net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Νέο Piaggio NRG 50

To Piaggio NRG ανανεώθηκε, για να κατακτήσει το ψηλότερο σκαλοπάτι στη μάχη των 50κ.εκ.. Φτιαγμένο για πρακτικές και ασφαλείς μετακινήσεις στην πόλη προσφέρει, επίσης, αγωνιστικό σχεδιασμό και κινητήρες άριστων προδιαγραφών, στοιχεία που ανεβάζουν κι άλλο τον πήχη στην κατηγορία του.

 
Το NRG προσέφερε, από την πρώτη του εμφάνιση το 1994, ασύγκριτη απόδοση και άνετη καθημερινή χρήση, χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής. Για το 2010, το νέο μικρό scooter της Piaggio ονομάζεται NRG Power και δικαιώνει το όνομά του με τον ξεχωριστό σχεδιασμό του, την ποιότητα των περιφερειακών του και τα νέα του γραφικά.

Ο κινητήρας του θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, την PJ, την DT και την DD. Η πρώτη είναι εξοπλισμένη με τον υγρόψυκτο κινητήρα της Peugeot, Hi-Per2 Pro PureJet, με ηλεκτρονικό ψεκασμό. Η δεύτερη, φέρει τον ίδιο κινητήρα, αλλά διαφέρει στο σύστημα φρένων σε σχέση με την έκδοση DD, στην οποία τα περιφερειακά παραμένουν τα ίδια, με διαφορά ότι η τροφοδοσία γίνεται με καρμπυρατέρ. Για τις εκδόσεις PJ και DD, το σύστημα της εξάτμισης είναι τύπου «snakebite», για καλύτερη απόδοση, ενώ στην DT υπάρχει μια παραδοσιακή εξάτμιση με καταλύτη, που καλύπτει τους κανονισμούς Euro2.

Στην κατηγορία των 50κ.εκ., τα NRG της Peugeot ήταν πάντα κορυφαία σε σχεδίαση, λειτουργικότητα και επιδόσεις. Τα νέα γραφικά του scooter, για το 2010, φωνάζουν «sport». Με διπλό πλαίσιο, μεγάλα φρένα και ηλεκτρονικό ψεκασμό, η εταιρεία δημιούργησε ένα εξαιρετικό μικρό scooter με άκρως sport χαρακτήρα και εμφάνιση που παραπέμπει σε μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού. Με εξάκτινες ελαφρού κράματος ζάντες 13 ιντσών μειώθηκε το γυροσκοπικό φαινόμενο και βελτιώθηκε η σταθερότητα του μοντέλου. Τα φρένα του είναι μονοπίστονα με πλευστό δίσκο διάστασης 220 χλστ. εμπρός και 175 χλστ. πίσω. Στην έκδοση DT, για πίσω φρένο χρησιμοποιείται ταμπούρο 100 χλστ.. Όσον αφορά στο πλαίσιο, αυτό είναι από ατσάλινους σωλήνες υψηλής αντοχής, προσδίδοντας εξαιρετική ακαμψία και σταθερότητα, ενώ παράλληλα κρατάει το κέντρο βάρους χαμηλά. Ο sport χαρακτήρας του NRG φαίνεται και από τις αναρτήσεις, οι οποίες εμπρός είναι ανεστραμμένες διαμέτρου 30 χλστ. με χυτά «παπούτσια» και πίσω μονού αμορτισέρ με διαδρομή 73,5 χλστ.

Για να ολοκληρωθεί η τελετουργία της μεταμόρφωσης του Piaggio NRG 50, αλλαγές έγιναν και στην εμφάνισή του, προσδίδοντας μεγαλύτερη προστασία στον αναβάτη, καλύτερη αεροδυναμική και πιο «άγριο» look. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν τον νέο, διπλό, μπροστινό ανεμοθώρακα, νέο πίνακα οργάνων και την τοποθέτηση αεραγωγών ανάμεσα από τα φωτιστικά σώματα. Ο πίνακας οργάνων είναι υπερ-πλήρης με ολοκληρωμένο set αναλογικών και ψηφιακών ενδείξεων. Τα φώτα είναι δύο εντάσεων εμπρός, ενώ πίσω χρησιμοποιήθηκαν LED, εφαρμογή ξεκάθαρα από μεγάλες μοτοσικλέτες.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ