Ο προηγούμενος αερόψυκτος κινητήρας των 102 κ.εκ. που χρησιμοποιούσε το Lead ανήκει πλέον στο παρελθόν. Τη διαδοχή του ανέλαβε ο νέος υγρόψυκτος των 108 κ.εκ., ο οποίος, επιπλέον, διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, αντί καρμπιρατέρ. Η τοποθέτηση του ψεκασμού, σύμφωνα με τη Honda, εξασφαλίζει την ευκολότερη εκκίνηση του κινητήρα (η οποία πλέον γίνεται αποκλειστικά με μίζα), την ομαλότερη λειτουργία του, τη χαμηλότερη κατανάλωση και, φυσικά, τη μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων. Επιπλέον, η αύξηση της χωρητικότητας του κινητήρα, όχι μόνο κράτησε στα ίδια επίπεδα τις επιδόσεις του (παρά την εισαγωγή ψεκασμού) αλλά τις αύξησε κιόλας!
Το νέο Lead 110i αποδίδει 8,8 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 0,9 κιλά ροπής στις 6.250. Στο δρόμο, ο νέος κινητήρας τηρεί τις υποσχέσεις της Honda. Είναι σχεδόν αθόρυβος, μαλακός στη λειτουργία και απόλυτα φιλικός και προβλέψιμος. Επιπλέον, λειτουργεί γραμμικά και δε στερείται της δύναμής του, ούτε στις υψηλές στροφές.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι, ακόμη κι όταν - κάπου στα 90 χλμ./ώρα – αναλαμβάνει δράση ο ηλεκτρονικός κόφτης, ο κινητήρας σου δίνει την εντύπωση ότι θα άφηνε ελεύθερη λίγη ακόμη από την ισχύ του, αν του δινόταν η ευκαιρία.