QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
  • QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
  • QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
  • QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
  • QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό

QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό

- Με 47,6 ίππους στις 7.500σ.α.λ..
- Με τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες.
- Στάνταρ θερμαινόμενα γκρίπ και σέλα.
- Δυνατότητα επέκταση εγγύησης στα 4 έτη.

QJMOTOR: Προκαλεί για σύγκριση!

QJMOTOR: Απολαυστικά βελούδινος V2 κινητήρας

Με 47,6 ίππους στις 7.500σ.α.λ.

Η νέα QJMOTOR SRT 550 ήρθε για να ταρακουνήσει tα νερά στα μικρομεσαία On-Off με τον δικύλινδρο εν σειρά, υγρόψυκτος, DOHC 8-βάλβιδο κινητήρα των 554 κυβικών εκατοστών, προσφέροντας τα μέγιστα σε χαμηλομεσαίες στροφές, αλλά κρατώντας δυνατά το γόητρο του και στις υψηλές στροφές, καθώς η λειτουργία του ψεκασμού της Bosch λειτουργεί άψογα σε όλο το φάσμα των στροφών. Η ελαστικότητα του κινητήρα είναι εμφανή, τραβώντας από τα χαμηλά αποδίδοντας 47,6 ίππους στις 7.500σ.α.λ και με ροπή 51Nm στις 5.500 στροφές ανά λεπτό. Η SRT είναι εξοπλισμένη με δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, το οποίο προέρχεται από τη Bosch, χωρίς όμως να μπορεί να απενεργοποιηθεί αλλά ούτε να ρυθμιστεί σε επίπεδα. Καθώς αποτελεί μια πολυχρηστική μοτοσικλέτα καθημερινών αναγκών, αλλά και μεγάλων αποδράσεων, η μεικτή κατανάλωση κυμαίνεται στα 4,3 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα (ανακοινώσιμη τιμή εταιρείας). Μέσα από λευκό χαρτί σχεδιάστηκε το μικρό σε μήκος τελικό της εξάτμισης, έχοντας τοποθετηθεί χαμηλά επιτυγχάνοντας καλύτερη συγκέντρωση μάζας, ενώ παράλληλα καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων και ήχου.

Με τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες

Ένα  ατσάλινο, στρόγγυλης διατομής πλαίσιο μέτριας ακαμψίας είναι η ραχοκοκαλιά της SRT 550,  καθώς αποτελεί την κύρια δομή για να κινήσει το σύνολο των  235 κιλών πλήρες υγρών, που όμως δεν θα δυσκολέψουν καθόλου σε επιτόπιες μανούβρες. Μπροστά είναι εξοπλισμένη με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών με διαδρομή 140 χιλιοστών. Στα μετόπισθεν έχει τοποθετηθεί ένα Monoshock ρυθμιζόμενο αμορτισέρ χωρίς μοχλικό σε προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς, όπου καταλήγει στο μαύρο ψαλίδι στρόγγυλης διατομής. Τα φρένα των ακτινικών τετραέμβολων δαγκάνων 32 χιλιοστών συνεργάζονται με τους δίσκους των 320 χιλιοστών μπροστά και πίσω με έναν δίσκο των 265 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα 34 χιλιοστών, για την επίτευξη του καλύτερου δυνατού φρεναρίσματος. Ως πρώτη τοποθέτηση ελαστικών, επιλέχθηκε η σίγουρη λύση των Pirelli Angel GT, με διαστάσεις 120/70 εμπρός και 160/60 πίσω, σε 17 ιντσών τροχούς από χυτό αλουμίνιο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στάνταρ θερμαινόμενα γκρίπ και σέλα

Η εργονομία της QJMOTOR SRT 550 σε κάνει να νοιώθεις ότι ανεβαίνεις σε μοτοσικλέτα μεγαλύτερων κυβικών εκατοστών, τοποθετώντας το σώμα μας μέσα στη μοτοσικλέτα. Η μεγάλη ζελατίνα έχοντας τα πλαϊνά αυτάκια στο πλευρό της, προσφέρει καλή κάλυψη στους αναβάτες που θέλουν να μην έχουν μπροστά στο οπτικό τους πεδίο, ένα δεύτερο πλαστικό τζάμι, πέραν της ζελατίνας του κράνους. Κρύο, τι είναι αυτό…; Το ξεχνάμε κανονικά και με το νόμο, αφού τα θερμαινόμενα γκρίπ μιας σκάλας και η ομοίως θερμαινόμενη σέλα μιας θέσης θα αποτελέσουν δυνατά στοιχεία στον εξοπλισμό της. Η εργονομία που διαθέτει η σέλα του αναβάτη και του συνεπιβάτη, θα αποτελέσουν ιδανικοί σύντροφοι στα πολλά χιλιόμετρα με το αφρώδες υλικό να είναι ιδιαιτέρως ξεκούραστο. Η απόσταση που χωρίζει τη σέλα από το έδαφος είναι στα 795 χιλιοστά, δίνοντας πόντους σε ένα μεγάλο μερίδιο αναβατών να πατάνε καλά κάτω στον δρόμο, ενώ η απόσταση που χωρίζει από το κατώτατο σημείο της μοτοσικλέτας μέχρι το οδόστρωμα είναι στα 190 χιλιοστρα. Οι ρυθμιζόμενες μανέτες θα βοηθήσουν τον κάθε αναβάτη να τις φέρει σε σημείο που θα τον βολεύουν, ως προς την απόσταση διαδρομής. Η LCD οθόνη των 5 ιντσών, θα απεικονίσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και έχοντας δίπλα μία θύρα USB, που δεν θα μας αφήσει ποτέ χωρίς μπαταρία από τις ηλεκτρονικές μας συσκευές. Οι πληροφορίες που θα δούμε είναι ένας ολικός χιλιομετρητής, δύο μερικοί, ένδειξη σχέσης κιβωτίου ταχυτήτων, θερμοκρασία κινητήρα, στάθμης καυσίμου, ταχύμετρο, στροφόμετρο και ένδειξη πίεσης ελαστικών.

Δυνατότητα επέκταση εγγύησης στα 4 έτη

Το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι ότι φέρει έντονα στοιχεία Premium μοτοσικλέτας, με το σχήμα του εμπρός φαναριού να εκπέμπει μια γοητεία πιο ακριβών μοντέλων. Η μη ρυθμιζόμενη ζελατίνα συνοδευμένη από πλαϊνά φτερά, συμπληρώνει το μούτρο με τα LED φωτιστικά σώματα χωρίς να αφήνει περιθώρια ατελειών από τα φυσικά στοιχεία. Το μυώδης ρεζερβουάρ των 19,5 λίτρων τονίζει τα γραφικά, με κύρια βάση τα χρώματα του μαύρου ματ και του άσπρου, καθώς δίνουν στιλιστικές γραφικές πινελιές του κίτρινου, μπλε, γαλάζιου και κόκκινου, αναλόγως με το χρώμα επιλογής, συνθέτοντας έναν καμβά, βγαλμένο από πίνακα ζωγραφικής. Τα στραβοπατήματα που μπορούν να δημιουργηθούν από τυχαίες πτώσεις είναι κάτι το αναπόφευκτο, για αυτό και ο σθεναρός κινητήρας της QJMOTOR, περιτριγυρίζεται από μεγάλα κάγκελα προστασίας κινητήρα, ρεζερβουάρ και πίσω πλαϊνά για τοποθέτηση εύκαμπτων βαλιτσών τα οποία ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό της. Οι ενισχυμένες με αλουμινένιο μπράτσο προστατευτικές χούφτες θα συμπληρώσουν τον πλούσιο εξοπλισμό της. Οι μαύρες χειρολαβές συγκράτησης του συνεπιβάτη γίνονται ένα με τη σχάρα ομοίως μαύρου χρώματος, δίνοντας πτυχές τουριστικών διαθέσεων, όπου με την τοποθέτηση ενός Top Case, είναι έτοιμη για ταξιδιωτικές αναζητήσεις. Το κερασάκι στη τούρτα μας το δίνει η δυνατότητα επέκτασης εγγύησης των 4 ετών, όπου για παραπάνω στοιχεία ως προς τις προϋποθέσεις, διευκρινίσεις και όρους, θα χρειαστεί να επισκεφτούμε ένα κατάστημα πώλησης. 
 
Η τιμή της είναι στα 5.395 ευρώ.