• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Triumph Truxton 900
Χρoνο...μηχανή
Μια μοτοσικλέτα σήμα κατατεθέν για την αγγλική εταιρεία, που δημιουργήθηκε όχι μόνο για να αποτίσει φόρο τιμής στην Τhruxton 900, που κέρδισε τον ομώνυμο αγώνα των 500 μιλίων, του 1969, αλλά και για να θυμίσει στους παλιούς και να διδάξει τους καινούργιους.
To Thruxton είναι μια πίστα που βρίσκεται στο Andover κοντά στο Hampshire και είναι γνωστή ως η γρηγορότερη πίστα της Βρετανίας αν και στις μέρες μας, ο μόνος επίσημος αγώνας που φιλοξενεί, είναι ένας γύρος των βρετανικών Superbikes. Παρόλο που χρησιμοποιήθηκε για αρκετά χρόνια σαν βάση της Βρετανικής Βασιλικής αεροπορίας, καθιερώθηκε σαν δημοφιλής τόπος συνάντησης του μηχανοκίνητου αθλητισμού και σαν πίστα που φιλοξένησε σκληρούς και ονομαστούς αγώνες, όπως το Thruxton 500, έναν αγώνα 500 μιλίων όπου οι κατασκευαστές είχαν την ευκαιρία να αποδείξουν μπροστά στο κοινό την ταχύτητα και την αξιοπιστία των μοτοσικλετών τους, που θα σήμαινε και την αύξηση των πωλήσεων τους. To 1962 οι Tony Goldfrey και John Holder κατάφεραν να νικήσουν το αγώνα των 500 μιλίων πάνω στην Τ120. Hταν μια μοτοσικλέτα με δικύλινδρο κινητήρα 650 κ.εκ., με διπλά καρμπιρατέρ. Η νίκη της Bonneville στον αγώνα του Thruxton έδωσε την αφορμή για να δημιουργηθεί η Triumph Thruxton. H T120R Thruxton, ήταν χειροποίητη και για την κατασκευή της δούλεψε μια ομάδα αφοσιωμένων μηχανικών της Triumph, οι οποίοι χρησιμοποίησαν ειδικά επιλεγμένα υλικά και ειδικά επεξεργασμένες κεφαλές κυλίνδρων και στροφαλοθάλαμων. Οι ίδιοι ήθελαν να πετύχουν την μεγαλύτερη δυνατή ιπποδύναμη χωρίς να μειωθεί η αξιοπιστία του κινητήρα. Μετά από συνεχείς δοκιμές και εξελίξεις του κινητήρα η απόδοση του έφτασε τους 53 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. την στιγμή που ο κινητήρας είχε ασφαλές ανώτατο όριο περιστροφών στις 7.200. Η αποκορύφωση για την T120R Thruxton ήρθε το 1969, όταν οι Percy Tait και Malcolm Uphill, τερμάτισαν πρώτοι στον αγώνα του Thruxton 500 μπροστά από άλλες δυο Triumph. Λόγω του ότι η Thruxton δεν ήταν μοντέλο μαζικής παραγωγής, κατασκευάστηκαν μόνο 55 μοτοσικλέτες, γι' αυτό και στις μέρες μας είναι ένα σπάνιο μοντέλο. H δημιουργία του νέου Thruxton, έγινε από την Triumph, με σκοπό την αναβίωση εκείνης της σπάνιας μοτοσικλέτας, χωρίς να έχει απώτερο σκοπό το κυνήγι των επιδόσεων και τον ανταγωνισμό. Στόχος της εταιρίας ήταν να δημιουργήσει μια μοτοσικλέτα όμοια με το παλιό Thruxton, αλλά και σαν τις cafe racer της εποχής με τις οποίες οι νεαροί αναβάτες γυρνούσαν στους δρόμους του Λονδίνου και είχαν για στέκι τους το γνωστό Ace Cafe.