Ο ένδοξος οίκος των CBR έχει να επιδείξει άπειρες νίκες στα πεδία των Supersport και Superbike μαχών. Οι Ιάπωνες μαχητές της Honda δεν περιορίζονται μόνο στις κατηγορίες βαρέων βαρών, αλλά επενδύουν στο μέλλον. Ιδού ο μικρός μαχητής CBR 125R. Μικρός, αλλά με μαύρη ζώνη στην τέχνη του… βαράτε.
Ο ανταγωνισμός, αλλά και ο σνομπισμός όλων όσων πίστευαν ότι αποτελούσαν μέλη κάποιας φανταστικής ελίτ, ήταν ανέκαθεν κυρίαρχα -αρνητικά- χαρακτηριστικά της ανθρώπινης φυλής. Έτσι και στη μοτοσικλέτα: "Εγώ έχω τα περισσότερα κυβικά", "Εγώ έχω τη δύναμη", "Τι να μας πεις κι εσύ με τα 125 κυβικούλια σου". Ναι, καλά. Λες και ξέχασαν όλοι τα πρώτα τους βήματα στον κόσμο της μοτοσικλέτας. Λες και ξέχασαν τα διαλυμένα παπιά ή scooter του μπαμπά, του θείου, του φίλου, που σε εκείνες τις πρώτες οδηγικές απόπειρες φάνταζαν θεϊκά οχήματα, γεννήτριες αδρεναλίνης, γεμίζοντας με δίτροχο περιεχόμενο τα όνειρά τους.
Ε, λοιπόν, αν δεν το ξέρετε, ήρθε η ώρα να το μάθετε. Οι καιροί άλλαξαν και οι κατασκευαστές άρχισαν να σέβονται και να αναλύουν τα όνειρα και τα "θέλω" όχι μόνο των hardcore ώριμων αναβατών, αλλά και όσων θέλουν την καλύτερη εισαγωγή στον κόσμο των δύο τροχών.
Mini ιστορικό
Το CBR 125R εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2004, ως μια μικρή ρεπλίκα (αντίγραφο) των μεγαλύτερων CBR 600RR & CBR 1000RR. Τα δυνατά του σημεία; Μηδαμινό βάρος, επιθετικό design, δυνατός για τα κυβικά του υγρόψυκτος, τετράχρονος κινητήρας, στιβαρό, ατσάλινο πλαίσιο δύο δοκών, "σοβαρό" πιρούνι 31 χιλιοστών, σωστή λύση μονού αμορτισέρ πίσω, δισκόφρενα εμπρός και πίσω να εμπνέουν ασφάλεια και εκκίνηση με μίζα. Προσεγμένο στη λεπτομέρεια, το CBR 125R ήταν σχεδιασμένο να γίνει το αντικείμενο λατρείας των "γρήγορων" πιτσιρικάδων.
Το 2007 δέχθηκε τα βελτιωτικά χάδια της Honda, ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικό για αρκετό καιρό ακόμα. Το φέρινγκ επανασχεδιάστηκε, με τη μάσκα να γίνεται επιθετικότερη, στεγάζοντας νέους διπλούς πολυεδρικούς προβολείς. Τα φλας έγιναν μικρότερα, με σκουρόχρωμα πλαστικά καλύμματα (τρικ που τα κάνει δυσδιάκριτα, ώστε να μη χαλάνε την αισθητική της μοτοσικλέτας). Ο σύγχρονος ψεκασμός PGM-FI αντικατέστησε το καρμπιρατέρ, με συνέπεια το τσοκ να γίνει αυτόματο. Ταυτόχρονα, βελτιώθηκαν οι εκκινήσεις και η απόκριση του γκαζιού στις χαμηλές στροφές. Για να εκπληρώνει το CBR τις υποχρεώσεις του απέναντι στους νόμους ρύπων της ΕΕ (Euro 3), προστέθηκε καταλύτης, ενώ ανανεώθηκαν τα όργανα, αποκτώντας φρέσκο αέρα.