Οχι ότι χρειαζόταν, αλλά αφού υπήρχε, γιατί όχι! Το σταμπιλιζατέρ της Daytona βοηθάει στη σταθερότητα της μοτοσικλέτας.
Η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα είναι μοντέλο του 2003 και αγοράστηκε μεταχειρισμένη από τον Nick, ενώ του κόστισε περίπου 5.000 ευρώ για να γίνει όπως τη βλέπετε. Το μπροστινό φτερό ανήκε κάποτε σε ένα TDM900, ενώ το πίσω προέρχεται από την after-market αγορά της Γερμανίας, από την οποία αγοράστηκε επίσης και το κάλυμμα του κινητήρα. Το φανάρι έρχεται από το επίσης γυμνό Fazer 600, ενώ το κλιπόν τιμόνι από ένα CBR Blackbird. Η μαύρη ζελατίνα είναι από V-Max, ενώ οι μαύροι καθρέπτες από τη λίστα αξεσουάρ της Harley. Η πολύ όμορφη καρίνα είναι από ένα GPZ900 και τα αλουμινένια προστατευτικά μανιτάρια από R1. Το όργανο του λαδιού είναι της Moto Digital, ενώ τα φλας είναι after-market. Η σέλα χαμήλωσε περίπου 8 πόντους καθώς χρησιμοποιήθηκε άλλο αφρώδες υλικό, ενώ τα αλουμινένια μαρσπιέ και τα αντίβαρα του τιμονιού προέρχονται και αυτά από την after-market αγορά. Το σύνολο της εμφάνισης συμπληρώνεται από τα γκριπ της Harris και από τα αυτοκόλλητα που δίνουν έναν πιο σπορ τόνο στη μοτοσικλέτα. Το αισθητικό αποτέλεσμα θα ήταν άδικο να προσπαθήσουμε να το περιγράψουμε, οπότε… δεν θα το κάνουμε! Απλά, κοιτάξτε τις φωτογραφίες και προσέξτε τη λεπτομέρεια στην κατασκευή, αλλά και την αρμονία των εξαρτημάτων επάνω στη μοτοσικλέτα.