net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Νέο Yamaha YZ250F 2010

Μπορεί το 450 να είναι αυτό που περιμένουμε διακαώς λόγω των καινοτομιών του, αλλά και το 250 δεν πάει πίσω. Με κυριότερη αλλαγή το compact πλαίσιο δύο δοκών, η Yamaha προχώρησε σε μια εκ των βάθρων ανανέωση, σχεδόν σε όλα τα επί μέρους τμήματα του 4Τ MX των 250 κ.εκ.

 
Μέχρι και το προηγούμενο μοντέλο του YZ250F, η Yamaha επέμενε σε αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο μονής δοκού (ραχοκοκαλιάς). Αυτό είναι κάτι που αλλάζει για το 2010, οπού και εφαρμόζεται πλέον ένα αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο δύο δοκών. Ο λαιμός έχει μεταφερθεί προς τα πίσω κατά 7 χλστ., ενώ το ύψος του έχει χαμηλώσει κατά 1,2 εκατοστά. Σε συνδυασμό με τις συνολικά compact διαστάσεις του, η θέση οδήγησης φέρνει τον οδηγό πιο κοντά στο τιμόνι και κατά συνέπεια στο μπροστινό τροχό, επιτρέποντας πιο ακριβή έλεγχο και προσφέροντας ευελιξία στις εισόδους των στροφών.

Σε ότι αφορά στον κινητήρα, οι αλλαγές στις βαλβίδες, η πιο «ευθύγραμμη» εισαγωγή, το νέο τελικό και το καρμπυρατέρ με τη καλύτερη απόκριση, έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ιπποδύναμης στην χαμηλή και μεσαία περιοχή λειτουργίας. Διαφορές υπάρχουν και στο γρανάζωμα, με τη τρίτη και την τέταρτη ταχύτητα να εμφανίζονται πιο «μακριές» σε σχέση με αυτές του προηγούμενου μοντέλου. Τέλος, τόσο το πιρούνι όσο και το αμορτισέρ της KYB έχουν αποκτήσει νέες εργοστασιακές ρυθμίσεις, προκειμένου να συνεργάζονται καλύτερα με την νέα γεωμετρία του πλαισίου.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ