δείτε όλες τις λεπτομέρειες
  • Παρουσιάστηκε η BMW R 1300 GS! - Δείτε όλες τις λεπτομέρειες
  • Παρουσιάστηκε η BMW R 1300 GS! - Δείτε όλες τις λεπτομέρειες
  • Παρουσιάστηκε η BMW R 1300 GS! - Δείτε όλες τις λεπτομέρειες
  • Παρουσιάστηκε η BMW R 1300 GS! - Δείτε όλες τις λεπτομέρειες
  • Παρουσιάστηκε η BMW R 1300 GS! - Δείτε όλες τις λεπτομέρειες
  • Παρουσιάστηκε η BMW R 1300 GS! - Δείτε όλες τις λεπτομέρειες

Παρουσιάστηκε η BMW R 1300 GS! - Δείτε όλες τις λεπτομέρειες

H R 1250 GS αποτελεί πλέον κομμάτι της ιστορίας. Η νέα R 1300 GS παρουσίαστηκε σήμερα και ανοίγει το νέο κεφάλαιο στον τόμο των Adventure μοτοσυκλετών της BMW.

Κινητήρας


Η μεγάλη αναβάθμιση έρχεται βεβαίως στον boxer κινητήρα που ανεβαίνει από τα 1.254cc στα 1.300 με διάμετρο κυλίνδρων 106,5mm και διαδρομή πιστονιών 73mm. O αερο-υγρόψυκτος δικύλινδρος αποδίδει 145,5 ίπους στις 7.750 σ.α.λ και 149 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ., κάτι που σημαίνει σχεδόν 10 ίππους παραπάνω από την 1250, με 6Νm ροπής και 250 σ.α.λ. παραπάνω.

Για να το καταφέρουν αυτό, οι μηχανικοί της BMW αύξησαν τη σχέση συμπίεσης από 12,5:1 σε 13,3:1, ενώ υπάρχει και σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων που αλλάζει την εισαγωγή ανάλογα με τις στροφές και το βάρος. Όπως συνήθως, ψυκτικό υγρό διατρέχει τα σημεία που θερμαίνονται περισσότερο, ενώ ο κινητήρας ψύχεται και μέσω αέρα. 

Το εξατάχυτο κιβώτιο πλέον είναι κάτω από τον κινητήρα και όχι πίσω του, με αποτέλεσμα τη μείωση του μήκους και του βάρους του κινητήρα. Με αυτή τη νέα σχεδίαση, η ΒΜW έριξε το βάρος κατά 6,5κιλά, με την τελική ταχύτητα να παραμένει ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 225 χλμ./ώρα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »