Η γεωμετρία του CBR 600RR, σε συνεργασία με την καλή κατανομή των μαζών και την άψογη λειτουργία των αναρτήσεων, τονώνουν το αίσθημα της εμπιστοσύνης σου και σου επιτρέπουν να κινείσαι σε μοναδικούς ρυθμούς ακόμη και εκτός πίστας.
Εμπνευσμένο από το RC211V, το νέο CBR 600RR βρήκε άμεσα το δρόμο του στις πίστες του Παγκοσμίου, κερδίζοντας πέρυσι τον τίτλο στα SS600 με οδηγό τον Chris Vermuelen, αποδεικνύοντας ταυτόχρονα την αγωνιστική του καταγωγή. Για τους κοινούς θνητούς αποτελεί μία εξαιρετική επιλογή, με ατού τις επιδόσεις του και το εκπληκτικό στήσιμο του πλαισίου του.
Η άφιξη του νέου CBR 600RR αποτέλεσε ιδιαίτερο γεγονός για τη Honda, μιας και επρόκειτο για μία μοτοσικλέτα που η σχεδίασή της πηγάζει από την αγωνιστική RC211V των MotoGP. Τα κοινά τους σημεία δεν αφορούν μόνο τον τομέα της αισθητικής, όπως θα μπορούσε να φανταστεί κανείς.
Αντιθέτως, παρουσιάζουν μεγάλες ομοιότητες μεταξύ τους όσον αφορά τόσο τη σχεδίαση του πλαισίου όσο και του ψαλιδιού. Πέρυσι, στη διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας, πρωταγωνιστικό ρόλο είχε παίξει ο πολυπρωταθλητής Valentino Rossi, που έχει κερδίσει δύο τίτλους πάνω στη σέλα της πρωτότυπης Honda και έχει συμβάλει θετικά στην εξέλιξής της. Το πλαίσιο δεν έχει καμία ομοιότητα με τα αντίστοιχα των προγόνων του. Κατασκευασμένο από χυτά τμήματα αλουμινίου, είναι τύπου διαμαντιού, δύο δοκών και η αρχιτεκτονική του έχει ως στόχο να συγκεντρώνει τις μάζες στο κέντρο του. Σαν αποτέλεσμα παρουσιάζει ευκολότερους χειρισμούς και γρήγορες αντιδράσεις στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, ενισχύοντας τα σπορ γονίδια της μοτοσικλέτας.
Το πλαίσιο έχει συμπαγείς διαστάσεις και έχει επιτρέψει την τοποθέτηση του μοτέρ κάπως πιο μπροστά. Αυτό δε είχε ως αποτέλεσμα τη σχεδίαση ενός μεγαλύτερου ψαλιδιού (κατά 43 χιλ.), που κάνει πιο προοδευτική τη λειτουργία της ανάρτησης. Το ψαλίδι πρωτοτυπεί από πλευράς σχεδίασης, εφόσον στεγάζει την έδρα του άνω τμήματος του αμορτισέρ, απλοποιώντας τη λειτουργία της ανάρτησης και μειώνοντας το ολικό βάρος του συστήματος. Το νέο πιρούνι της Showa είναι συμβατικό, τύπου catridge, και η διάμετρός του αγγίζει τα 45 χιλ.
Με διαστάσεις 67x42.5 χιλ., ο κινητήρας διατηρεί την ολική χωρητικότητα των 599 κ.εκ. Βασικό του ατού αποτελεί το νέο σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, το οποίο διαθέτει δύο μπεκ στον κάθε κύλινδρο. Τα πρώτα μπεκ βρίσκονται υπό κλίση προς τους αυλούς εισαγωγής, ενώ τα δεύτερα στοχεύουν κατευθείαν προς αυτούς μόλις το μοτέρ περάσει τις 5.800 σ.α.λ.
Το νέο σύστημα τροφοδοσίας παίρνει εντολές από τη νέα ψηφιακή μονάδα των 32 bit. Για τη διατήρηση των βλαβερών ρύπων σε χαμηλά επίπεδα, συνδυάζεται παροχή φρέσκου αέρα στην εξαγωγή. Στον τομέα της αισθητικής, το CBR 600RR έχει δανειστεί πολλά στοιχεία από την αγωνιστική RC211V, γεγονός που του δίνει μία εντελώς νέα ταυτότητα σε σύγκριση με τους προγόνους του. Το ταμπλό των οργάνων παρέχει ενδείξεις σε ψηφιακή και αναλογική μορφή και είναι ευανάγνωστο.
Πρακτικοί είναι οι καθρέφτες του, ενώ τα φώτα του αφήνουν πολύ καλές εντυπώσεις. Η τιμή του κυμαίνεται στα 11.396 ευρώ, που το θέτει στο μέσο όρο της κατηγορίας, πίσω από το Ducati και το Kawasaki(ZX-600RR) αλλά μπροστά από το Yamaha, το Suzuki, το έτερο Kawasaki(ZX-636R) και το Triumph.