net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Παρουσίαση

Παρουσίαση
Ηρεμη δύναμη
Το “ήσυχο” enduro...
Από τις πρώτες κούφιες γκαζιές αντιλαμβάνεσαι ότι η ευστροφία του συγκαταλέγεται στα ατού του
Πρόκειται για το πιο πολυζητημένο Enduro από την αρχή της χρονιάς, όπου ανέβασε την ανησυχία του αντίστοιχου κοινού το καλοκαίρι, με τη συμμετοχή του Passeri στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Χωρίς αμφιβολία, αποτελεί την πιο νέα πρόταση στην κατηγορία, κι αυτό γιατί συνδυάζει τη επαναστατική σχεδίαση του πλαισίου με την άφιξη ενός νέου δικύλινδρου κινητήρα. Πατάς τη μίζα και μέσα από το κράνος με το ζόρι ακούς τον δικύλινδρο κινητήρα, μιας και το νέο μοτέρ διατηρεί σε χαμηλό επίπεδο τον θόρυβο και την εκπομπή των ρύπων. Από τις πρώτες κούφιες γκαζιές αντιλαμβάνεσαι ότι η ευστροφία του συγκαταλέγεται στα ατού του και σ'αυτό συντελεί σημαντικά η μικρή μάζα του στροφάλου (που είναι όμοιος με την έκδοση του Supermoto), καθώς επίσης και του βολάν. Το ύψος της σέλας του κυμαίνεται σε λογικό επίπεδο και οι διαστάσεις των ψυγείων δε θα σε προβληματίσουν. Κι αυτό γιατί έχουν περιορισμένο πλάτος, ενώ τα πλαστικά έχουν σχεδιαστεί κατάλληλα, ώστε να σου παρέχουν το χώρο που χρειάζεσαι για να σφηνώσεις τα κάτω άκρα σου. Το σκληρό αφρώδες υλικό, σε συνδυασμό με την καλή ποιότητα της ταπετσαρίας, σου επιτρέπουν να κινείσαι εύκολα πάνω της. Ο συμπλέκτης είναι σαφής, έχει μέτρια σκληρότητα και συνεργάζεται άψογα με το 5άρι κιβώτιο. Το τελευταίο είναι μαλακό, σαφές και οι σχέσεις κουμπώνουν χωρίς δισταγμούς.

 
 Aprilia RXV 4.5
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Το “ήσυχο” enduro...
Οδηγώντας στην πίστα
Κινητήρας - ο μόνος δικύλινδρος


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ