Είναι μια μοτοσικλέτα καμουφλαρισμένη σε scooter. Οι επιδόσεις του, η οδική του συμπεριφορά και οι ανέσεις του, το κατατάσσουν στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας του. Τώρα η Yamaha το βελτιώνει ακόμη περισσότερο, βάζοντας στον εμπρός τροχό ότι ακριβώς του έλειπε: ένα δεύτερο δισκό!
To Τ-Max ήταν το πρώτο scooter που παρουσιάστηκε με δικύλινδρο κινητήρα και 500 κ.εκ. Πριν από αυτό, την κατηγορία μονοπωλούσε το Burgman 400, που διέθετε μέχρι τότε το μεγαλύτερο κυβισμό. Το επιτελείο της Yamaha, λοιπόν, φαίνεται ότι είχε μελετήσει καλά την ανερχόμενη τότε κατηγορία, τις απαιτήσεις της, αλλά και τα μοντέλα του ανταγωνισμού, και αποτέλεσμα αυτής της μελέτης ήταν το T-Max. Η δουλειά που έγινε τόσο στο σχεδιασμό όσο και στην αρχιτεκτονική της κατασκευής του, ήταν τόσο καλή που το έφερε πολύ ψηλά στις προτιμήσεις του κοινού. Οι βελτιώσεις ή καλύτερα οι αναβαθμίσεις που δέχθηκε για τη φετινή χρονιά το T-Max έχουν ως σκοπό, εκτός από την καθιέρωσή του στην κορυφή της κατηγορίας, και την εναρμόνισή του με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές Euro 2. Για να το πετύχει αυτό η Yamaha, χρησιμοποίησε την εύκολη αλλά και σίγουρη λύση του ψεκασμού. Στον κινητήρα, τα δύο Mikuni BS 30 αντικαταστάθηκαν από σώματα ψεκασμού και σε συνδυασμό με την αύξηση της συμπίεσης του μοτέρ, τον "φιλοδώρησαν" με 4 επιπλέον άλογα, ενώ τοποθετήθηκε και νέα εξάτμιση που διαθέτει καταλύτη. Στο πλαίσιο πραγματοποιήθηκε μια σημαντική αλλαγή. Ο εμπρός τροχός απέκτησε δύο δισκόφρενα, που βελτίωσαν σημαντικά την επιβράδυνσή του, ενώ το μεγαλύτερο πιρούνι των 41 χιλ. που τοποθετήθηκε, εξυπηρέτησε την αυξημένη δύναμη των φρένων και παράλληλα βελτίωσε την ήδη καλή οδική συμπεριφορά του. Στα "μετόπισθεν", υπάρχει νέο, ελαφρύτερο ψαλίδι, κατασκευασμένο με τη μέθοδο χύτευσης αλουμινίου υπό πίεση. Ο πίσω τροχός μεγάλωσε σε διάμετρο φτάνοντας τις 15 ίντσες και απέκτησε φαρδύτερο ελαστικό, διαστάσεων 160/60. Ο κύκλος των βελτιώσεων ολοκληρώθηκε με την τοποθέτηση νέου πίνακα οργάνων και immobilizer, καθώς και με την προσθήκη χειρόφρενου.