LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Factory Kawasaki Jet Ski 1200 STX-R
Πράσινη "ρουκέτα"
kawasaki - Πάνω στη σέλα του εργοστασιακού Kawasaki Jet Ski 1200 STX-R, ο Φλωρεντινός Dustin Farthing κέρδισε το εθνικό πρωτάθλημα των Η.Π.Α. και τον παγκόσμιο τίτλο στην κατηγορία Pro Runabout Superstock. Το Moto - Τρίτη οδήγησε το νικηφόρο «πύραυλο» της Kawasaki και σας μεταφέρει μέσα από τις σελίδες του τα μοναδικά του ατού.  Στην κατηγορία Pro Runabout Superstock δεν έχει βρεθεί ακόμη κάποιος αντάξιος αντίπαλος που να μπορεί να απειλήσει τις εργοστασιακές «ρουκέτες» της Kawasaki που έχουν σαρώσει τους τίτλους τα τελευταία τρία χρόνια.
Στην κατηγορία Pro Runabout Superstock δεν έχει βρεθεί ακόμη κάποιος αντάξιος αντίπαλος που να μπορεί να απειλήσει τις εργοστασιακές «ρουκέτες» της Kawasaki που έχουν σαρώσει τους τίτλους τα τελευταία τρία χρόνια.
Πάνω στη σέλα του εργοστασιακού Kawasaki Jet Ski 1200 STX-R, ο Φλωρεντινός Dustin Farthing κέρδισε το εθνικό πρωτάθλημα των Η.Π.Α. και τον παγκόσμιο τίτλο στην κατηγορία Pro Runabout Superstock. Το Moto - Τρίτη οδήγησε το νικηφόρο «πύραυλο» της Kawasaki και σας μεταφέρει μέσα από τις σελίδες του τα μοναδικά του ατού.
kawasaki - Πάνω στη σέλα του εργοστασιακού Kawasaki Jet Ski 1200 STX-R, ο Φλωρεντινός Dustin Farthing κέρδισε το εθνικό πρωτάθλημα των Η.Π.Α. και τον παγκόσμιο τίτλο στην κατηγορία Pro Runabout Superstock. Το Moto - Τρίτη οδήγησε το νικηφόρο «πύραυλο» της Kawasaki και σας μεταφέρει μέσα από τις σελίδες του τα μοναδικά του ατού.
Η θέση οδήγησης έχει τροποποιηθεί σημαντικά για να μπορεί να οδηγήσει κανείς στο όριο το STX-R. Η σέλα είναι κατασκευασμένη από Carbon από την 3DR και διαθέτει έξτρα αεραγωγούς.
Πιο συγκεκριμένα, η επίσημη ομάδα της Kawasaki Motor Co USA αποτελεί τη μόνη εργοστασιακή παρουσία της πράσινης εταιρείας στο διεθνή χώρο. Αναμφισβήτητα, η ομάδα της Kawasaki είναι η μόνη που κάνει αισθητή την παρουσία της στους αγώνες, έχοντας τη μεγαλύτερη ομάδα με τον πιο πλήρη εξοπλισμό. Το αγωνιστικό 1200 STX-R δεν έχει πολλά κοινά σημεία με το σκάφος παραγωγής, καθώς ο manager της ομάδας Joe Heim και το επιτελείο του έχουν φροντίσει να το μετατρέψουν σε μία πραγματική «ρουκέτα|». Ο κινητήρας έχει δεχθεί σημαντικές βελτιώσεις, που ξεκινούν από τα κάρτερ, τα οποία έχουν υποστεί ειδική κατεργασία στους αυλούς τους για να δεχθούν τους επίσης βελτιωμένους κυλίνδρους. Οι τελευταίοι έχουν τροποποιημένες τις θυρίδες, μιας και έχει αλλάξει ο χρονισμός της καύσης. Η στάνταρτ κεφαλή έχει δώσει τη θέσης της στη μασίφ αλουμινένια κεφαλή της Speedwerx, που έχει αφαιρούμενους θόλους για να τροποποιείται αντίστοιχα η συμπίεση του μοτέρ. Το σύστημα λίπανσης του αντικραδασμικού άξονα έχει καταργηθεί και έχει πληρωθεί ο χώρος του λιπαντικού μείξης πριν σφραγισθεί. Την τροφοδοσία του καυσίμου αναλαμβάνουν τα τρία καρμπιρατέρ της Novi των 48 χιλ. που είναι τοποθετημένα στις εισαγωγές της R&D. Οι στάνταρτ θήκες των reed έχουν αντικατασταθεί από τις διπλές θήκες της Vdelta Force, που αυξάνουν σημαντικά την παροχή του καυσίμου. Στην αύξηση της ισχύος έχουν συμβάλει σε μεγάλο βαθμό οι τριπλές εξατμίσεις της Factory Pipe, που η έξοδός τους καταλήγει στο χώρο της τουρμπίνας μέσω τριών διαφορετικών water box (σιγαστήρων). Η ισχύς του τρικύλινδρου εργοστασίου παραγωγής ενέργειας αγγίζει τους 250 ίππους. Η ισχύς μετατρέπεται σε ωφέλιμη ώθηση μέσω της ανοξείδωτης τουρμπίνας Magnum της Skat-Trak. Η συγκεκριμένη είναι τύπου set back, με 12 στατικά πτερύγια με άξονα μεγαλύτερης διαμέτρου, συστατικά που αυξάνουν σε αξιοσημείωτο βαθμό την ώθηση και το κράτημα του STX-R. Παρ' όλο ότι είναι εξοπλισμένη με αυτόματο σύστημα trim, είναι εφοδιασμένη και με χειροκίνητο σύστημα, το οποίο ενεργοποιείται από την αριστερή μανέτα της Pro Circuit. Ο κώνος στρέψης ανήκει στη Riva και είναι κατασκευασμένος για Yamaha, αλλά έχει τροποποιηθεί για να μπει στη συγκεκριμένη τουρμπίνα, προκειμένου να παρέχει καλύτερη αίσθηση. Με τη σειρά του έχει αντικατασταθεί το scoop στην εισαγωγή, το οποίο προέρχεται από τη Skat-Trak και είναι τύπου top loader, ενώ το plate είναι της R&D, ελαφρώς τροποποιημένο από την Kawasaki. Προς ενίσχυση του κρατήματος, τα στάνταρτ πλαϊνά πτερύγια έδωσαν τη θέση τους στα αγωνιστικά πτερύγια της Beach House. Το σύστημα διεύθυνσης έχει αντικατασταθεί με ένα διαφορετικό, που έχει άμεση απόκριση και είναι κατασκευασμένο από μασίφ αλουμίνιο από τη UMIRacing. Μετατροπές έχει υποστεί και το deck. Πιο συγκεκριμένα, έχει αντικατασταθεί η σέλα με μία αντίστοιχη της 3DR, που είναι κατασκευασμένη από Carbon, ενώ το αφρώδες υλικό της είναι σχήματος τύπου V για να μπορεί να αλλάζει εύκολα θέση ο αναβάτης. Επίσης, το εμπρόσθιο ρύγχος της τιμονιέρας έχει αλλαχθεί με ένα ελαφρύτερο της 3DR, ενώ έχει αφαιρεθεί και το glove box. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί σε κάθε λεπτομέρεια της κατασκευής, στοχεύοντας κατά αυτό τον τρόπο στην αξιοπιστία του συνόλου. Άλλωστε, η συγκεκριμένη απαιτείται για να κερδίζεις τίτλους. Μόλις ανέβεις στη σέλα του εργοστασιακού STX-R του Dustin Farthing, διαπιστώνεις ότι κάθεσαι υψηλότερα και ότι τα χέρια σου δένουν άμεσα με τη μαχητική θέση οδήγησης. Βάζεις εμπρός το μοτέρ ανοίγοντας κάπως περισσότερο το γκάζι, μιας και δεν κρατάει ρελαντί. Ξεκινάς με κοφτές γκαζιές και εκπλήσσεσαι με την ακαριαία απόκριση του μοτέρ. Πράγματι, οι 250 ίπποι δεν κρατιούνται με τίποτα, ωστόσο το γεγονός που εντυπωσιάζει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο είναι ότι η γάστρα έχει συνεχή πρόσφυση με την επιφάνεια του νερού και τροφοδοτεί σωστά την τουρμπίνα. Οι απότομες αλλαγές κατεύθυνσης εκτελούνται με τη σκέψη ή ίσως ακόμη πιο ακαριαία, γεγονός που απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή κι αυτό γιατί κινδυνεύεις να εκτοξευτείς από τη σέλα. Χρειάζεται να τοποθετήσεις κατάλληλα το σώμα σου και να ασκήσεις τους κατάλληλους μοχλούς στα κάτω άκρα, προκειμένου να παραμείνεις στη σέλα του εργοστασιακού Kawasaki και να επιταχύνεις στην έξοδο της στροφής. Η επιτάχυνσή του είναι εκρηκτική και νιώθεις να σου μακραίνουν τα χέρια, ενώ ταυτόχρονα αναρωτιέσαι πώς ο μικρόσωμος Farthing το οδηγεί στο όριο επί 20 γύρους για δύο σκέλη… Οι 250 ίπποι δεν "χαρίζουν κάστανα" και χρειάζεται πείρα για να τους χαλιναγωγήσεις. Το αυτόματο trim αποτρέπει τις αναπηδήσεις της γάστρας στην έξοδο των στροφών, εφόσον επιταχύνεις σωστά χωρίς να χάνεις χρόνο. Από την άλλη πλευρά, η αντίστοιχη μανέτα του είναι πολύ μαλακή και μπορείς να την ενεργοποιήσεις χωρίς να σε κουράζει. Στα ήρεμα νερά της λίμνης Havasu, το εργοστασιακό Kawasaki άγγιξε την τελική ταχύτητα των 72 μιλίων/ ώρα που μετρήθηκε με GPS. Σύμφωνα με τον manager της ομάδος, Joe Heim, η ομάδα δίνει προτεραιότητα στην άριστη επιτάχυνση από τη μία στροφή στην άλλη και βάζει σε δεύτερη μοίρα την τελική ταχύτητα. Εφόσον η συγκεκριμένη συνταγή έχει σαρώσει κάθε αγώνα στον οποίο έχει συμμετάσχει το εργοστασιακό STX-R, τότε δύσκολα θα φέρει κανείς αντιρρήσεις. Το να βρεθείς στη σέλα του πιο νικηφόρου Runabout αποτελεί μία ξεχωριστή εμπειρία και χωρίς αμφιβολία ήταν μία ξεχωριστή στιγμή και για το Moto - Τρίτη, αφού ο συντάκτης του Βασίλης Μωραϊτης είχε την ευκαιρία μαζί με τρεις άλλους να οδηγήσει το νικηφόρο Jet Ski της Kawasaki. Για όσους ενδιαφέρονται, να πούμε ότι το συγκεκριμένο εργοστασιακό Kawasaki πωλείται στην ελκυστική τιμή των 30.000 δολαρίων. Πόσα θα πάρετε παρακαλώ;



ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ