net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

12 μοντέλα για όλα τα γούστα!

Η κατηγορία των street ήταν μάλλον από τις πιο αδικημένες φέτος, καθώς τα πραγματικά νέα μοντέλα που παρουσιάστηκαν ήταν ελάχιστα. Παράπονο πάντως δεν έχουμε, μιας και αρκετά από τα ήδη υπάρχοντα μοντέλα βελτιώθηκαν στα σημεία ή απέκτησαν νέες, πιο εντυπωσιακές, εκδόσεις.

 
Aprilia Dorsoduro Factory

H νέα έκδοση του Dorsoduro, η Factory, αναβαθμίζεται στους τομείς των περιφερειακών και της εμφάνισης, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν διαφορές στην απόδοση. Σε ό,τι αφορά την εμφάνιση και εκτός των νέων χρωμάτων, οι αλλαγές περιλαμβάνουν carbon καλύμματα στο ρεζερβουάρ και μπροστινό φτερό από το ίδιο υλικό. Το πίσω αμορτισέρ είναι στο Factory ένα πλήρως ρυθμιζόμενο Sachs, ενώ και το μπροστινό, παρόλο που δεν αλλάζει σε χαρακτηριστικά, προσφέρει μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων. Στα φρένα έχουν τοποθετηθεί δίσκοι τύπου wave, χωρίς όμως να αλλάξει η διάμετρός τους, ενώ και οι δαγκάνες είναι νέες, τετραπίστονες, ακτινικής έδρασης, από την Brembo.

Κινητήρας: 2Κ, 4T, Υ/Ψ, 8βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 749,9
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 95/9.000
Βάρος (κιλά): Δ.Α.

Aprilia Shiver 750

Μικρές οι αλλαγές που δέχθηκε το Shiver για το 2010, με σημαντικότερη αυτή της νέας θέσης οδήγησης. Η όποια σχεδιαστική ανανέωση επικεντρώνεται στο μπροστινό μέρος, όπου πλέον ο προβολέας περιβάλλεται από μία μίνι μάσκα. Αυτό που δεν φαίνεται, αλλά έχει αλλάξει, είναι η θέση οδήγησης, με τη σέλα να βρίσκεται 5 χιλ. χαμηλότερα, το τιμόνι να παρουσιάζεται πιο ίσιο χωρίς ανασηκωμένα άκρα και τα μαρσπιέ να είναι τοποθετημένα λίγο πιο ψηλά και λίγο πιο πίσω. Νέα είναι και τα «wave» δισκόφρενα (χωρίς ωστόσο να αλλάζει κάτι άλλο), ενώ τη λίστα συμπληρώνουν οι νέες επιλογές στο χρωματολόγιο του μοντέλου.

Κινητήρας: 2Κ, 4T, Υ/Ψ, 8βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 749,9
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 95/9.000
Βάρος (κιλά): 189

TnT 899 Café Racer

Τον ίδιο δρόμο που ακολούθησε η Benelli στην café racer έκδοση του TnT 1.130, ακολούθησε και για το «μικρότερο» 899. Πρόκειται δηλαδή για ένα μοντέλο που βασίζεται στο standard 899 και έχει δεχθεί κάποιες αισθητικού χαρακτήρα τροποποιήσεις. Τέλος, ο κινητήρας έχει μείνει ίδιος, με την ισχύ του να αγγίζει τους 120 ίππους, όπως και στο «απλό» 899.

Κινητήρας: 3Κ, 4T, Υ/Ψ, 12βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 899
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 120/9.500
Βάρος (κιλά): 208

Ducati Monster 696

Για το 2010, το κυριότερο νέο στοιχείο στο 696, αλλά και σε ολόκληρη τη σειρά των Monster, είναι η δυνατότητα απόκτησής τους σε εκδόσεις με σύστημα ABS. Το γεγονός αυτό ισχύει και για τα τρία μοντέλα Monster, δηλαδή για τα 696, 1100 και 1100S, ενώ έχουν σημειωθεί παράλληλα και κάποιες άλλες μικρές αλλαγές. Νέα στοιχεία των «τεράτων» για το 2010 θα είναι τα νέα καπάκια του κινητήρα που εξοικονομούν 1,17 κιλά, τα μεγαλύτερης επιφάνειας καλύμματα στις εξατμίσεις και οι νέες πλήρως ρυθμιζόμενες μανέτες φρένων και συμπλέκτη.

Κινητήρας: 2Κ, 4T, Υ/Ψ, 4βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 696
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 80/9.000
Βάρος (κιλά): Δ.Α.

Cevalo 125

Ένα commuter μοτοσικλετάκι με κινητήρα 125 κ.εκ. και σχεδίαση που δεν περνά απαρατήρητη, είναι μία από τις νέες προτάσεις της SYM. Το Cevalo μοιάζει με κάποια από τα μοντέλα που οι ιαπωνικές εταιρείες λανσάρουν αποκλειστικά στην Ινδία (όπως το Yamaha FZ16) και αποδίδει 15 ίππους.

Κινητήρας: 1Κ, 4T, Υ/Ψ, 2βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 125
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 15
Βάρος (κιλά): Δ.Α.

XJ6 Diversion F

Πρόκειται για την έκδοση του γνωστού XJ6 Diversion, με ολόσωμο φέρινγκ, χωρίς αλλαγές στα τεχνικά χαρακτηριστικά ή στη σχεδίαση, πλην της προσθήκης αεραγωγών εκατέρωθεν του προβολέα. Η μοτοσικλέτα προσφέρει καλύτερη αεροδυναμική και βελτιωμένη προστασία για τον αναβάτη και θα διατίθεται στην Ευρώπη σε μονοχρωμία μπλε ή μαύρου, με το ABS να ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Κινητήρας: 4Κ, 4T, Υ/Ψ, 16βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 600
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 77,5/10.000
Βάρος (κιλά): 217

FZ8/Fazer8

Η πιο «φρέσκια» είσοδος στη κατηγορία, με το πλαίσιο και (σύμφωνα με τις φήμες) μια μικρότερη σε κυβισμό έκδοση του κινητήρα των 1000. Όπως είναι φυσικό και όπως φαίνεται και από τις δύο φωτογραφίες που έχει δώσει η Yamaha στη δημοσιότητα, οι ομοιότητες με τα «μεγάλα» FZ1 και Fazer είναι αρκετές. Αυτό είναι το μόνο στοιχείο στο οποίο μπορούμε να αρκεστούμε μέχρι στιγμής, αφού τεχνικά χαρακτηριστικά και λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν επίσημα στις 12 Μαρτίου από τη Yamaha.

Benelli ΤnT R160

Με 155 ίππους από τον τρικύλινδρο κινητήρα των 1.131 κ.εκ., το νέο R160 αποτελεί την ισχυρότερη μοτοσικλέτα που έχει παρουσιάσει ποτέ η Benelli, αλλά και ένα από τα ισχυρότερα streetfighter της αγοράς. Η διαχρονικά εντυπωσιακή σχεδίαση της σειράς των TnT παραμένει αναλλοίωτη, ωστόσο το R160 διαχωρίζει τη θέση του από τα υπόλοιπα μοντέλα της οικογενείας με την προσθήκη αρκετών carbon τμημάτων.

Κινητήρας: 3Κ, 4T, Υ/Ψ, 12βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 998 / 1.131
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 155/10.300
Βάρος (κιλά): 208

Honda CBF 1000S

Το κορυφαίο all round της Honda ανανεώνεται σε μεγάλο βαθμό για το 2010, με τις αλλαγές να αφορούν τόσο στη σχεδίαση όσο και στα μηχανολογικά μέρη. Επιθετική εμφάνιση, νέο πλαίσιο και ισχυρότερος κινητήρας είναι τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν την ομάδα των καινούργιων στοιχείων. Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, το CBF 1000 άλλαξε σε μεγάλο βαθμό κυρίως στο μπροστινό μέρος. Πλέον, η μοτοσικλέτα είναι σαφώς πιο επιθετική, έχοντας «ανταλλάξει» τις καμπύλες γραμμές με νέες, πιο γωνιώδεις και «αιχμηρές». Νέο είναι και το αλουμινένιο πλαίσιο, που διατήρησε τον τύπο του (μονής ραχοκοκαλιάς), αλλά «αδυνάτισε» σε σχέση με το προηγούμενο. Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, προέρχεται (όπως και ο προκάτοχός του) από το CBR 1000RR, ρυθμισμένος βέβαια αναλόγως των αναγκών της all round κατηγορίας. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δίνει η Honda, παρουσιάζεται ισχυρότερος κατά 9 ίππους στο νέο μοντέλο (105 έναντι 96), χωρίς ωστόσο να γνωρίζουμε αν έχουν γίνει κάποιες άλλες μηχανολογικές αλλαγές πέρα από την αύξηση του λόγου συμπίεσης (11.2:1 από 11.0:1).

Κινητήρας: 3Κ, 4T, Υ/Ψ, 4βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 998
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 105/9.000
Βάρος (κιλά): 245

Honda CB1100

Η επίσημη πρώτη για το CB 1100, το μοντέλο που αναβιώνει τις κλασικές γραμμές και την αισθητική των ιαπωνικών τετρακύλινδρων γυμνών μοτοσικλετών (και δη των Honda) του παρελθόντος, έγινε στο Tokyo Motorshow, ωστόσο η Honda δεν έχει ακόμη προχωρήσει σε ανακοινώσεις για το πότε θα το δούμε στην παραγωγή. Αερόψυκτος 4Τ κινητήρας που δεν στερείται τεχνολογίας και καταφέρνει να προσπελάσει το εμπόδιο των προδιαγραφών εκπομπής καυσαερίων, προσοχή στη λεπτομέρεια και νοσταλγικός χαρακτήρας, συνθέτουν μια μοτοσικλέτα που ήδη έχει αγγίξει πολλούς βετεράνους, αλλά και νέους αναβάτες.

Kawasaki Z 1000

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας που τοποθετήθηκε στο Z είναι, κατά δήλωση της Kawasaki, εντελώς νέος, με διάμετρο x διαδρομή, 77 x 56 χιλ., δημιουργώντας μια χωρητικότητα της τάξεως των 1.043 κ.εκ. Η εταιρεία ανακοινώνει ισχύ της τάξεως των 136 ίππων και ροπή 11,18 kgm, ενώ η τροφοδοσία γίνεται μέσω σωμάτων ψεκασμού διαμέτρου 38 χιλ. Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο και το οριζόντια διατεταγμένο πίσω αμορτισέρ συνδράμει στη συγκέντρωση το μαζών κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας και ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση επαναφοράς και την προφόρτιση του ελατηρίου. Το διαμέτρου 41 χιλ. ανεστραμμένο πιρούνι είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και καλά κρυμμένο πίσω από τα καλύμματα που δίνουν την εντύπωση κάποιου εναλλακτικού μπροστινού. Τέλος, σε ό,τι αφορά τα φρένα, αποτελούνται μπροστά από δύο δίσκους διαμέτρου 300 χιλ. που συνεργάζονται με τετραπίστονες δαγκάνες ακτινικής στήριξης και πίσω από μονό δίσκο διαμέτρου 250 χιλ. με μονοπίστονη δαγκάνα.

Κινητήρας: 4Κ, 4T, Υ/Ψ, 16βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.043
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): Δ.Α.
Βάρος (κιλά): Δ.Α.

ΜV Agusta Brutale 990R/1090RR

Τα δύο μοντέλα διαφέρουν μεταξύ τους στη χωρητικότητα και στην ποιότητα των εξαρτημάτων τους. Ανανεωμένα είναι τα φανάρια, οι καθρέφτες, η ουρά, οι εξατμίσεις και φυσικά, ο κινητήρας. Για το 990R, η χωρητικότητα αυξήθηκε από τα 982 στα 998 κ.εκ., ενώ χρησιμοποιείται πλέον ψεκασμός 46 χιλ. από τη Mikuni. Το πλαίσιό του ενσωματώνει ένα καινούργιο, πιο ελαφρύ και πιο μακρύ ψαλίδι, μεγαλώνοντας το μεταξόνιο. Οι ζάντες είναι από χυτό αλουμίνιο και συνεργάζονται με το πιρούνι της Marzocchi των 50 χιλ. και την ανάρτηση της Sachs πίσω. Για την ειδική έκδοση RR, η χωρητικότητα του κινητήρα αυξήθηκε στα 1.078 κ.εκ., αφαιρώντας 3 χιλ. από κάθε κύλινδρο. Η μεγάλη naked έχει 5 ίππους περισσότερους από το 990R και περισσότερη ροπή. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν την εφαρμογή μονόδρομου συμπλέκτη, ρυθμιζόμενα μαρσπιέ, σφυρήλατους τροχούς αλουμινίου, πίσω αμορτισέρ με δοχείο αζώτου και ακτινικά φρένα monoblock της Brembo.

Κινητήρας: 4Κ, 4T, Υ/Ψ, 16βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 998 / 1.078
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 139/10.600 / 144,2/10.600
Βάρος (κιλά): 190

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ