Ποιος είπε ότι δεν σκέφτεται κανείς τους χιλιάδες επαγγελματίες που χρησιμοποιούν καθημερινά δίκυκλο; Η TGB παρουσίασε πρόσφατα ένα πρωτοποριακό scooter, το οποίο έχει δεχτεί τις κατάλληλες μετατροπές, προκειμένου να καλύπτει τις ανάγκες μιας μεγάλης ομάδας επαγγελματιών που περνούν πολλές ώρες πάνω στη σέλα. Αν το πέτυχε; Ας δούμε τι κατέγραψε ο φακός, αλλά και η γραφίδα του Moto Tρίτη…
Ο τετράχρονος κινητήρας των 125 κ.εκ. αποδίδει 8,9 ίππους στις 7.800 σ.α.λ. και η ροπή του φθάνει τα 0,79 kgm στις 7.800 σ.α.λ.
Ως απόλυτα νούμερα μπορεί να μην σου λένε και πολλά αρχικά, αλλά στο δρόμο το Delivery κινείται με χαρακτηριστική άνεση. Η δύναμή του αποδίδεται από χαμηλά και σε συνδυασμό με το πολύ μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, σου επιτρέπει να οδηγείς γρήγορα μέσα στην πόλη. Η τελική του ταχύτητα δε (με άδειο το "κουτί"), είναι 120 χλμ./ώρα! Ο αερόψυκτος κινητήρας του, λοιπόν, θα λέγαμε ότι τα καταφέρνει αξιοπρεπώς, αποδεικνύοντας ότι είναι σε θέση να σηκώσει το έξτρα φορτίο!
Ας είναι καλά τα έξτρα μαρσπιέ!
H αλήθεια είναι ότι αν είσαι πάνω από 1,70 μ. θα ζοριζόσουν να το οδηγήσεις, αν δεν υπήρχαν τα έξτρα μεταλλικά μαρσπιέ. Το μεγάλο κουτί του αποθηκευτικού χώρου καταλαμβάνει μεγάλο τμήμα της σέλας, κι έτσι μοιραία τα πόδια σου στριμώχνονται μέσα στην ποδιά. Η λύση δόθηκε λοιπόν από τα μαρσπιέ, που δεν μένουν μόνιμα ανοιχτά, αλλά κλείνουν με μία κίνηση, εξυπηρετώντας δύο σκοπούς: αφήνουν ελεύθερη την ποδιά για φόρτωση επιπλέον πραγμάτων, όπως ήδη επισημάναμε, επιτρέποντας παράλληλα στον οδηγό να βολέψει καλύτερα τα πόδια του. Η σέλα είναι αρκετά μαλακή και η θέση που σε τοποθετεί δεν διαφέρει σε τίποτα απ' ό,τι σε ένα συνηθισμένο scooter.
Ικανός να σηκώσει το έξτρα φορτίο!
Ο τετράχρονος κινητήρας των 125 κ.εκ. αποδίδει 8,9 ίππους στις 7.800 σ.α.λ. και η ροπή του φθάνει τα 0,79 kgm στις 7.800 σ.α.λ.
Ως απόλυτα νούμερα μπορεί να μην σου λένε και πολλά αρχικά, αλλά στο δρόμο το Delivery κινείται με χαρακτηριστική άνεση. Η δύναμή του αποδίδεται από χαμηλά και σε συνδυασμό με το πολύ μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, σου επιτρέπει να οδηγείς γρήγορα μέσα στην πόλη. Η τελική του ταχύτητα δε (με άδειο το "κουτί"), είναι 120 χλμ./ώρα! Ο αερόψυκτος κινητήρας του, λοιπόν, θα λέγαμε ότι τα καταφέρνει αξιοπρεπώς, αποδεικνύοντας ότι είναι σε θέση να σηκώσει το έξτρα φορτίο!
"Εκτελούνται Μεταφοραί!"
Οχι, δεν είναι υπερβολή: με δύο-τρία δρομολογιάκια παραπάνω, την κάνεις τη μετακόμιση! Με 50 λίτρα ωφέλιμου χώρου και διαστάσεις που βολεύουν για να εκμεταλλευτείς πολλές "γωνιές" που δημιουργούνται, το Delivery αποτελεί μία πρώτης τάξεως λύση για διανομείς και άλλους επαγγελματίες. Ο χώρος είναι θερμομονωμένος και διαθέτει την κατάλληλη καλωδίωση για να δεχτεί θερμαινόμενο σάκο, που όμως ανήκει στον έξτρα εξοπλισμό του! Η ενεργοποίηση του σάκου γίνεται από ένα διακόπτη που υπάρχει στο τιμόνι.
Φρένα
Το εμπρός δισκόφρενο είναι αρκούντως δυνατό για να σταματήσει το βάρους 125 κιλών μοντέλο, ενώ το πίσω ταμπούρο υστερεί σε δύναμη και προοδευτικότητα, χωρίς όμως ποτέ να μπλοκάρει υπό φυσιολογικές συνθήκες. Αυτό που θα θέλαμε και πιστεύουμε ότι χρειάζεται, λοιπόν, είναι λίγη παραπάνω δύναμη για το πίσω ταμπούρο, ιδιαίτερα αν σκεφτεί κανείς ότι όταν φορτωθεί ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος, η βοήθεια από τα μετόπισθεν είναι κάτι παραπάνω από αναγκαία.
Πηγαίνει καλά και έχει άφθονο χώρο
Στημένο σωστά και με ξεκάθαρους στόχους, το Delivery έρχεται στην ελληνική αγορά για να ικανοποιήσει όχι τα γούστα και τις επιθυμίες, αλλά τις ανάγκες συγκεκριμένης ομάδας κοινού. Η απόδοσή του στο δρόμο δίνει την αίσθηση ενός προσεγμένου scooter με αρκετή δύναμη για "να κάνει τη δουλειά", ενώ οι χώροι του θα ικανοποιήσουν ακόμα και τον πιο απαιτητικό.
Το μοντέλο της δοκιμής μας ήταν αυτό με τον κινητήρα των 125 κ.εκ. που κοστίζει 2.300 ευρώ, ενώ υπάρχει και έκδοση με 50άρι κινητήρα που πωλείται στην τιμή των 1.800 ευρώ.