Βασισμένη στο μοντέλο GTS 250, η Vespa GT-60 αναβιώνει την πρώτη Vespa του 1946. Παραμένει η γνωστή στιβαρή κατασκευή που ξέραμε με τις αλλαγές να επηρεάζονται από το χρόνο και την ανάπτυξη της τεχνολογίας που τον ακολουθεί. Το πρωτότυπο του 1946 είναι το φανάρι προσαρτημένο στο μπροστινό φτερό και το 1950 μετακινήθηκε στο τιμόνι. Με την επαναφορά του στο μπροστινό φανάρι το GT-60 δείχνει τις ρίζες του. Το μέγεθος και η επιφάνεια του λαμπτήρα έχει πάρει πιο μοντέρνα εμφάνιση σαν και αυτή του GTS. Παρόμοιες αλλαγές έχουν γίνει και στο τιμόνι, όπως ένα απλό μεταλλικό κομμάτι σαν του «παλιού καιρού». Το αναλογικό στρογγυλό ταχύμετρο έχει ρετρό γραφικά και είναι τυπικό σε όλα τα κλασσικά μοντέλα vespa. Η σέλα έχει επίσης επανασχεδιαστεί καθώς στις αρχές της η Vespa ήταν μονόσελη και αν ήθελε κάποιος τοποθετούσε και δεύτερη για συνεπιβάτη. Στην GT-60 παρατηρούμε δύο μεμονωμένα κομμάτια σε μια σέλα. Το χρώμα της επίσης μας πάει πίσω στην ιστορία και όπως όλα τα πρώτα σκούτερ της εταιρίας έχει ένα ζεστό γκρι αεροναυτικό ιριδίζον χρώμα που κολακεύει το μεταλλικό σχεδιασμό του. Οι φήμες υποστηρίζουν πως θα παραχθεί σε 999 μόνο τεμάχια. Οι συλλέκτες του «είδους» ίσως και να έχουν πάρει θέσεις στη πρώτη σειρά κατόπιν παραγγελίας όπως «επιλεκτικά» έχει ανακοινωθεί…
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr