net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ενα μικρό scooter καταφέρνει να συνδυάσει τα καλύτερα, προσφέροντας πρακτικότητα, ευελιξία, άνεση και, φυσικά, μεγάλη οικονομία!

Επιπλέον, τα μικρά scooter διαθέτουν πλέον τεχνολογίες που αυξάνουν την ασφάλεια, μειώνουν την κατανάλωση και βελτιώνουν την οδική συμπεριφορά.

Η υποκατηγορία των GT δε συναντάται μόνο στα scooter μεγάλου κυβισμού, αλλά ακόμη και σε μοντέλα 125 κ.εκ., όπως το ευρύχωρο Peugeot Satelis 125.

Ακόμη και πολλά scooter μικρών διαστάσεων, όπως το Honda SH 150i ABS, διαθέτουν χώρο κάτω από τη σέλα, ικανό να φιλοξενήσει ένα full face κράνος.

Πολλά scooter μικρού κυβισμού, μάλιστα, διατίθενται με top case στον στάνταρ εξοπλισμό τους.

Ο κινητήρας eSP που συναντάμε στα PCX και SH 150i της Honda είναι τεχνολογικά προηγμένος και μειώνει σημαντικά την κατανάλωση.

Κατά κανόνα, τα service ενός μικρού scooter είναι οικονομικά και δεν επιβαρύνουν σημαντικά τον ιδιοκτήτη.

Ένα μικρό scooter μπορεί να κινηθεί με μεγάλη ευελιξία ανάμεσα σε ακινητοποιημένα αυτοκίνητα.

Οι μικροί τροχοί προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία μέσα στην κίνηση.

Oλοι θέλουν ένα μικρό scooter!

Αν ένα δίκυκλο προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα στην καθημερινή μετακίνηση στην πόλη, ένα μικρό scooter καταφέρνει να συνδυάσει τα καλύτερα, προσφέροντας πρακτικότητα, ευελιξία, άνεση και, φυσικά, μεγάλη οικονομία!

 
Τι προσφέρουν τα μικρά scooter στους αναβάτες τους; Ευελιξία, οικονομία και τεχνολογίες!

Τα μικρού κυβισμού scooter έχουν εξελιχθεί σε μεγάλο βαθμό τα τελευταία χρόνια, υιοθετώντας λύσεις (ακόμη και τεχνολογίες) που μέχρι πρότινος βλέπαμε μόνο σε mega scooter και μοτοσικλέτες. Με αυτόν τον τρόπο έχουν καταφέρει να γίνουν ακόμη πιο αποτελεσματικά στην αποστολή τους: να μεταφέρουν τον αναβάτη τους με ασφάλεια και πρακτικότητα στο κέντρο της πόλης. 

Η μετακίνηση αυτή κρύβει πλέον πολλά πλεονεκτήματα, για τα οποία μπορούν να σας διαβεβαιώσουν όσοι ήδη έχουν αποκτήσει ένα τέτοιο scooter. Πρώτη απ’ όλα, έρχεται η ευελιξία. Οι μικρές διαστάσεις τους και το βάρος τους επιτρέπουν κατά κανόνα σε αναβάτες κάθε εμπειρίας να τα χειριστούν με ευκολία. Επιπλέον, είναι ικανά να χωθούν παντού και κανένα εμπόδιο στο αφιλόξενο περιβάλλον του κέντρου της μεγαλούπολης δε μπορεί να τα σταματήσει. 

Εκτός αυτού, τα μικρά scooter διαθέτουν πλέον τεχνολογίες που αυξάνουν την ασφάλεια, μειώνουν την κατανάλωση και βελτιώνουν την οδική συμπεριφορά. Σύστημα Idle Stop (όπως στα Honda PCX) και στάνταρ ABS (όπως τα Honda SH 150i και Peugeot Elystar 150), είναι κάποια χαρακτηριστικά παραδείγματα. 

Παρά την προσθήκη αυτών των τεχνολογιών, όμως, τα μικρά scooter δε χάνουν ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματά τους: τη χαμηλή τιμή απόκτησης. Οι τιμές της κατηγορίας ξεκινούν από τις «λογικές» και φτάνουν μέχρι και τις ασυναγώνιστες! Τέλος, η ποιότητα κατασκευής και η αισθητική των μοντέλων της συγκεκριμένης κατηγορίας, έχουν κάνει άλματα τον τελευταίο καιρό, με αποτέλεσμα να βλέπουμε κάποια από τα ποιοτικότερα και ομορφότερα scooter που έχουμε δει ποτέ. 

Χώροι / Ανεση: Διαστάσεις για κάθε ανάγκη
Αν και έχουμε συνηθίσει από τα μικρά scooter να προσφέρουν τα βασικά στο συγκεκριμένο τομέα, υπάρχουν πολλοί εκπρόσωποι της κατηγορίας που προσφέρουν αυτό το κάτι παραπάνω σε άνεση και χώρους. 
Εκτός από το γεγονός ότι, πλέον συναντάμε ακόμη και GT scooter με μικρούς κινητήρες, ακόμη και τα πιο μικροκαμωμένα μοντέλα της κατηγορίας έχουν υποστεί αλλαγές στο σχεδιασμό τους, προκειμένου να προσφέρουν αυξημένα επίπεδα άνεσης και μεγάλους χώρους. 

Χαρακτηριστικά παραδείγματα μικροκαμωμένων scooter που προσφέρουν μεγάλους χώρους (ικανούς να χωρέσουν τουλάχιστον ένα full face κράνος) είναι τα Kymco Dink 125 και 200i, Peugeot Tweet 125 και 150, Honda PCX 125 και 150. 

Από την άλλη, υπάρχουν στην ίδια κατηγορία μοντέλα με μικρό κινητήρα και διαστάσεις GT. Αυτά προσφέρουν μεγάλα επίπεδα άνεσης και χώρων και συνδυάζουν τις μεγάλες διαστάσεις με το χαμηλό βάρος. Με λίγα λόγια, αν δείτε στο δρόμο ένα Peugeot Satelis 125 για παράδειγμα, δύσκολα θα πιστέψετε ότι πρόκειται για scooter 125 κ.εκ.! 

Και στις δύο περιπτώσεις, πάντως, τα μικρά scooter λύνουν τα χέρια του αναβάτη. Ειδικά, αν μιλάμε για κάποιον που βρίσκεται συνεχώς στη σέλα, η άνεση παίζει τεράστιο ρόλο. 

Επιπλέον, πάντοτε υπάρχει κάτι που πρέπει να κουβαλήσουμε ή κάτι που πρέπει να αφήσουμε στο scooter, όσο βρισκόμαστε στη δουλειά μας (κράνος, μπουφάν, αδιάβροχα). Και τα scooter αυτής της κατηγορίας, ανεξάρτητα από το μέγεθός τους, καταφέρνουν συνήθως να ικανοποιήσουν τον αναβάτη. 

Τεχνολογίες: Εκσυγχρονίζονται με ταχύτητα φωτός
Τα τελευταία χρόνια αποτελεί σχεδόν κανόνα το γεγονός ότι, κάθε νέο scooter (ολοκαίνουργιο μοντέλο ή απλά ανανεωμένο), διαθέτει κάποιο υπερσύγχρονο σύστημα. 

Πολλά από αυτά αφορούν στην κατανάλωση και στη μείωσή της (προσφέροντας επιπλέον οικονομία στον αναβάτη), αλλά υπάρχουν και πολλές τεχνολογίες που βελτιώνουν την ασφάλεια και την οδική συμπεριφορά. 
Oσον αφορά στην οικονομία, έχουμε δει συστήματα που προέρχονται από τον κόσμο των αυτοκινήτων (όπως το Idle Stop) και μειώνουν αισθητά την κατανάλωση. Τον ίδιο ιερό σκοπό εξυπηρετούν και κάποιοι νέου σχεδιασμού κινητήρες, οι οποίοι δε μειώνουν μόνο τα έξοδα της βενζίνης, αλλά και των service. 

Η ασφάλεια, από την άλλη, αποτελούσε ανέκαθεν βασική προτεραιότητα των κατασκευαστών και, χάρη σε τεχνολογίες, όπως το ABS, τα συνδυασμένα φρένα, αλλά και το πιο πρόσφατο traction control, αυτή βρίσκεται πλέον σε αυξημένα επίπεδα. 

Τεχνολογία, όμως, δε σημαίνει μόνο υπερεξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα. Αυτό γίνεται εμφανές από λύσεις που πρόσφατα μετακόμισαν από τον κόσμο της μοτοσικλέτας στα μικρά scooter. Ισχυρά φρένα με ακτινικές δαγκάνες, μονά αμορτισέρ και υβριδικά πλαίσια, φροντίζουν έτσι, ώστε τα συγκεκριμένα μοντέλα να συμπεριφέρονται σα μοτοσικλέτες – αυτό σημαίνει επιπλέον σταθερότητα, ασφάλεια, αλλά και sport συμπεριφορά. 

Τεχνολογίες τέτοιου είδους βλέπουμε όλο και συχνότερα τα τελευταία χρόνια. Πάρτε για παράδειγμα τα Honda PCX 150 και SH 150i, τα οποία διαθέτουν όχι μόνο σύστημα Idle Stop, αλλά και τον κινητήρα eSP, ο οποίος μειώνει ακόμη περισσότερο την κατανάλωση. Ή το Peugeot Elystar 150, το οποίο διαθέτει ABS στον στάνταρ εξοπλισμό του και αυξάνει τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας. Τα παραδείγματα είναι πολλά και επιβεβαιώνουν ότι, η τεχνολογική υπεροχή είναι προτέρημα και των μικρών scooter. 

Οικονομία:  Το βασικό ζητούμενο
Ένα μικρό scooter έχει πρώτα απ’ όλα χαμηλή τιμή απόκτησης. Τα οικονομικότερα της κατηγορίας δεν ξεπερνούν τα 1.500 ευρώ, ενώ ακόμη και τα ακριβότερα οριακά ξεπερνούν τα 5.000 ευρώ. Επιπλέον, έχει τεράστια σημασία ότι, τα μοντέλα αυτής της κατηγορίας αποτελούν τα δημοφιλέστερα δίκυκλα στην Ελλάδα και οι αντιπροσωπείες, όταν έρχεται η ώρα να προχωρήσουν σε προσφορές, φροντίζουν να μειώσουν κι άλλο την τιμή πολλών τέτοιων μοντέλων. 

Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι, τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, η συντριπτική πλειοψηφία των ισχυουσών προσφορών αφορά σε scooter μικρού κυβισμού. Τέτοια παραδείγματα θα βρείτε αρκετά, ειδικά στους τιμοκαταλόγους της Kymco και της Peugeot, για παράδειγμα. 
Η οικονομία, όμως, δε σταματά με την απόκτηση. 

Τα μικρά scooter – με τη βοήθεια της τεχνολογίας ή χωρίς – είναι εξαιρετικά οικονομικά στην κατανάλωση καυσίμου, αλλά και στο γενικότερο κόστος χρήσης, το οποίο περιλαμβάνει πάγια έξοδα, όπως είναι η ασφάλιση και τα τέλη κυκλοφορίας. Το ίδιο ισχύει, σε γενικές γραμμές, και στα service. Αυτά μπορεί να μην είναι τα οικονομικότερα της αγοράς (η τιμή αυτή ανήκει στα service των παπιών), αλλά σίγουρα, είναι οικονομικότερα από μοτοσικλέτες ή scooter μεγάλου κυβισμού. 

Όσον αφορά στην κατανάλωση, αυτή μπορεί να αγγίξει και εντυπωσιακά χαμηλά επίπεδα, σε ορισμένες περιπτώσεις. Οι υπερσύγχρονοι κινητήρες, οι νέες τεχνολογίες και το μικρό βάρος ορισμένων μοντέλων συνεργάζονται άψογα, για να φέρουν την κατανάλωση βενζίνης ακόμη και σε επίπεδα χαμηλότερα ενός παπιού! 

Ευελιξία: Το φυσικό προσόν τους
Ένα από τα βασικότερα προσόντα ενός μικρού scooter είναι η ευελιξία του και η ευκολία που προσφέρει στον αναβάτη, ειδικά όταν μιλάμε για scooter μικρότερου κυβισμού (100-200 κ.εκ.). Τα συγκεκριμένα είναι κατά κανόνα μικρά σε διαστάσεις και έχουν χαμηλό βάρος. Αυτό σημαίνει δύο πράγματα: πρώτον, ότι, ακόμη κι ένας άπειρος αναβάτης μπορεί να ελέγξει με μεγάλη ευκολία το scooter του και, δεύτερον, ότι, ένας πιο έμπειρος μπορεί να εκμεταλλευτεί την ευελιξία του και τις ιδιότητές του ως… μανιτζέβελο και να χωθεί παντού μέσα στην κίνηση. 

Τα πρωτεία στην ευελιξία έχουν τα scooter με μικρούς τροχούς που επιτρέπουν τις αμεσότατες εναλλαγές ταχύτητας. Και αυτά με μεγαλύτερους τροχούς, όμως, προσφέρουν, εκτός από την απαραίτητη σταθερότητα, και ευέλικτη συμπεριφορά. 

Παράλληλα με τις μαζεμένες διαστάσεις, σημαντικό ρόλο παίζουν και οι μονοκύλινδροι κινητήρες (τους οποίους βρίσκουμε ανεξαιρέτως σε όλα τα μικρά scooter, οι οποίοι είναι ιδανικοί για την κίνηση στην πόλη. 

Ένα μικρό scooter, λοιπόν, θα χωρέσει παντού. Δε θα μείνει ακινητοποιημένο μαζί με τα αυτοκίνητα, θα ελιχθεί άνετα ανάμεσά τους και θα διαπρέψει στους επιτόπιους ελιγμούς. Αυτό, για έναν ιδιοκτήτη δικύκλου σημαίνει πολλά πράγματα: εξοικονόμηση χρόνου, ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση και δυνατότητα να κινείται όπου θέλει, ανεξαρτήτως του μεγέθους του μποτιλιαρίσματος. 

 

??????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ