Τον τελευταίο καιρό αφιερώθηκα στην πρακτική καθημερινή οδήγηση. Αρχικά ήταν το Suzuki SIXteen και ακολούθησε το Honda Lead 110i. ¶νεση, χώροι, συνδυασμένα φρένα κτλ. Δεν έχω παράπονο, αλλά πού είναι το παιχνίδι; Ήθελα κι εγώ, ως άνθρωπος και συντάκτης περιοδικού μοτοσικλέτας, να το ρίξω λίγο έξω, βρε αδερφέ! Και όταν ανέλαβα το νέο WR 250X, ήξερα ότι η ώρα αυτή είχε φτάσει!
Όταν το πρωτοπαρέλαβα, ομολογώ ότι ήμουν λίγο κουμπωμένος. Είχα ξεσυνηθίσει μάλλον… Σιγά-σιγά, όμως, τα παιχνιδιάρικα ένστικτά μου ξύπνησαν και πάλι, χάρη στη συμπεριφορά του ιαπωνικού supermoto! Και, μέχρι να το επιστρέψω, είχα ήδη ξεσαλώσει!
Αυτά τα ένστικτα σκόπευε, άλλωστε, να ξυπνήσει η Yamaha στην κατηγορία των 250 κ.εκ. Για το λόγο αυτό, βασίστηκε στην εμπειρία της από τα off-road μοντέλα της των 250 κ.εκ., στη σχεδόν αγωνιστική τεχνολογία μοτοσικλετών της, όπως τα YZ 250F και WR 250F, αλλά και στην ασυμβίβαστη φιλοσοφία της sport σειράς της.
Οι στόχοι της Yamaha κατά το σχεδιασμό και την κατασκευή του WR 250X ήταν η “άγρια” απόδοση ενός supermoto, τα αυξημένα επίπεδα ευελιξίας και συμπεριφοράς υπό κλίση, οι sport επιδόσεις, παράλληλα με φιλικά χαρακτηριστικά, ο οικολογικός κινητήρας και η φρέσκια και επιθετική αισθητική. Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, δεν μπορεί κανείς παρά να παραδεχτεί ότι η Yamaha πέτυχε αυτούς τους στόχους και, μάλιστα, σχεδόν όλους στο κέντρο!