LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Αντάρτης πόλεων
Drum n’Bass
Με την πρώτη ματιά, το Fse σου δίνει να καταλάβεις ότι δεν πρόκειται για ένα συνηθισμένο μηχανάκι για καθημερινή χρήση. Το αγωνιστικό, λιτό παρουσιαστικό του δεν αφήνει περιθώρια παρεξήγησης. Η θέση οδήγησης ενισχύει τα παραπάνω με το που θα ανέβεις στην εργονομική σέλα του, πιάσεις στα χέρια σου το τιμόνι (Μagura) και "ζυγίσεις" το μηχανάκι σταματημένο ακόμα. Ενα πάτημα της μίζας είναι πλέον αρκετό για να πάρει μπρος με ευκολία το "όπλο", συγκλονίζοντας τις αισθήσεις, με τον ήχο και τη λειτουργία του μοτέρ. Κουμπώνεις πρώτη, ανοίγεις γκάζι, αφήνεις τον πολύ καλής αίσθησης υδραυλικό συμπλέκτη και εκσφενδονίζεσαι, με την μπροστινή ρόδα να αρνείται να κάτσει κάτω. Με δευτέρα στο κιβώτιο, η απογείωση είναι γεγονός, καθώς το Husa ορμά, με την απόλυτη δύναμή του να μεταφράζεται εδώ σε ταχύτητα. Η λειτουργία του είναι γραμμικότατη, χωρίς απότομα ξεσπάσματα, με αποτέλεσμα την πλήρη αξιοποίηση όλης της δύναμης. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι ο "αντάρτης" μπορεί ανά πάσα στιγμή να ισορροπήσει με ευκολία και έχοντας πλήρη έλεγχο, στον πίσω τροχό, κατ' επιλογή του αναβάτη πάντα, ακόμα και με 5η σχέση στο σασμάν μόνο με το γκάζι. Στην 6η, με 160 χλμ./ ώρα, και άνοιγμα του γκαζιού, μπορεί να μην... σουζάρει (πάλι!), παρ' όλα αυτά, επιταχύνει άμεσα λόγω της ατελείωτης ροπής. Το πλαίσιο και οι αναρτήσεις του, με την άψογη γεωμετρία, συμπεριφέρονται ιδανικά και θα συγχωρήσουν το λάθος του αναβάτη με λιγότερη πείρα, ενώ στα χέρια του έμπειρου, δύσκολα θα βρεθεί αντίπαλος που να μπορεί να ακολουθήσει. Στις στροφές, οι κλίσεις που μπορεί να πάρει είναι πολύ μεγάλες, ενώ η αλλαγή πορείας γίνεται με τη σκέψη. Το FS650e στις ανοιχτές στροφές είναι άψογο. Ο προβληματισμός που μπορεί να έχει ο οδηγός στις κλειστές στροφές, με τη μοτοσικλέτα να ανοίγει τη γραμμή πορείας της (λόγω μεγάλης κάστερ), αντιμετωπίζεται άμεσα, πλαγιάζοντάς την περισσότερο και ανοίγοντας το γκάζι. Η επιβράδυνση είναι άψογη και ασφαλής, με φρένα κορυφαίας ποιότητας για SM παραγωγής. Η αίσθηση δε που αφήνει στο φρενάρισμα είναι τόσο ακριβής που σε βάζει συχνά-πυκνά στην αντίθετη διαδικασία της σούζας! Στατικά και rolling endos, λοιπόν, σούζες και ατελείωτη πλαγιολίσθηση σε κάθε ευκαιρία, με τη λιγότερη προσπάθεια, και με τον "αντάρτη" να τα κάνει όλα αυτά σχεδόν μόνος του. Το νέο Husaberg FS650e είναι εξοπλισμένο για πολιτική χρήση, ενώ διατίθενται extra "καλούδια" για τη συμμετοχή του σε αγώνες. Πλήρης είναι η κάλυψη για τους αγωνιζόμενους από την εγχώρια αντιπροσωπεία, καθώς και από τον αγωνιστικό οίκο της Husaberg. H συγκεκριμένη μοτοσικλέτα απαιτεί τον ανάλογο σεβασμό για αυτά που προσφέρει και την ανάλογη συντήρηση, που δεν είναι τόσο απαιτητική όπως στο παρελθόν. Επίσης, δεν θα συγχωρήσει την υπερεκτίμηση δυνατοτήτων του άπειρου αναβάτη που δεν έχει εξοικειωθεί μαζί της, διαδικασία που δεν θα του πάρει πολύ καιρό. Η τιμή του είναι 10.145 ευρώ και αυτό θα φρενάρει πολλούς. Θα πρέπει όμως κι αυτοί απ’την άλλη πλευρά να ανλογιστούν ότι αποτελεί ένα (καθημερινό) αγωνιστικό μοντέλο που στην πολιτική του χρήση δεν θα βρει πολλούς ανταγωνιστές να αποδίδουν σαν αυτό, ενώ στην πίστα θα καταπλήξει με τη συνολική λειτουργία του, εκείνον που θα το αποκτήσει.

 
 Husaberg FS 650e
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
“Μυδράλιο” 628,3 κ.εκ
Drum n’Bass
Αξίζει μέχρι και το τελευταίο ευρώ
Και οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά!


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ