net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Οι μοτοσικλέτες που θα πρωταγωνιστήσουν!

Η αντίστροφη μέτρηση για τις κλασσικές φθινοπωρινές εκθέσεις έχει αρχίσει και οι κατασκευαστές ετοιμάζονται να παρουσιάσουν επισήμως τα «δίτροχα όνειρα» του 2010. Συγκεντρώσαμε όλες τις σχετικές πληροφορίες και τις συμπεριλάβαμε σε ένα πολυσέλιδο αφιέρωμα, στο νέο τεύχος Νο18 του Moto Τρίτη.

 
Τον τελευταίο καιρό έχουμε -θέλοντας και μη- μάθει να κάνουμε υπομονή, ιδιαίτερα όσον αφορά στα οικονομικά μας. Εξαιτίας της περιβόητης οικονομικής κρίσης, όλα τα σχέδιά μας που απαιτούν κάποια έξοδα γίνονται σε βάθος χρόνου. Περίμενε λίγο για να επενδύσεις εκεί, κάνε λίγη υπομονή για να αγοράσεις αυτό, ρίξε μια ματιά παραπάνω πριν ξοδέψεις όλα σου τα λεφτά αλλού.

Ε, λοιπόν, δεν πάει άλλο! Η υπομονή έχει και τα όριά της και το να αναγκάζεσαι να περιμένεις ενώ θέλεις κάτι, είναι εξαιρετικά ψυχοφθόρο! Εκτός από μία περίπτωση. Όταν πληροφορείσαι για τα νέα μοντέλα της επόμενης χρονιάς και περιμένεις να μάθεις όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες, να ακούσεις για την παρουσίασή τους, να τα δεις επιτέλους από κοντά και τελικά να αποκτήσεις αυτό που σου ταιριάζει περισσότερο.

Εντάξει, περιέχει και κάποιες δόσεις βασανισμού, ωστόσο η όλη αυτή η γλυκιά προσμονή, είναι σίγουρα ευχάριστη. Και αν το τελευταίο κομμάτι της εν λόγω διαδικασίας είναι το πλέον αποδοτικό και ευχάριστο, το πρώτο είναι το πιο ενδιαφέρον.

Στο νέο τεύχος του Moto Τρίτη (Νο18) που ήδη κυκλοφορεί, μπορείτε να διαβάσετε όλες τις πληροφορίες για τα μοντέλα του 2010 (όλων των κατηγοριών), που πρόκειται να «στηθούν» στις βιτρίνες οσονούπω. Εκτός όμως από τις επιβεβαιωμένες επισήμως μοτοσικλέτες, έντονη ήταν και η φημολογία για νέα μοντέλα, κάτι που δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει από το εν λόγω αφιέρωμα.


ΒΜW F 650 GS / F 800 GS

Status: Δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα

Τα δύο GS είναι ακόμη αρκετά «ζεστά» μετά την πρώτη εμφάνισή τους, δυο χρόνια πριν, και η BMW δεν έχει κρίνει σκόπιμο να αλλάξει το παραμικρό πάνω τους. Ωστόσο, φαίνεται πως αποφάσισε να ανανεώσει τη γκάμα των δύο on-off της, προσθέτοντας δύο νέους χρωματισμούς στο καθένα: πορτοκαλί και λευκό για το 800 και σκούρο μπλε και ασημί για το 650. Προς το παρόν, πάντως, δεν έχουν παρουσιαστεί επίσημα τα νέα χρώματα.

Ducati Open Road (ή Strada Aperta)

Status: Η παραγωγή του είναι πιο σίγουρη από το όνομά του…

Η ονοματολογία γύρω από το νέο on-off της Ducati, το οποίο θα αντικαταστήσει το Multistrada, έχει πλέον περάσει σε πρώτο πλάνο, καθώς η παραγωγή του είναι σίγουρη. Άλλοι το λένε Open Road, άλλοι προτιμούν την ιταλική του μετάφραση (Strada Aperta) και κάποιοι το ονόμασαν ακόμη και Cayenne, αν και η Ducati διέψευσε το τελευταίο. Όλοι, όμως συμφωνούν σε ένα όνομα: το αντι-GS! To νέο on-off της Ducati αποτέλεσε τον αγαπημένο στόχο των μοτο-παπαράτσι καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού και συνελήφθη ουκ ολίγες φορές να δοκιμάζεται. Όπως και το Multistrada, η νέα μοτοσικλέτα μοιάζει περισσότερο με ψηλό sport και, παρόλο που οι αναρτήσεις του είναι ψηλές, οι εκτός δρόμου δυνατότητές του δε μοιάζουν και πολλές. Το πλαίσιο θα είναι χωροδικτύωμα και ο κινητήρας υγρόψυκτος και τετραβάλβιδος L2, κατά πάσα πιθανότητα προερχόμενος από το Streetfighter. Η νέα Ducati θα παρουσιαστεί το Νοέμβρη στο Μιλάνο.

Honda CRF 250R

Status: Έχει ήδη παρουσιαστεί

Η ανανέωση του CRF 250R για το 2010 ξεκίνησε από το σύστημα τροφοδοσίας, καθώς, μετά το περσινό CRF 450R, απέκτησε και αυτό ψεκασμό. Νέα είναι και τα συστήματα εκκίνησης και εξάτμισης. Σύμφωνα με τη Honda, νέα είναι και η κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων, καθώς και το μεγαλύτερο ψυγείο. Τα πιστόνια και οι βαλβίδες είναι κατασκευασμένες από το ίδιο υλικό που χρησιμοποιείται και στα MotoGP, ενώ το νέο πλαίσιο χαμηλώνει το κέντρο βάρος της μοτοσικλέτας και τα αμορτισέρ, σε συνδυασμό με το πιρούνι είναι υπεύθυνα για την καλύτερη απόκρισή της.

Kawasaki Z 1000

Status: Απλές φήμες με μπόλικες δόσεις φαντασίας

Οι φήμες ότι το Z 1000 της Kawasaki θα ανανεωθεί, έστω αισθητικά, κυκλοφορούν εδώ και αρκετό καιρό. Ωστόσο, αρκετοί συνάδελφοι του εξωτερικού πήραν πολύ σοβαρά την όλη υπόθεση και μάλλον δημιούργησαν το Z των ονείρων τους, παρά έμειναν στα όσα ακούγονται. Η φωτογραφία που βλέπετε σχεδιάστηκε στα γραφεία του γαλλικού MotoRevue και, αν και μοιάζει περισσότερο με streetfighter της Yamaha, είναι η εκδοχή των Γάλλων για το νέο Z. Σύμφωνα με κάποιες άλλες φήμες, το νέο Z θα διαθέτει νέο κινητήρα και συγκεκριμένα αυτόν του περσινού ZX-10R. Επιπλέον, νέο θα είναι και το πλαίσιο, καθώς και οι αναρτήσεις, τα οποία θα ακολουθήσουν περισσότερο αγωνιστικά πρότυπα. Δεν ξέρω κατά πόσο θα δικαιωθούν οι Γάλλοι και η φαντασία τους, προσωπικά, πάντως, το ελπίζω ολόψυχα.

Yamaha T-Max 750

Status: Έχουν κατοχυρωθεί τα σχέδια και θεωρείται σίγουρο

Πριν μερικούς μήνες, οι δημοσιογράφοι του εξωτερικού ανακάλυψαν κάποια σχέδια προς κατοχύρωση της Yamaha, στα οποία απεικονίζεται ένας τρικύλινδρος σε σειρά κινητήρας παρόμοιας αρχιτεκτονικής με αυτόν του υπάρχοντος 500άρη του T-Max. Εξαιτίας των σχεδίων αυτών, οι φήμες φούντωσαν και πλέον θεωρείται σχεδόν σίγουρο πως η Yamaha θα μπει δυναμικά στη νεοσύστατη κατηγορία των mega scooter, προτάσσοντας το νέο της T-Max 750 απέναντι σε μοντέλα όπως το Gilera GP800 και το Kymco Myroad 700.
Το νέο scooter αναμένεται να διατηρήσει το χαρακτήρα του αλλά και την επιθετική αισθητική του, ενώ σίγουρα θα υπάρξει σημαντική αναβάθμιση σε ό,τι αφορά τα φρένα, τις αναρτήσεις και το πλαίσιο, ώστε να διαχειρίζεται αποτελεσματικά η μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Ο sport χαρακτήρας που αποτελούσε ανέκαθεν τη «σημαία» του T-Max θα διατηρηθεί αναλλοίωτος, ενώ σημαντική αναβάθμιση θα πρέπει να περιμένουμε και στο επίπεδο του εξοπλισμού, με το YCC-T wireless γκάζι της Yamaha να αποτελεί ένα πιθανό προς εφαρμογή σύστημα.

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ