LIVE: κίνηση στους δρόμους
10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ
10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ
10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ
10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ
10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ
10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ
10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ
10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ
10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ
10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ
10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ
10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ
  • 10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ
  • 10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ
  • 10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ
  • 10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ
  • 10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ
  • 10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ
  • 10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ
  • 10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ
  • 10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ
  • 10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ
  • 10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ
  • 10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ

10 ηλεκτρικά που πιάνουν 75χλμ/ω από 2.000 ευρώ

Ηλεκτροκίνηση: Σύμμαχος αστικών μετακινήσεων
Με τιμές από τα 2.380 ευρώ και με επιπλέον επιδότηση
Εξαιρετική οικονομία με μηδαμινό κόστος χρήσης
Με μοντέρνα χαρακτηριστικά όπως LCD οθόνες

ESF: Νέες επιλογές για αστική e-μετακίνηση

EMOOV: LX01 ο αξιόπιστος καθημερινός συνεργάτης

EMW: Νεό ηλεκτρικό με 208χλμ αυτονομία

Ηλεκτροκίνηση: Σύμμαχος αστικών μετακινήσεων

Με την ηλεκτροκίνηση να έχει μπει για τα καλά στην καθημερινότητά μας, η μετάβαση από ένα βενζινοκίνητο δίκυκλο σε ένα ηλεκτρικό για τις καθημερινές μετακινήσεις, αποτελεί μία κίνηση όχι μόνο πιο φιλική προς το περιβάλλον, αλλά και πιο οικονομική για τον χρήστη. Οι επιλογές στα ηλεκτρικά δίτροχα είναι πλέον πολυπληθείς και μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες του εκάστοτε αναβάτη, είτε δίνει προτεραιότητα στην μεγάλη αυτονομία, την μεγάλη ισχύ, την άνεση, την γρήγορη φόρτιση ή οτιδήποτε άλλο επιθυμεί. Περιττό να πούμε πως, εφόσον η αλλαγή σε ηλεκτρικό δίκυκλο γίνει από αυτοκίνητο, όχι μόνο θα συρρικνωθεί το κόστος των καθημερινών μετακινήσεων, αλλά ο χρήστης καταλαμβάνει και πολύ λιγότερο χώρο στην άσφαλτο συνδράμοντας στην άμβλυνση του κυκλοφοριακού προβλήματος. 


H αποσπώμενη μπαταρία του Zeeho φορτίζεται πολύ εύκολα

Με τιμές από τα 2.380 ευρώ και με επιπλέον επιδότηση

Μάρκα Τιμή Watt Μέγιστη Ταχύτητα Μπαταρίες Αποσπώμενες μπαταρίες
KEEWAY BLUESHARK R80 LITE   3000 80 2 ΝΑΙ
EMOOV LK03   3000 80 1 ΝΑΙ
ESF EFUN LIPO   3000 90 1 ΝΑΙ
DAYTONA E-VIBALL 125   3000 75 1 ΝΑΙ
SUNRA ROBO S   3000 80 2 ΝΑΙ
EMW DF ONE BATTERY   4800 80 1 ΝΑΙ
HORWIN SK3 DS   6300 90 1 ΝΑΙ
ZEEHO AE6+ ONE BATTERY   5500 80 1 ΝΑΙ
VMOTO CPX 4000 W   4000 90 1 ΝΑΙ
ECOOTER E5 STD   8000 80 2 ΝΑΙ

Οι τιμές των ηλεκτρικών scooter της λίστας ξεκινούν από πολύ χαμηλά, στα 2.380 ευρώ μόλις, με τα οποία μπορείς να αποκτήσεις το Keeway Blueshark R80 Lite. Φυσικά οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κάνουν αίτηση και να επωφεληθούν της επιδότησης του "Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ" λαμβάνοντας έκπτωση έως και 1.300 ευρώ για την αγορά ηλεκτρικού δίκυκλου. Στην συγκεκριμένη περίπτωση η τιμή του Keeway με την επιδότηση ανέρχεται στα 1.805 ευρώ. Ακολουθεί το LK03 της Emoov στα 2.590 ευρώ προ επιδότησης, το ESF E-Fun Lipo στα 2.845 ευρώ και το Daytona E-Viball 125 στα 2.975 ευρώ. Η πιο premium επιλογή μεταξύ των 10 είναι το E5 STD της Ecooter που κοστίζει 5.177 ευρώ προ επιδότησης και δέχεται την μέγιστη σχεδόν έκπτωση, στα 1.250 ευρώ. Φυσικά υπάρχουν και πιο προσιτές επιλογές με εξίσου υψηλή ποιότητα κατασκευής όπως το AE6+ της Zeeho, στα 3.990 ευρώ, του οποίου η τιμή αυξάνεται εάν επιλέξεις να το εξοπλίσεις με δύο μπαταρίες. 


Ο ηλεκτροκινητήρας του Horwin EK3

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Εξαιρετική οικονομία με μηδαμινό κόστος χρήσης

Με την κατανάλωση των ηλεκτρικών αυτών δικύκλων να κυμαίνεται στις 3-6 kWh, το κόστος χρήσης τους υπολογίζεται στα 0,6 με 1,2 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα που διανύουν, ενώ αν ο χρήστης τα φορτίζει σε κοινόχρηστες πρίζες, όπως στον χώρο εργασίας του το κόστος μηδενίζεται. Φυσικά υπάρχουν διακυμάνσεις στο ρεύμα που καταναλώνει το κάθε μοντέλο και εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον τρόπο οδήγησής τους. Όλα τα  scooter διαθέτουν αποσπώμενες μπαταρίες κάνοντας την φόρτισή τους εύκολη υπόθεση, αφού μπορείς να τις φορτίσεις στο σπίτι σου. Οι αυτονομίες τους ξεκινούν από τα 50 χιλιόμετρα και φτάνουν μέχρι και τα 150 σύμφωνα με τις εταιρείες. Τα νούμερα αυτά μπορεί να ανταποκρίνονται βέβαια σε οδήγηση με πολύ χαμηλές ταχύτητες, αλλά ακόμα και μία αυτονομία 120 χιλιομέτρων για ένα ηλεκτρικό scooter είναι άκρως ικανοποιητική για το καθημερινό Commuting. 

Η ευανάγνωστη LCD οθόνη του Ecooter

Με μοντέρνα χαρακτηριστικά όπως LCD οθόνες

Στοιχεία που ενισχύουν την άνεση πολλών από αυτών των scooter αλλά και την ασφάλειά τους, είναι οι χώροι και τα μοντέρνα συστήματα που αποκτούν σντίστοιχα. Κάποια από αυτά όπως το Horwin, το Sunra και το Zeeho εξοπλίζονται με σύστημα CBS, συνδυασμένη πέδηση, ώστε να φρενάρουν με περισσότερη ασφάλεια και πιο αποτελεσματικά, ενώ όλα διαθέτουν δισκόφρενα. Μοντέλα όπως το Robo S διαθέτουν μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από την σέλα, 24 λίτρα στην συγκεκριμένη περίπτωση, διευκολύνοντας την καθημερινότητα, ενώ πολλά από αυτά έχουν επίσης επίπεδο και γάντζο για την ανάρτηση αντικειμένων. Οδηγούνται με δίπλωμα Α1 εφόσον ξεπερνούν τα 45χλμ/ω, ενώ η ροπή τους είναι πολλαπλάσια σε σχέση με αυτή των βενζινοκίνητων δικύκλων στα 125cc χάρη στην λειτουργία των ηλεκτροκινητήρων τους. Το Daytona E-Viball 125 έχει ροπή 44 Nm, ενώ σε μοντέλα όπως το Ecooter και το Horwin φτάνει τα εντυπωσιακά 195 Nm. Η επιτάχυνσή τους είναι άμεση και θα είσαι πρώτος στην εκκίνηση από τα φανάρια με το Zeeho AE6+ για παράδειγμα να φτάνει τα 50χλμ/ω από στάση σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα. Keyless κλείδωμα, μεγάλες, έγχρωμες LCD οθόνες και LED φωτισμός είναι στοιχείο που συναντάμε στον στάνταρ εξοπλισμό πολλών από αυτά τα scooter, ενώ το βάρος τους είναι πολύ χαμηλό, από τα 96 μόλις κιλά για το Zeeho (άνευ μπαταρίας), κάτι που τα καθιστά εύκολα στον χειρισμό και προσβάσιμα για κάθε ηλικία ανεξαρτήτου οδηγικής εμπειρίας.  


Με σύστημα συνδυασμένης πέδησης εξοπλίζεται το Sunra Robo S