…και μόνο είχαμε την ευκαιρία να αποκομίσουμε πάνω στη σέλα του X8 400. O περιορισμένος χρόνος που είχαμε στη διάθεσή μας, δε μας επέτρεψε να απομακρυνθούμε από το κέντρο του Μιλάνο. Στους μποτιλιαρισμένους δρόμους του, το X8 κινήθηκε σβέλτα, προδίδοντας τη ροπή του μοτέρ του. Το μεγαλύτερο μήκος του σε σχέση με το 250 αλλά και τα παραπανίσια κιλά του, γίνονται αισθητά κάνοντας ελιγμούς ανάμεσα στ' αυτοκίνητα, κάτι που όμως το συναντάμε και σε παρόμοιου στιλ 400άρια αλλά και 500άρια scooter. Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετικά άνετη, χωρίς να υποπίπτει σε υπερβολές τύπου "πολυθρόνας". Ο οδηγός έχει καλή ορατότητα του δρόμου, προστατεύεται αποτελεσματικά από τον ψηλό ανεμοθώρακα και νιώθει ότι έχει τον έλεγχο του ογκώδους μοντέλου. Το εμπρός φρένο του εμφανίζει μία υστέρηση στην απόκριση, αλλά σε συνδυασμό με το πολύ καλό πίσω μας άφησαν ικανοποιημένους. Απ' την άλλη πλευρά, τα διπλά αμορτισέρ πίσω είναι μία κλασική επιλογή για τις αναρτήσεις ενός scooter. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, τα επιλεγμένα από την Piaggio έδειξαν καλό πρόσωπο στη σύντομη βόλτα μας και το σημαντικό είναι ότι μπορούν να ρυθμιστούν σε τέσσερις διαφορετικές θέσεις.