Η σειρά Vespa αποτελεί αναμφίβολα ένα από τα βαριά χαρτιά της Piaggio, καθώς κατέχει περισσότερο από το 1/3 των συνολικών πωλήσεων του γκρουπ-στα δίκυκλα, τόσο σε μονάδες, όσο και σε τζίρο. Η ιταλική εταιρεία έχει δώσει ιδιαίτερο βάρος στον εμπλουτισμό της σειράς διαθέτοντας σχεδόν ένα μοντέλο για κάθε γούστο και ηλικία, από τα 50 μέχρι και τα 300 κ.εκ. Η συγκεκριμένη στρατηγική αποδίδει μάλιστα πλούσιους καρπούς καθώς τα τελευταία επτά χρόνια, οι Vespa έχουν καταφέρει να τριπλασιάσουν τις πωλήσεις τους και να φτάσουν από τις 58.000 μονάδες του 2004 στις 152.000 της περσινής χρονιάς, με αύξηση μεριδίου σε όλες τις κατηγορίες και κυβισμούς. Στην κατηγορία των κλασικών scooter η ιταλική εταιρεία δείχνει να παίζει ουσιαστικά χωρίς αντίπαλο με τις Vespa να κατέχουν σχεδόν το 50% της αγοράς, μέχρι τα 50 κ.εκ. και το ακόμη πιο εντυπωσιακό 71,1% για τους μεγαλύτερους κυβισμούς. Από αυτά και μόνο στοιχεία εύκολα καταλαβαίνει κανείς πόσο σημαντικές είναι οι Vespa για την ιταλική εταιρεία και την ίδια στιγμή πόσο ποθητά είναι τα συγκεκριμένα scooter από το δίτροχο κοινό. Το τελευταίο παρουσιάζει μία σαφή προτίμηση, τα τελευταία χρόνια σε μοντέλα που έχουν έντονο και διαχρονικό στιλ αλλά δεν κάνουν θυσίες στους νευραλγικούς τομείς της ποιότητας, της τεχνολογίας και του χαμηλού κόστους χρήσης. Η Piaggio, όπως συνηθίζει, άκουσε πολύ προσεκτικά τις απαιτήσεις του κοινού και προχώρησε στην ανανέωση των μικρών Vespa LX με την τοποθέτηση του νέου τριβάλβιδου κινητήρα των 125 και 150 κ.εκ. Χωρίς να επέμβει στο μοναδικό στιλ των μικρών Vespa τα αναβάθμισε σημαντικά στο τεχνολογικό τομέα κάνοντας τα ακόμη πιο ολοκληρωμένα. Πάμε να τα γνωρίσουμε από κοντά.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr