"Breva" σημαίνει άνεμος. Είναι ο νοτιάς που ζεσταίνει την αλπική λίμνη Como, δίπλα στα σύνορα με την Ελβετία. Είναι τα ζεστά κύματα αέρα που καταφτάνουν στη βόρεια Ιταλία από το νότο. Oταν εμφανίζεται ο "Breva", ο καιρός γλυκαίνει.
Η καταπράσινη Τοσκάνη, μία από τις ομορφότερες επαρχίες της Ιταλίας, φιλοξένησε πριν λίγες ημέρες την παρουσίαση της ολοκαίνουργιας Breva V1100, που αποτελεί αναβίωση της θρυλικής Moto Guzzi V7.
Ο Rodolfo Frascoli, ο άνθρωπος πίσω από τη νέα Breva V1100, εμπνεύστηκε από τη V7 750 Special, μία από τις σημαντικότερες μοτοσικλέτες στην ιστορία της ιταλικής θρυλικής φίρμας από το Mandello del Lario, την πιο διάσημη naked tourer της Moto Guzzi. Η V7 750 Special δημιουργήθηκε στα τέλη της δεκαετίας του '60 αποκλειστικά και μόνο για την αμερικανική αγορά. Hταν η άμεση εξέλιξη της V7 700, της πρώτης μοτοσικλέτας παραγωγής της Moto Guzzi που φόρεσε τον περίφημο εγκάρσιο V-90. Η σημερινή Breva V1100 φαντάζει αλλόκοτη μπροστά στην V7. Ωστόσο, τα κοινά των δύο αυτών μοτοσικλετών έχουν να κάνουν περισσότερο με τη… συμφωνία χαρακτήρων, παρά με την εμφάνιση. Παράλληλα, η καθεμία σηματοδοτεί μια νέα εποχή. Η V7 εισήγαγε το θρυλικό V-90 κινητήρα στην ιστορία. Η νέα Breva συνεχίζει το θρύλο του V-90, περνώντας μαζί του το κατώφλι του 21ου αιώνα.
Μεταλλική ομορφιά
Εκδηλη είναι η χρήση πολύ μετάλλου πάνω στη νέα Breva.
Είχα την ευκαιρία να δω από κοντά τη νέα Breva από την πρώτη κιόλας στιγμή που φτάσαμε στον προορισμό μας. Πρώτες εντυπώσεις; Συμπαγής
εικόνα, μεγάλες και ενιαίες επιφάνειες, άφθονη χρήση μετάλλου και ογκώδης κινητήρας. Από αυτή την πρώτη κιόλας επαφή, εντυπωσιάστηκα με το τελικό αισθητικό σύνολο της Breva, όχι όμως και με την επιδεξιότητα που έκρυβε το βάρος της. Η Breva μου "ψιθύριζε" ότι η αυριανή εμπειρία στο δρόμο μαζί της, θα ήταν βαριά και ασήκωτη…
Ακολούθησε το press confe-rence, το απόγευμα, με μια εκτενή παρουσίαση της Breva και του νέου κινητήρα της, πολλά μέρη του οποίου έχουν αλλάξει. Παράλληλα, μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στη λειτουργικότητα της μοτοσικλέτας, αλλά και σε όλα τα προαιρετικά αξεσουάρ που διατίθενται για αυτή, τα οποία -ω, ναι- είναι πράγματι πολλά. Εχει τοποθετηθεί ψεκασμός, το service γίνεται πλέον πιο εύκολο, έχει μειωθεί η κατανάλωση και έχουν αυξηθεί οι ικανότητές της σε κάθε είδους χρήση.
Είχα αρχίσει ήδη να αναιρώ την πρώτη εικόνα που μου είχε δημιουργηθεί. Αυτό που περίμενα με μεγάλη αγωνία, πλέον, ήταν η πρωινή βόλτα της επόμενης ημέρας, προκειμένου να δω πώς θα συμπεριφέρονταν τα 231 κιλά της Breva στο δρόμο.
Αυτό με απασχολούσε περισσότερο απ' όλα.