net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Με στιλ… καθημερινό!
Moto Guzzi Breva 750 i.e.
Διαβάστηκε από 29657 αναγνώστες
Φιλικό, στιλάτο και ιταλικό. Αυτό είναι με λίγα λόγια το μικρότερο των Breva με τον κινητήρα των 750 κ.εκ. Αν κάνετε τα πρώτα σας βήματα σε μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού και ψάχνετε μία για να κινείστε καθημερινά χωρίς κόπο, τότε το
Φιλικό, στιλάτο και ιταλικό. Αυτό είναι με λίγα λόγια το μικρότερο των Breva με τον κινητήρα των 750 κ.εκ. Αν κάνετε τα πρώτα σας βήματα σε μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού και ψάχνετε μία για να κινείστε καθημερινά χωρίς κόπο, τότε το "μικρό" Breva είναι σίγουρα ένα μοντέλο που πρέπει να συμπεριλάβετε στη λίστα σας.
Με ένα όνομα "βαρύ σαν ιστορία" στο ρεζερβουάρ της, η μοτοσικλέτα της ιταλικής εταιρείας είναι σε θέση να προσφέρει ό,τι ακριβώς χρειάζεται ένας αρχάριος αναβάτης για να κάνει τα πρώτα του βήματα με μεγάλες μοτοσικλέτες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα αφήσει ανικανοποίητο και τον πιο έμπειρο που ψάχνει για ένα μοντέλο που να μπορεί να τα κάνει όλα καλά. Αποτελεί το μικρότερο μέλος της οικογένειας Breva και έχει καταφέρει να χαράξει το δικό του δρόμο αυτά τα χρόνια που βρίσκεται στην παραγωγή, παραμένοντας το ίδιο από την πρώτη ημέρα.
Αισθητική: Κλασικές αξίες
Οι λιτές γραμμές είναι το κυρίαρχο στοιχείο στην εμφάνιση της ιταλικής μοτοσικλέτας. Αν θέλετε να εντυπωσιάσετε στο πέρασμά σας, τότε σίγουρα θα βρείτε άλλα μοντέλα που θα το κάνουν αυτό με περισσή άνεση.
Αντιθέτως, το μικρό Breva φτιάχτηκε με γνώμονα τη διακριτική μετακίνηση και την απήχηση σε ένα κοινό που αποζητά ακριβώς αυτό, και το έχει πετύχει σε μεγάλο βαθμό.
Κυρίαρχο στοιχείο στην εμφάνισή του αποτελεί φυσικά ο σήμα κατατεθέν δικύλινδρος και εγκάρσια τοποθετημένος κινητήρας που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της Moto Guzzi όλα αυτά τα χρόνια.
Εργονομία: Φιλικό για όλους
Με στόχο μία μεγάλη μερίδα αναβατών που αναζητούν κάτι ξεκούραστο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις και όχι μόνο, η Moto Guzzi σχεδίασε μία άνετη θέση οδήγησης που θα βολέψει χωρίς πρόβλημα τόσο τους ψηλούς όσο και τους πιο βραχύσωμους αναβάτες. Η σέλα βρίσκεται αρκετά χαμηλά, τα πόδια δεν ανοίγουν πολύ και το τιμόνι έχει τοποθετηθεί έτσι ώστε τα χέρια να πέφτουν σε φυσικές γωνίες. Ο συνεπιβάτης κάθεται επίσης άνετα, έχει στη διάθεσή του και χειρολαβή και θα αργήσει να παραπονεθεί πάνω στη σέλα του Breva. Τέλος, ο κλασικός πίνακας οργάνων με τον όμορφο κόκκινο φωτισμό είναι ευανάγνωστος, ενώ τα χειριστήρια απαιτούν ελάχιστο χρόνο εξοικείωσης. 
Όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής και παρά το γεγονός ότι η ιταλική μοτοσικλέτα μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένα από τα βασικά μοντέλα της Moto Guzzi, δεν έχουν γίνει θυσίες σε κανέναν τομέα. Αυτό γίνεται εύκολα αντιληπτό από τη βαφή τόσο των μεταλλικών όσο και των πλαστικών μερών, που διατηρούν τη λάμψη τους ακόμη και μετά από χρόνια.
Στο δρόμο: Δεν τρομάζει κανένα
Αν και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Breva 750 δεν εντυπωσιάζουν με την ανάγνωσή τους, η γενική συμπεριφορά του σίγουρα θα το κάνει. Μέσα στην πόλη θα συμπεριφερθεί σαν ένα μεγάλο… παπί, όντας ευέλικτο και εύκολο στην αλλαγή κατεύθυνσης. 
Ο κινητήρας διαθέτει πλούσια αποθέματα ροπής από πολύ χαμηλά, ο συμπλέκτης είναι μαλακός και το τιμόνι κόβει αρκετά, για να αφήσετε πίσω σας ακόμα και τις πιο δύσκολες καταστάσεις. Στην εθνική, το ιταλικό μοντέλο χαρακτηρίζεται από την ευθυβολία και την άνεση που προσφέρει σε αναβάτη και συνεπιβάτη και θα κρατήσει χωρίς δυσκολία στο κοντέρ του ταχύτητες που αγγίζουν ή και ξεπερνούν ελαφρά τα 140 χλμ./ώρα. 
Σε επαρχιακό δρόμο με στροφές, θα τα καταφέρει επίσης μια χαρά. Θα σας δείξει αμέσως ότι δεν πρόκειται για σπορ κατασκευή, με τον άξονα μετάδοσης να αντιδρά σε γρήγορα κατεβάσματα ταχυτήτων, αλλά με στρωτή οδήγηση θα μπορέσετε να κινηθείτε και σβέλτα και ευχάριστα.
Τι να προσέξετε
Ένα μεγάλο μέρος του κοινού της μοτοσικλέτας αποτέλεσαν οι αναβάτες με μικρή εμπειρία πίσω από το τιμόνι, ανεξαρτήτως ηλικίας. Καλό, λοιπόν, είναι να ρίξετε μία προσεκτική ματιά σε μεταλλικά και πλαστικά μέρη για τυχόν πτώσεις. Ο κινητήρας βρίσκεται αρκετές 10ετίες στην παραγωγή και έχει λύσει όποιο πρόβλημα αξιοπιστίας.
Τι να αλλάξετε
Το ιταλικό μοντέλο είναι στην ουσία μία γυμνή μοτοσικλέτα. Αν τα ταξιδάκια περιλαμβάνονται στο πρόγραμμά σας, τότε προσθέστε μία ψηλότερη ζελατίνα που θα βελτιώσει σημαντικά την προστασία από τον αέρα. Απαραίτητη θεωρείται και η προσθήκη ενός κεντρικού σταντ, αν δεν υπάρχει ήδη.
Συμπέρασμα:
To Breva 750 i.e. αποτελεί μια "τίμια" πρόταση για καθημερινή κίνηση στην πόλη, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το πεδίο δράσης του εξαντλείται εκεί. To κόστος συντήρησής του είναι σχετικά χαμηλό, λόγω των απλών μηχανικών μερών και του άξονα μετάδοσης. Στο ταξίδι θα βρείτε έναν πιστό σύντροφο που θα καλύψει τα χιλιόμετρα με άνεση, ενώ στον επαρχιακό δρόμο, η φιλικότητα του συνόλου θα σας αφήσει να κινηθείτε σε ικανοποιητικούς ρυθμούς, εξασφαλίζοντας έτσι και τις απαραίτητες ποσότητες διασκέδασης. Και όλα αυτά, με το θρυλικό αετό της ιταλικής εταιρείας στο ρεζερβουάρ να σας δίνει και τους πολυπόθητους πόντους πρεστίζ…
Φιλικό, στιλάτο και ιταλικό. Αυτό είναι με λίγα λόγια το μικρότερο των Breva με τον κινητήρα των 750 κ.εκ. Αν κάνετε τα πρώτα σας βήματα σε μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού και ψάχνετε μία για να κινείστε καθημερινά χωρίς κόπο, τότε το
Φιλικό, στιλάτο και ιταλικό. Αυτό είναι με λίγα λόγια το μικρότερο των Breva με τον κινητήρα των 750 κ.εκ. Αν κάνετε τα πρώτα σας βήματα σε μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού και ψάχνετε μία για να κινείστε καθημερινά χωρίς κόπο, τότε το
Η ισχύς που παράγει το δικύλινδρο μοτέρ είναι απλά ικανοποιητική. Ωστόσο, η ροπή έρχεται σε μεγάλες ποσότητες, ήδη από τις πολύ χαμηλές στροφές, καθιστώντας το κιβώτιο… περιττό.
Φιλικό, στιλάτο και ιταλικό. Αυτό είναι με λίγα λόγια το μικρότερο των Breva με τον κινητήρα των 750 κ.εκ. Αν κάνετε τα πρώτα σας βήματα σε μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού και ψάχνετε μία για να κινείστε καθημερινά χωρίς κόπο, τότε το
Ο μονός δίσκος και η διπίστονη δαγκάνα της Brembo μπορεί να φαντάζουν λίγα ως σύνολο. Ωστόσο, επαρκούν απόλυτα για τις ανάγκες του ιταλικού μοντέλου.
Φιλικό, στιλάτο και ιταλικό. Αυτό είναι με λίγα λόγια το μικρότερο των Breva με τον κινητήρα των 750 κ.εκ. Αν κάνετε τα πρώτα σας βήματα σε μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού και ψάχνετε μία για να κινείστε καθημερινά χωρίς κόπο, τότε το
Κλασικής αισθητικής όργανα, με αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο και ψηφιακό χιλιομετρητή. Ο δείκτης βενζίνης είναι η μόνη αξιόλογη απουσία.
Φιλικό, στιλάτο και ιταλικό. Αυτό είναι με λίγα λόγια το μικρότερο των Breva με τον κινητήρα των 750 κ.εκ. Αν κάνετε τα πρώτα σας βήματα σε μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού και ψάχνετε μία για να κινείστε καθημερινά χωρίς κόπο, τότε το
Καλά επίπεδα άνεσης για αναβάτη και συνεπιβάτη από τη σέλα των δύο επιπέδων. Ο τελευταίος έχει στη διάθεσή του και χειρολαβές.
Φιλικό, στιλάτο και ιταλικό. Αυτό είναι με λίγα λόγια το μικρότερο των Breva με τον κινητήρα των 750 κ.εκ. Αν κάνετε τα πρώτα σας βήματα σε μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού και ψάχνετε μία για να κινείστε καθημερινά χωρίς κόπο, τότε το
Η φιλικότητα που διακρίνει την ιταλική μοτοσικλέτα , δίνει την παρουσία της και σε επαρχιακό δρόμο με στροφές.
Ο ανταγωνισμός
Φιλικό, στιλάτο και ιταλικό. Αυτό είναι με λίγα λόγια το μικρότερο των Breva με τον κινητήρα των 750 κ.εκ. Αν κάνετε τα πρώτα σας βήματα σε μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού και ψάχνετε μία για να κινείστε καθημερινά χωρίς κόπο, τότε το
Honda CBF 500
Παρά το μικρότερο κυβισμό του, το ιαπωνικό μοντέλο έρχεται σε άμεση αντιπαράθεση με τη μοτοσικλέτα της Moto Guzzi σε όλα τα επίπεδα. Ο κινητήρας του είναι αρκούντως δυνατός για ταξίδι, η εργονομία του θα ταιριάξει σε κάθε είδος αναβάτη και η ευκολία με την οποία θα κινηθεί καθημερινά στην πόλη, φέρει τη χαρακτηριστική σφραγίδα της Honda. Η αξιοπιστία των μηχανικών του μερών είναι φυσικά άλλη μια κληρονομιά της ιαπωνικής εταιρείας.
Φιλικό, στιλάτο και ιταλικό. Αυτό είναι με λίγα λόγια το μικρότερο των Breva με τον κινητήρα των 750 κ.εκ. Αν κάνετε τα πρώτα σας βήματα σε μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού και ψάχνετε μία για να κινείστε καθημερινά χωρίς κόπο, τότε το
Moto Guzzi V7 Classic
Σε αυτήν την περίπτωση, ο ανταγωνισμός προέρχεται εκ των έσω στη μορφή του V7 Classic. Οι δύο μοτοσικλέτες έχουν περισσότερα κοινά από όσα δεν μαρτυρά η εμφάνισή τους, με τον κινητήρα, το κιβώτιο και τη μετάδοση να είναι ακριβώς ίδια. Το πλαίσιο είναι επίσης ίδιο, αλλά τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά διαφέρουν, αφού ο μπροστινός τροχός είναι εδώ μεγαλύτερος. Σκεφτείτε το V7 ως την εναλλακτική ρετρό λύση, αν θέλετε να κάνετε τις μετακινήσεις σας ακόμη πιο ξεχωριστές.

 
 Με στιλ… καθημερινό!
Τεχνικά χαρακτηριστικά


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ