LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
The fun side of the city!
Beta Urban 125
Διαβάστηκε από 8967 αναγνώστες
Μέχρι τώρα ξέραμε ότι τα δίκυκλα για την πόλη έπρεπε να είναι ευέλικτα, οικονομικά και φιλικά. Το Urban γεννήθηκε για να προσθέσει στον παραπάνω κανόνα τη λέξη
Μέχρι τώρα ξέραμε ότι τα δίκυκλα για την πόλη έπρεπε να είναι ευέλικτα, οικονομικά και φιλικά. Το Urban γεννήθηκε για να προσθέσει στον παραπάνω κανόνα τη λέξη "διασκέδαση" και αυτό το τελευταίο στοιχείο είναι που το κάνει να ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο.
Mια διαφημιστική ηλεκτρονική πινακίδα, με ενημερώνει για τη θερμοκρασία περιβάλλοντος που έχει ξεπεράσει κατά πολύ τους 30 βαθμούς Κελσίου. Κινούμαι την ίδια ώρα, στον ίδιο δρόμο, με το ίδιο ασφυκτικό μποτιλιάρισμα που θυμάμαι να έχει τα τελευταία 6 χρόνια, αλλά για πρώτη φορά έχω τόσο καλή διάθεση. Οι χθεσινοβραδινές ώρες δεν έχουν περάσει στο υποσυνείδητό μου ως οι καλύτερες της ζωής μου και η Δευτέρα ανέκαθεν αποτελούσε τη χειρότερη μέρα της εβδομάδας. Αλήθεια, τι είναι αυτό που με κάνει να χαμογελάω πίσω από το κράνος; Ξυπνάω από το λήθαργο ακούγοντας τις παρατεταμένες κόρνες πίσω μου από μια μανιασμένη ορδή άχαρης λαμαρίνας. Ξεκινάω σβέλτα, για να αναγκαστώ να επιβραδύνω μόλις μετά από μερικά μέτρα, λόγω της ουράς κάποιας ακόμα "αρτηρίας" αυτοκινήτων. Η πυκνότητά της είναι τέτοια που αναρωτιέμαι αν ακόμα και πεζός μπορεί να την διασχίσει, οριζόντια ή κάθετα. Πριν προλάβω να τελειώσω τη σκέψη μου, έχω ήδη φτάσει στο φανάρι και περιμένω για μία ακόμα εναλλαγή σε πράσινο. ¶λλη μία εκκίνηση με γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων και μερικά ακόμα ευχάριστα μέτρα συμπληρώνονται στο ψηφιακό κοντεράκι του Beta μου και το χαμόγελο δεν λέει να ξεκολλήσει από το πρόσωπό μου. Ένα ακόμα ασφυκτικό μποτιλιάρισμα ξεδιπλώνεται μπροστά μου και εγώ γελάω και θέλω να βουλιάξω μέσα του και μάλιστα με την ίδια ικανοποίηση που θα είχα αν επιχειρούσα ελεύθερη κατάδυση. 
Πρωτόγνωρα σβέλτα και με τους παλμούς της καρδιάς στο "ρελαντί", ενώ έχω κινδυνέψει αρκετά για άλλη μια φορά, σταματάω πίσω από ερυθρό σηματοδότη. Πλέον, το χαμόγελο έχει συμπληρωθεί από μια εσωτερική λύσσα για το επόμενο κύμα μποτιλιαρισμένων αυτοκινήτων. Κάτι αλλόκοτο μού συμβαίνει και σταματάω στην άκρη του δρόμου για να δω από πού πηγάζει. Ακουμπισμένος σε ένα κάγκελο, να χαζεύω τους ανθρώπους γύρω μου να κινούνται σαν μυρμήγκια περιφερειακά από τη φωλιά τους, βρήκα τη ρίζα του καλού… Το είδα να ξεχωρίζει ανάμεσα σε αυτή την γκρίζα ασχήμια της πόλης, γλυκό, λιτό, ουσιαστικό και όμορφο. Ναι, αυτή η εσωτερική ψυχολογική ανάταση προέρχεται από το Urbanάκι μου, ένα μοτοσικλετάκι γεννημένο για να σε κάνει να βλέπεις τη θετική πλευρά της καθημερινότητας και της πόλης.
Αισθητική: Κάτι λείπει
Είναι η πρώτη φορά που δέχθηκα τόσες πολλές ερωτήσεις για ένα τόσο λιτό μοντέλο όπως το Urban. Είναι πράγματι προκλητικά περίεργο πώς μια τόσο απλή, σχεδιαστικά, κατασκευή καταφέρνει να τραβάει τόσο έντονα τα βλέμματα πάνω της. Θέλετε οι λιλιπούτειες διαστάσεις του Urban, το μίνιμαλ ρεζερβουάρ του, η τόσο λεπτή σιλουέτα του… αυτό που εκπέμπει πάντως είναι έντονα σαγηνευτικό. Το περίεργο είναι ότι μπορεί να δείχνει και να είναι λιτό, αλλά δεν σε κάνει να πιστεύεις ότι είναι και "φτηνό", μιας και τόσο το ψαλίδι του όσο και οι εμπρός αναρτήσεις έχουν διαστάσεις που συναντά κανείς σε μοτοσικλέτες αρκετά μεγαλύτερου κυβισμού. Τη λιτή σχεδίαση συμπληρώνουν σύγχρονες λεπτομέρειες, όπως το πίσω φανάρι τύπου LED, τα τριγωνικά φλας και το ψηφιακό κοντέρ, που δημιουργούν έναν εκρηκτικό συνδυασμό. Η ποιότητα κατασκευής κυμαίνεται σε ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο, κάτι που εκτείνεται και στις λεπτομέρειες, όπως στις κολλήσεις του πλαισίου και στο ραφινάρισμα του κινητήρα. 
Εργονομία/άνεση: Συμβιβασμοί
Το Urban διαθέτει τόσο μαζεμένες διαστάσεις που σε διευκολύνουν μέσα στην πόλη σε σημείο που να παραβλέπεις τους όποιους συμβιβασμούς πρέπει να κάνεις στον τομέα της άνεσης. Με μόλις 835 χιλ. απόσταση σέλας από το έδαφος, ακόμα και οι πλέον αδικημένοι από τη φύση σε ανάστημα αναβάτες θα νιώσουν άνετα πάνω στο Urban. Για όσους έχουν φυσιολογικό ύψος, τα γόνατα θα λυγίσουν λίγο παραπάνω ακουμπώντας τα μαρσπιέ, ενώ και η στενή σέλα θα κουράσει σχετικά γρήγορα. Ωστόσο, ο χαρακτήρας του Urban που επιβάλλει το παιχνίδι μέσα στην πόλη, θα αναγκάσει σε μετατόπιση του σώματος πολλές φορές και έτσι το μούδιασμα από τη συνεχή πίεση θα αργήσει να σε καταβάλει. Το τιμόνι είναι προκλητικά φαρδύ σε σύγκριση με την υπόλοιπη κατασκευή και παρέχει άριστο κοντρόλ για τον ακριβή χειρισμό του Urban. 
Κινητήρας: Ικανοποιεί
Ο κινητήρας του Urban ακολουθεί τη γενικότερη φιλοσοφία της κατασκευής και ως εκ τούτου είναι και αυτός όσο πιο λιτός γίνεται. Η Beta απαντά στην τεχνολογία, έχοντας να αντιπροτείνει την αξιόπιστη και ελαφριά λύση της αερόψυξης στον κινητήρα της. Επίσης, στην τροφοδοσία ακολουθείται η απροβλημάτιστη λύση του καρμπιρατέρ. Ο κινητήρας θα ζωντανέψει εύκολα, είτε μέσω μίζας είτε μέσω μανιβέλας, μιας και υπάρχουν και οι δύο δυνατότητες. Οι επιδόσεις του κινητήρα δεν ανακοινώνονται επίσημα από το εργοστάσιο, αλλά είναι ικανοποιητικές για να κινήσουν με χάρη τα μόλις 101 κιλά του Urban. 
Φρένα: Πιστός σύντροφος
Λιτό το Urban, αλλά, όπως προαναφέραμε, σοφά σχεδιασμένο και ποιοτικά εξοπλισμένο, γεγονός που επιδεικνύει και το σύστημα πέδησης. Στον εμπρός τροχό υπάρχει δίσκος διαμέτρου 245 χιλ. και δαγκάνα δύο εμβόλων, ενώ δισκόφρενο συντροφεύει και τον πίσω τροχό με τη μικρότερη, αλλά σεβαστή για την κατηγορία, διάμετρο των 220 χιλ., που συνοδεύεται από δαγκάνα μονού εμβόλου. Αν και αρχικά το σύστημα πέδησης δεν πείθει με τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, στην πράξη το Beta αποδεικνύεται εξαιρετικό. Τα λίγα κιλά του Urban δημιουργούν μικρή ορμή και συνεπώς ακόμα και κινούμενο στην τελική του, το σύστημα πέδησης θα αποδειχθεί υπεραρκετό. Δίχως να απαιτεί δύναμη, αλλά και παρέχοντας γραμμική λειτουργία, ο οδηγός του Urban θα το ακινητοποιήσει κάθε φορά εκεί ακριβώς που θέλει και υπό πλήρη έλεγχο.
Αναρτήσεις: Ο μεγάλος φαγάνας
Είναι πράγματι αξιοπερίεργο πώς το μοτοσικλετάκι της Beta καταφέρνει να εξολοθρεύει ό,τι εμπόδιο βρεθεί στο διάβα του. Η πολυετής εμπειρία της εταιρείας στα χωμάτινα τερέν, της έχει χαρίσει ένα τεράστιο database, ώστε ακόμα και διαθέτοντας ένα απλοϊκό σύστημα απόσβεσης, να καταφέρνει να είναι με τέτοιο τρόπο ρυθμισμένο ώστε να βγάζει το Urban ασπροπρόσωπο παντού. Το πιρούνι είναι συμβατικό και τα καλάμια του έχουν διάμετρο 38 χιλ., ενώ πίσω υπάρχει αμορτισέρ που εδράζεται σε μοχλικό. Ένας από τους λόγους που οι αναρτήσεις του Urban έχουν αυτήν την τόσο καλή συμπεριφορά, είναι οι μεγάλες διαδρομές τους: ο εμπρός τροχός έχει διαδρομή 170 χιλ., ενώ ο πίσω 185 χιλ., που για ένα δίκυκλο πόλης είναι πραγματικά ό,τι καλύτερο. Το δεύτερο μυστικό της επιτυχίας έγκειται στην ποιοτική λειτουργία τους, καθώς κάνουν ακόμα και τις λακκούβες σε μέγεθος σεληνιακού κρατήρα να δείχνουν σαν μια μικρή αμυχή στην άσφαλτο, καθιστώντας παράλληλα την αναρρίχηση σε πεζοδρόμιο μια απροβλημάτιστη διαδικασία.
Οδηγώντας: Play school
To Beta Urban έχει ένα μοναδικό τρόπο να σε παρασέρνει. Δίχως να έχει επιδόσεις που θα προκαλέσουν ανατριχίλα, δίχως στη θέα του να σε πιάνει ρίγος, δίχως οι εξωτερικές του διαστάσεις να σε κάνουν να νιώθεις βασιλιάς του δρόμου… στη σέλα του γίνεσαι ο άρχοντας της πόλης.
Η αλλαγή κατεύθυνσης θα επέλθει πραγματικά με τη σκέψη. Τα λίγα κιλά και το μαζεμένο μεταξόνιο (1.345 χιλ.) του Urban έχουν ως αποτέλεσμα μια πρωτόγνωρα ελαφριά αίσθηση. Η ποιοτική λειτουργία των αναρτήσεων και το πλαίσιο που δείχνει ικανό να δεχθεί πολλαπλάσιες δυνάμεις από αυτές που θα μπορέσει να του δώσει ο κινητήρας των 125 κ.εκ., συντελούν στο να μην είναι νευρικό. Μέσα στην αστική κίνηση καθημερινής τρέλας, το Urban αποδεικνύεται ο πλέον κατάλληλος και πιστός σύντροφος. Το σωστά κλιμακωμένο σασμάν και η πουπουλένια αίσθηση που έχει ο συμπλέκτης θα καλύψουν τα λιγοστά κυβικά του κινητήρα και τις όποιες αδυναμίες του. Η τόσο λεπτή σιλουέτα της μοτοσικλέτας, σου επιτρέπει να χωρέσεις σχεδόν όπου και ένα ποδήλατο, ενώ η άριστη λειτουργία των αναρτήσεων αλλά και ο εμπρός τροχός των 19 ιντσών βοηθούν την όποια αναρρίχηση σε πεζοδρόμια, σκαλοπάτια και εμπόδια, κάτι που σίγουρα δεν θα επιχειρούσες με κάποιο scooter ή παπί. Ο τόσο καλός χαρακτήρας του Urban επεκτείνεται σε ένα ακόμα τερέν έξω από την πόλη, όταν βγεις εκτός δρόμου. Ακόμα και αν δεν έχεις προηγούμενη εμπειρία στην εκτός δρόμου οδήγηση, το Urban θα σε γεμίσει αυτοπεποίθηση για να επιχειρήσεις πράγματα που δεν έχεις καν φανταστεί.
Μέχρι τώρα ξέραμε ότι τα δίκυκλα για την πόλη έπρεπε να είναι ευέλικτα, οικονομικά και φιλικά. Το Urban γεννήθηκε για να προσθέσει στον παραπάνω κανόνα τη λέξη
Σχεδιαστικά, το Urban είναι ιδιαίτερα λιτό, αλλά με ένα μαγικό τρόπο καταφέρνει να εκπέμπει μια αύρα που τραβά τα βλέμματα.

Μέχρι τώρα ξέραμε ότι τα δίκυκλα για την πόλη έπρεπε να είναι ευέλικτα, οικονομικά και φιλικά. Το Urban γεννήθηκε για να προσθέσει στον παραπάνω κανόνα τη λέξη
Ο πίνακας οργάνων έχει σαφείς αγωνιστικές ρίζες, χαρίζοντας πινελιές διαφορετικότητας στο Urban.

Μέχρι τώρα ξέραμε ότι τα δίκυκλα για την πόλη έπρεπε να είναι ευέλικτα, οικονομικά και φιλικά. Το Urban γεννήθηκε για να προσθέσει στον παραπάνω κανόνα τη λέξη
Το πίσω φανάρι τύπου LED αποτελεί ευχάριστη έκπληξη και ταιριάζει με το υπόλοιπο μίνιμαλ σύνολο.

Μέχρι τώρα ξέραμε ότι τα δίκυκλα για την πόλη έπρεπε να είναι ευέλικτα, οικονομικά και φιλικά. Το Urban γεννήθηκε για να προσθέσει στον παραπάνω κανόνα τη λέξη
Το Urban θα αλλάξει κατεύθυνση με τη σκέψη και θα πλαγιάσει όσο θελήσει ο οδηγός του, δίχως να διαμαρτυρηθεί.

Μέχρι τώρα ξέραμε ότι τα δίκυκλα για την πόλη έπρεπε να είναι ευέλικτα, οικονομικά και φιλικά. Το Urban γεννήθηκε για να προσθέσει στον παραπάνω κανόνα τη λέξη
Ο κινητήρας του Urban συμβάλλει με τη σειρά του στην παιχνιδιάρικη φύση της κατασκευής. Γραμμικός σε απόδοση και οικονομικός, θα αποδειχθεί πιστός σύντροφος στην καθημερινότητα.

Μέχρι τώρα ξέραμε ότι τα δίκυκλα για την πόλη έπρεπε να είναι ευέλικτα, οικονομικά και φιλικά. Το Urban γεννήθηκε για να προσθέσει στον παραπάνω κανόνα τη λέξη
Το εμπρός φρένο, δίχως να εντυπωσιάζει από τεχνικής άποψης, στην πράξη αποδεικνύεται ιδιαίτερα καλό, διαθέτοντας αποτελεσματικά και φιλικά χαρακτηριστικά

Μέχρι τώρα ξέραμε ότι τα δίκυκλα για την πόλη έπρεπε να είναι ευέλικτα, οικονομικά και φιλικά. Το Urban γεννήθηκε για να προσθέσει στον παραπάνω κανόνα τη λέξη
Η σέλα είναι στενή και κοντή. Ωστόσο, αν η συχνότητα μεταφοράς συνεπιβάτη είναι μεγάλη, η Beta προσφέρει στον προαιρετικό εξοπλισμό μία μεγαλύτερου μήκους.

Μέχρι τώρα ξέραμε ότι τα δίκυκλα για την πόλη έπρεπε να είναι ευέλικτα, οικονομικά και φιλικά. Το Urban γεννήθηκε για να προσθέσει στον παραπάνω κανόνα τη λέξη
Το Urban θα τα καταφέρει εξαιρετικά καλά και στο χωμάτινο τερέν, χάρη στην πολύ καλή λειτουργία των αναρτήσεων, αλλά και το χαμηλό ύψος της σέλας.

Μέχρι τώρα ξέραμε ότι τα δίκυκλα για την πόλη έπρεπε να είναι ευέλικτα, οικονομικά και φιλικά. Το Urban γεννήθηκε για να προσθέσει στον παραπάνω κανόνα τη λέξη
Τιμή ( ευρώ)3.390
Παιχνιδιάρικο, φιλικό, ευέλικτο
Σέλα
Χρώματα Κόκκινο, μαύρο
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας4T, 1K, A/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)124
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.)Δ.Α.
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)Δ.Α.
ΤροφοδοσίαΚαρμπυρατέρ
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα)6
Κατανάλωση3,7 (λίτρα/ 100χλμ.)
Βάρος (με καύσιμο)101
Κατανομή βάρους Ε/ΠΔ.Α.
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)100
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις ΕΠιρούνι, 38 χιλ.
Διαδρομή (χιλ.)170
Αναρτήσεις ΠΜονό Αμορτισέρ
Διαδρομή185
Φρένα Ε (χιλ.)Δ/245
Φρένα Π (χιλ.)Δ/220
Τροχοί-ελαστικά
Ελαστικό Ε80/100-19"
Ελαστικό Π120/90-16"
Διαστάσεις
Μήκος2.010
Μεταξόνιο1.345
Ύψος σέλας835
Εξοπλισμός
ABS x
Μίζα
Μανιβέλα
Στροφόμετρο x
Κοντέρ
Ένδειξη θερμοκρασίας x
Ένδειξη βενζίνηςx
Μερικός χιλιομετρητής
Φέρινγκ x
Ρυθμιζόμενες μανέτες x
Κεντρικό σταντ x
Πλάγιο σταντ
Σχάραx
Κλειδαριά κράνους
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση x
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση
•: στάνταρ, x: δε διατίθεται
Βαθμολογία 7,00
Ενεργητική ασφάλεια7
Οδική συμπεριφορά7
Κινητήρας-Κιβώτιο7
Φρένα7
Ποιότητα κατασκευής7
¶νεση 6
Κατανάλωση8
Εξοπλισμός-Τιμή7

Συμπέρασμα
Οικονομία και αποτελεσματικότητα
Μέχρι τώρα ξέραμε ότι τα δίκυκλα για την πόλη έπρεπε να είναι ευέλικτα, οικονομικά και φιλικά. Το Urban γεννήθηκε για να προσθέσει στον παραπάνω κανόνα τη λέξη
Σου φτιάχνει τη διάθεση με το που το κοιτάς και ακόμα περισσότερο με το που θα το οδηγήσεις.
Το Urban είναι ένα εναλλακτικό δίκυκλο πόλης που θα καταφέρει να σας φτιάξει την καθημερινότητα. Αν η ηλικία σας δεν επιβάλει τον όρο άνεση και διαθέτετε και λίγο πιο περιπετειώδη χαρακτήρα, στο Urban θα βρείτε τον ιδανικό σας σύντροφο. Με 3.390 ευρώ αγοράζετε ένα δίκυκλο πόλης που είναι οικονομικό στην κατανάλωση καυσίμου και ιδιαίτερα φιλικό ακόμα και σε ακραίες καταστάσεις.



ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ