Ειδικότερα τα PCX 125 και 150 θα είναι διαθέσιμα από το Δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. - Επίσημος Εισαγωγέας Διανομέας Honda Moto στην Ελλάδα στην τιμή των 2.590 ευρώ και 2.790 ευρώ αντίστοιχα.
Τα μοτέρ κάνουν τη διαφορά
Οι δύο νέοι κινητήρες eSP (enhanced Smart Power-ενισχυμένη έξυπνη δύναμη) είναι αυτοί που βρίσκονται στο επίκεντρο για τα δύο ανανεωμένα PCX. Οι μειωμένες τριβές και τα ελαφρύτερα κινούμενα μηχανικά μέρη ήταν οι κύριοι τομείς πάνω στους οποίους εστίασε η Honda την προσοχή της. Αποτέλεσμα, ο κινητήρας των 125 κ.εκ. να είναι ισχυρότερος, οικονομικότερος ακόμη πιο αξιόπιστος αλλά και πιο ήσυχος σε σχέση με το υπάρχον μοτέρ. Η τροφοδοσία εξακολουθεί να πραγματοποιείται από το γνωστό σύστημα ψεκασμού PGM-Fi της Honda, με σώμα διαμέτρου 28 χλστ., ενώ τόσο η μίζα ACG, που παίζει και το ρόλο του δυναμό, όσο φυσικά και το Idle Stop, υπάρχουν φυσικά και εδώ. Βελτιώσεις σε σχέση με τον απερχόμενο κινητήρα του PCX έχουν πραγματοποιηθεί και στο CVT κιβώτιο με νέας σχεδίασης ιμάντα αλλά και νέα πιο ήσυχη φτερωτή που ψύχει καλύτερα τη μετάδοση και μειώνει παράλληλα την ανεπιθύμητη περιδίνηση του αέρα που μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια ισχύος. Βελτιώσεις, τέλος, εντοπίζονται και στη λίπανση των ελικοειδών γραναζιών τα οποία στέλνουν τη δύναμη στον πίσω τροχό. Μεταξύ του παλιού και του νέου μοτέρ η διαφορά στην ιπποδύναμη είναι υπαρκτή αλλά μικρή (περίπου 0,6 ίπποι), όπως και η διαφορά στην τιμή της ροπής 1,223 kgm από 1,178). Η ισχύς του ανέρχεται στους 11,7 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. Μικρή βελτίωση ανακοινώνει η Honda και στην κατανάλωση καυσίμου με το νέο να χρειάζεται μόλις 2,11 λίτρα ανά 100 χλμ., έναντι των…μόλις 2,17 λίτρων ανά 100 χλμ. του υπάρχοντος.
Μεγαλύτερος και ισχυρότερος
Η παρουσίαση ενός κινητήρα μεγαλύτερης χωρητικότητας, λόγω της εμπορικής επιτυχίας του PCX, ήταν αναμενόμενη. Το νέο μοτέρ βασίζεται συνολικά στο μικρότερο με τη διαφορά να εντοπίζεται στη μεγαλύτερη διάμετρο του πιστονιού. Η απόδοσή του ανέρχεται στους 13,6 ίππους και τα 1,43 Kgm ροπής στις 8.500 και 5.250 σ.α.λ. αντίστοιχα. Τέλος η κατανάλωση κυμαίνεται, σύμφωνα με τη Honda, στα 2,24 λίτρα ανά 100 χλμ.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr