net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Παρουσίαση

Παρουσίαση
Ηρεμη δύναμη
Κινητήρας - ο μόνος δικύλινδρος
Δύναμη υπάρχει παντού, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι σου έρχεται κατακέφαλα. Για 53 ίππους στις 11.500σ.α.λ. (φθάνει τις 13.500 στροφές, αλλά για λόγους ασφάλειας έχει μπει ο κόφτης στις 11.500σ.α.λ.) μιλούν οι Ιταλοί για το RXV 4.5, ωστόσο, αυτό που σε κερδίζει είναι ο ηλεκτρικός τρόπος με τον οποίο φθάνουν στον πίσω τροχό. Έχεις τον πλήρη έλεγχο με την μικρομετρική κίνηση του δεξιού καρπού, βάζοντας τη δύναμη στο χώμα με τέτοιο τρόπο, που σου επιτρέπει να ανοίξεις το γκάζι, αποφεύγοντας τις δυσάρεστες συνέπειες. Τις καλύτερες κριτικές απέσπασε ο τρόπος με τον οποίο επιβράδυνε το κινητήρας στο κλείσιμο του γκαζιού. Πιο συγκεκριμένα, η αντίδρασή του δεν ήταν απότομη, αλλά ομαλή, προοδευτική, κάτι μεταξύ δίχρονου και τετράχρονου (δίχως αυξημένη συμπίεση). Δεν ήταν λίγες οι στιγμές όπου ερχόσουν με σχεδόν σκασμένη 3η και έκλεινες το γκάζι τσιμπώντας ελαφρώς τα φρένα, ολισθαίνοντας ομαλά προς την είσοδο της φουρκέτας. Αν τύχη να σου σβήσει το μοτέρ σε κάποιο δύσβατο πέρασμα, τότε συνιστάται η εξής διαδικασία: βάζεις πρώτα νεκρά στο κιβώτιο και στη συνέχεια ενεργοποιείς τη μίζα κι αυτό για να μην καταπονείται περισσότερο η μπαταρία, η οποία είναι μικρή σε διαστάσεις, για ευνόητους λόγους. Ωστόσο, απ' ό,τι πληροφορηθήκαμε από το τεχνικό επιτελείο της Aprilia, είναι πιθανό να τοποθετηθεί διαφορετική μπαταρία στη μοτοσικλέτα παραγωγής. Από πλευράς γεωμετρίας και στησίματος πήραμε μία μικρή γεύση για το πόσο καλό είναι το σύνολο του δικύλινδρου πακέτου. Η γωνία κάστερ των 27 μοιρών συνεργάζεται άψογα με το ίχνος των 21χιλ. και το μεταξόνιο των 1.495χιλ., με αποτέλεσμα να υπάρχει η επιθυμητή σταθερότητα χωρίς να υστερεί σε ευελιξία. Ωστόσο, δεν είχαμε τη δυνατότητα να πιέσουμε περισσότερο τη μοτοσικλέτα για να δούμε την συμπεριφορά της σε πιο οριακές συνθήκες. Γι 'αυτό άλλωστε η γεύση που πήραμε από τις αναρτήσεις ήταν τύπου μεζέ κι όχι κυρίως πιάτο, μιας και οι συνθήκες δεν το επέτρεψαν. Τα πρώτα μοντέλα αναμένονται να φτάσουν στην χώρα μας τον Ιανουάριο και θα κοστίζουν 9.200 ευρώ.

 
 Aprilia RXV 4.5
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Το “ήσυχο” enduro...
Οδηγώντας στην πίστα
Κινητήρας - ο μόνος δικύλινδρος


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ