Τώρα η Honda έχει καταθέσει σχέδια για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που αφορούν τη διατήρηση του πλήρη ελέγχου της μοτοσυκλέτας κατά τη διαδικασία παρκαρίσματος σπρώχνοντας την.
Δεν αποτελεί έκπληξη, ότι το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας δείχνει την τεχνολογία αυτή να εφαρμόζεται σε ένα Gold Wing, το μεγαλύτερο, βαρύτερο, με τεχνολογία αιχμής και το ακριβότερο μοντέλο της Honda, το οποίο είναι σίγουρα το πρώτο στη σειρά για να αποκτήσει τα νέας γενιάς rider-aids της εταιρείας. Ο έλεγχος μιας μοτοσυκλέτας σχεδόν 400 κιλών, δεν είναι εύκολη υπόθεση, πόσο μάλλον να μπορέσεις να την σπρώξεις με τα χέρια για να κάνεις ελιγμούς για να την παρκάρεις σε κάποιο γκαράζ. Για αυτό και η Honda ξεκίνησε τις δοκιμές του συστήματος ισορροπίας σε αυτό το μοντέλο.
Πρόκειται για ένα σερβομηχανισμό που μπαίνει σε λειτουργία ενώ σπρώχνετε την μοτοσυκλέτα. Χρησιμοποιεί την IMU (μονάδα μέτρησης αδράνειας) και τους αισθητήρες κλίσης, οπότε ενώ στέκεστε στη μία πλευρά της μοτοσυκλέτας και το μετακινείτε προς τα εμπρός ή προς τα πίσω, ο μηχανισμός παρακολουθεί τις γωνίες κλίσης για να αποτρέψει κάτι που θα θεωρήσει ακραίο. Όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκετε σε όρθια θέση είναι πολύ εύκολο να μετακινηθεί. Όταν όμως παίρνει έστω και μικρή κλίση, το βάρος που πρέπει να ελέγξει ο αναβάτης πολλαπλασιάζεται και υπάρχει κίνδυνος για στατική πτώση. Η προσθήκη ενός μηχανισμού υποβοήθησης του τιμονιού για να σταματήσει την μοτοσυκλέτα από το να "γέρνει" υπερβολικά κατά τη διάρκεια των ελιγμών σημαίνει ότι εξαλείφεται μια ιδιαίτερα ενοχλητική κατάσταση όταν παρκάρετε μια τόσο βαριά μοτοσυκλέτα.
Προετοιμασία για την επερχόμενη Gold Wing
Τα τελευταία χρόνια έχουμε δει επίσης πολλές άλλες πατέντες που σχετίζονται με το Gold Wing, συμπεριλαμβανομένων μπροστινών και πίσω ραντάρ, επομένως είναι σαφές ότι υπάρχει σημαντική ανάπτυξη σε τεχνολογική εξέλιξη για το επερχόμενο μοντέλο της κορυφαίας μοτοσυκλέτας της εταιρείας, καθώς από το 2018 δεν έχει υποστεί κάποια αναβάθμιση.
Το παρκάρισμα δεν θα είναι ποτέ ξανά το ίδιο
Σύστημα αποφυγής κλίσεων ενώ μετακινείται η μοτοσυκλέτα με τα χέρια
Ούτε το Gold Wing με τα 400 κιλά δεν θα "μασάει" στο παρκάρισμα
Αν γίνει η αρχή σε ποιες μοτοσυκλέτες θέλετε να το δείτε μετά;