Είναι Aprilia, 180 κ.εκ., όχι ίππων (το hp στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπονοεί την ιπποδύναμη), και ονομάζεται Quasar.
Quasi-Stellar-Radio-Sοurce, εν συντομία Quasar (οιονεί αστέρας).
Ένας αστέρας και στο χώμα λοιπόν;
Eίναι ένας αστρονομικός όρος για κάποια πηγή ενέργειας, πέρα από το ηλιακό μας σύστημα, που φαντάζει σαν αστέρι, ενώ ουσιαστικά είναι κάποιος μακρινός γαλαξίας. Σαν αστέρι, κατά κάποιο τρόπο, λοιπόν, φαντάζει και το τετράτροχο της Aprilia, όχι όμως από μακρινούς γαλαξίες, αλλά από την Ιταλία! Μικροσκοπικό, ευέλικτο και αξιοπρεπές σε δύναμη, το Quasar είναι ένα τετράτροχο που συνδυάζει την πρακτικότητα ενός scooter και τη διασκεδαστική απόλαυση της οδήγησης ενός οff-road οχήματος.
Tο Aprilia group (Aprilia, Laverda, Moto Guzzi) έχει πλέον επεκταθεί για τα καλά σε όλες τις κατηγορίες όσον αφορά την παραγωγή μοτοσικλετών και μάλιστα με επιτυχία, κερδίζοντας το αγοραστικό κοινό. Αυτή η επέκταση, λοιπόν, δεν περιορίστηκε στον τομέα των συμβατικών μοντέλων, αν μπορεί ποτέ να χαρακτηριστεί έτσι μια μοτοσικλέτα, αλλά διευρύνθηκε και στον τομέα των ATVs, που σαν κατηγορία πρωτοεμφανίστηκε πριν περίπου 30 χρόνια. Ωστόσο, εδώ και μία τετραετία, αυτού του είδους τα οχήματα έχουν γίνει μόδα, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού με αυτά που προσφέρουν.
Η Αprilia, σαν γνήσια "Ιταλίδα", ακολούθησε τις τάσεις της μόδας. Μιας μόδας που βρήκε ανταπόκριση όχι μόνο στο αμιγές μοτοσικλετιστικό κοινό, αλλά και σε πολλούς χομπίστες και επαγγελματίες εκτός του χώρου των δύο τροχών. Στα πλαίσια της μόδας αυτής δημιουργήθηκε και το Quasar 180 hp.
Συνεργαζόμενη με την AEON, η Αprilia κατασκεύασε το 180άρι τετράτροχο δίνοντας έμφαση στη χρηστικότητά του, ακόμα και από κάποιον μη εξοικειωμένο με αυτού του είδους τα οχήματα. Το Quasar είναι ικανό να κινηθεί με σχετική ευκολία στους δρόμους της πόλης, λόγω των μικρών του διαστάσεων, και να μετατραπεί σε διασκεδαστικό παιχνίδι στο χώμα και στη λάσπη.