LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Honda CBR 125R9
Προς τη μάχη τραβώ: Το αστικό έπος
Διαβάστηκε από 62343 αναγνώστες
Κουμπώνετε πρώτη και ξεκινάτε για τα αστικά πεδία μαχών -ή ακόμα και για τις πίστες καρτ, αν έχετε άγριες διαθέσεις. Μέχρι τις 7.000 σ.α.λ., δεν υπάρχουν… πυροτεχνήματα. Το CBR επιταχύνει γραμμικά, ηλεκτρικά, χωρίς κομπιάσματα μεν, αλλά και χωρίς sport διαθέσεις δε. Σε χαμηλές και μεσαίες στροφές, απλώς κινείστε χαλαρά, υιοθετώντας αμυντική στάση στο δρόμο. Ωστόσο, από τις 7.000 σ.α.λ. και μετά, η ταχύτητα ανόδου των στροφών αυξάνει και εσείς αρχίζετε να παίρνετε μάτι την… άγρια πλευρά της ζωής. Το μικρό CBR δεν θα σκεφτεί δεύτερη φορά να βάλει βαθιά στα κόκκινα τη βελόνα του στροφόμετρου, ακόμα και με την πέμπτη ταχύτητα στο κιβώτιο, χωρίς μάλιστα να ακούγεται ζορισμένο! Οι επιταχύνσεις με ένα άτομο -όταν "το κυνηγάτε"- είναι ικανοποιητικότατες και εύκολα θα ξεφύγετε από τα αυτοκίνητα στα φανάρια, κάνοντας μάλιστα και διαφορά. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 120 χλμ./ώρα, ενώ σε ελαφρώς κατηφορική ευθεία θα δείτε άνετα 130 χλμ./ώρα. Ακόμα και σε ανωφέρεια, κατεβάζοντας πέμπτη, η τελική δεν θα πέσει εύκολα κάτω από τα 110 χλμ./ώρα. Συμπαθητικές επιδόσεις, αλλά με 13,4 επισήμως ανακοινώσιμα άλογα, περιμέναμε ελαφρώς καλύτερες -ειδικά όταν με ένα παπί των 10 ανακοινώσιμων αλόγων βλέπουμε 130 χλμ./ώρα στην ευθεία και 140 χλμ./ώρα στην κατηφόρα. Τέλος, σημειώστε ότι με δύο ενήλικες αναβάτες χάνεται ένα σημαντικό μέρος των επιδόσεων, τόσο σε επιταχύνσεις όσο και σε τελική.
Σεβάσμιο, στιβαρό πλαίσιο και υγρόψυκτος, αθόρυβος κινητήρας με 13,4 άλογα.

Όμορφα τα "ρολόγια", με ταχύμετρο, στροφόμετρο, ένδειξη βενζίνης και θερμοκρασίας.

 
 Αγριεμένο DNA
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ποιότητα Honda: όνομα και πράμα
Πρώτη εντύπωση: Παροιμιώδης ευελιξία
Προς τη μάχη τραβώ: Το αστικό έπος
Στροφές μπροστά: Μην κόβεις γκάζι!
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ